Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBaklava of rijstevla

Baklava of rijstevla

26 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Geert Wilders is een kutzionist. Toen ik die lelijke kop van hem, met z'n filmpje zag dacht ik gelijk ook "He weer zo'n domme racist." Maar blijkt dat hij al die anti-islamzeik zit te verkopen omdat hij een kontelikker is van Israel.
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#2
sjongejonge ze hebben echt niets beters te doen volgens mij.. dit doet me heel erg denken aan wat ik ooit op stormfront las over een moeder die vond dat kinderen werden gebrainwashed door k3 die zongen dat iedereen gelijk is in 'alle kleuren'

wel leuk om dat liedje weer eens te horen, jeugdsentiment haha.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
:tearsofjoy: Ze zijn de lijn gepasseerd, het einde van kermisklanten-partij is naderbij.
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een gezeur om niks...
Maar het is wel onzin om kinderen de ramadan te leren.

En dat gezeik over een liedje van 16jaar oud is natuurlijk zware onzin.
De PVV heeft zeker niks beters te doen? :grin:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon weer een van zijn puntjes waar hij even vreemde aandacht wilt trekken om zo niet weg te zakken en in het nieuws te blijven.. Zelfde als hoofddoekjestax gaat toch nooit gebeuren maar dit doet hij om even actief te blijven.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het moet niet gekker worden heur... :rolleyes:
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben niet thuis in de Nederlandse politiek maar moet mij toch eens gaan verdiepen in die Wilders-toestanden enzo..

Hier (BE) heb je ook figuren rondlopen hoor..Filip Dewinter (Vlaams Belang & (extreem) rechts)) bv..Achja ik ben een sociale liberaal, jammer dat de wereld alsmaar "rechtser" wordt..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stighar zei:
Allah Ackbar betekent letterlijk dat God Groots is. En dat IS hij ook!
Klik om te vergroten...
Iedereen die de heilige geschriften gelooft en begrijpt met een beetje intelligentie zou hem verachten uiteraard, maar dat inzicht is niet aan iedereen besteed.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
deadlock zei:
maar dat inzicht is niet aan iedereen besteed.
Klik om te vergroten...

Is ook niets mis mee zolang het maar niet van die extreme vormen aanneemt waardoor buitenstaanders er nadelig op beïnvloed worden.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
Stighar zei:
Allah Ackbar betekent letterlijk dat God Groots is. En dat IS hij ook!
Klik om te vergroten...
Iedereen die de heilige geschriften gelooft en begrijpt met een beetje intelligentie zou hem verachten uiteraard, maar dat inzicht is niet aan iedereen besteed.
Klik om te vergroten...
Verklaar je nader?
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#11
Stighar zei:
deadlock zei:
Stighar zei:
Allah Ackbar betekent letterlijk dat God Groots is. En dat IS hij ook!
Klik om te vergroten...
Iedereen die de heilige geschriften gelooft en begrijpt met een beetje intelligentie zou hem verachten uiteraard, maar dat inzicht is niet aan iedereen besteed.
Klik om te vergroten...
Verklaar je nader?
Klik om te vergroten...
De bijbelse, islamitische en hebreeuwse goden zijn in grondbeginsel al onmogelijk vanwege het onfeilbaarheidsprincipe in combinatie met vrije wil en almachtigheid.

Almachtigheid impliceert niet alleen, maar betekent per definitie alwetendheid, dat betekent dat god al vanaf moment 1 van zijn bestaan (aangenomen dat er een begin is, maar dat is verder ook irrelevant voor de stelling) alles wist wat er verder in de rest van de tijd zou gaan gebeuren. Dat betekent per definitie dat er geen vrije wil is.

Nou kan een god wel alwetend zijn zonder almachtig te zijn als almachtigheid simpelweg onmogelijk is, maar almachtigheid zonder alwetendheid is per definitie uitgesloten.

Het tweede punt is maatschappelijk gezien van een veel groter belang. Waarom zou je in een god geloven die onschuldigen vermoordt, om irreële, onmenselijke offers vraagt en zich tegelijkertijd positioneert als meest barmhartige. Het is een wrok koesterende klootzak die niet liefheeft maar haat. Ik ga liever naar de hel dan dat ik zo'n mongool moet aanbidden.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja.. Maar dan zou je toch raar staan te kijken als wij onderdeel zijn van iemand's Large Hadron Collider. De ironie.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, maar ook al is dat zo, dan heb ik mijn leven tenminste niet gewijd aan het aanbidden van iemand wiens bestaanskans het oneindig kleine benadert.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Holden zei:
jammer dat de wereld alsmaar "rechtser" wordt..
Klik om te vergroten...
Extremer vind ik een betere benaming :)
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat vind ik dat dit nummer ook per direct verboden moet worden:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/GcA07j40dcs&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/GcA07j40dcs&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#16
deadlock zei:
De bijbelse, islamitische en hebreeuwse goden zijn in grondbeginsel al onmogelijk vanwege het onfeilbaarheidsprincipe in combinatie met vrije wil en almachtigheid.

Almachtigheid impliceert niet alleen, maar betekent per definitie alwetendheid, dat betekent dat god al vanaf moment 1 van zijn bestaan (aangenomen dat er een begin is, maar dat is verder ook irrelevant voor de stelling) alles wist wat er verder in de rest van de tijd zou gaan gebeuren. Dat betekent per definitie dat er geen vrije wil is.

Nou kan een god wel alwetend zijn zonder almachtig te zijn als almachtigheid simpelweg onmogelijk is, maar almachtigheid zonder alwetendheid is per definitie uitgesloten.

Het tweede punt is maatschappelijk gezien van een veel groter belang. Waarom zou je in een god geloven die onschuldigen vermoordt, om irreële, onmenselijke offers vraagt en zich tegelijkertijd positioneert als meest barmhartige. Het is een wrok koesterende klootzak die niet liefheeft maar haat. Ik ga liever naar de hel dan dat ik zo'n mongool moet aanbidden.
Klik om te vergroten...
Oh op die manier.

Met mijn opmerking dat god groots is neem ik trouwens niet het Ismalitische standpunt aan. In mijn persoonlijke beleving is god geen persoon, maar gewoon het universum, of alles wat daarbuiten nog zou kunnen bestaan. Dus alles eigenlijk.
En dat is groot!
Behalve voor de big bang dan, toen was het allemaal nog heel erg klein :wink:

Toch noem ik het niet altijd god, omdat dan de meeste mensen afhaken, maar als iemand het over god heeft, heb ik dát in mijn hoofd.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#17
Chris Pontius zei:
Holden zei:
jammer dat de wereld alsmaar "rechtser" wordt..
Klik om te vergroten...
Extremer vind ik een betere benaming :)
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Hoefijzermodel en alles.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#18
W.F.L. zei:
Geert Wilders is een kutzionist. Toen ik die lelijke kop van hem, met z'n filmpje zag dacht ik gelijk ook "He weer zo'n domme racist." Maar blijkt dat hij al die anti-islamzeik zit te verkopen omdat hij een kontelikker is van Israel.
Klik om te vergroten...
Het is een joods complet!!1!11!!elf!1!!!
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#19
deadlock zei:
Chris Pontius zei:
Holden zei:
jammer dat de wereld alsmaar "rechtser" wordt..
Klik om te vergroten...
Extremer vind ik een betere benaming :)
Klik om te vergroten...
Inderdaad. Hoefijzermodel en alles.
Klik om te vergroten...

Extremer past misschien wel beter ja! en individueler..
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee want dan zou het juist rechtser worden. Ook links radicaliseert.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."