Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuw offensief tegen Wiet in amerika/wereld

Nieuw offensief tegen Wiet in amerika/wereld

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb de bestelde folder nu nog altijd niet ontvangen,
wat een kut organisatie, tegen de tijd datje de folder ontvangen heb lig je al met de spuit in de goot
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb het boekje over wiet besteld :tongueout:
eens kijken of ik het krijg en wat voor gezwets erin staat
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.drugfreeworld.org/publicatio ... -marijuana

ik kwam laatst deze website tegen,
en heb even een paar filmpjes gekeken omdat ik toch geinteresseerd was,
maar naarmate ik langer keek, des te meer ik mij ging ergeren aan de mensen die aan het woord waren.
allemaal verhalen over hoe Wiet hun leven verpest heeft, en ik erger mij letterlijk dood aan deze propaganda,
tuurlijk,
drugs zijn potenieel gevaarlijk en je moet altijd uitkijken, ook met wiet.
maar om nou te stellen dat als je wiet rookt je je leven verpest is gewoon onzin,
mensen nog meer een mening hier over|?\\

(btw, ze zeggen ook dat hasj een residue is, die vrijkomt als je de toppen er afknipt, terwijl dat gewoon niet waar is, dus dat zegt genoeg over de research die ze gedaan hebben, anyways, kijk het filmpje maar)
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vind het wel lachwekkend hoeveel zij niet schijnen te weten :tearsofjoy:
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik haat die anti drugs mensen en propaganda.
p
paweloniusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tjah, een paar waarheden, een paar onwaarheden, en wat slap gelul.
Namelijk: ze gaan er op in dat je een strafblad krijgt, niet meer mag stemmen en weet ik 't niet. Komt dat door de wiet? Eigenlijk niet, dat komt omdat ze iets hebben gedaan dat verboden is. Toen ze daar aan begonnen, hadden ze nog geen wiet gebruikt. Bij het rollen van de joint deden ze iets illegaals, maar ze hadden nog nooit gebruikt. Dat zijn dus non-argumenten.
Ik zie mensen die 't verneuken 'door de wiet', maar ik zie ook dagelijkse gebruikers die een goed leven hebben. Nee, niet callcentre werk. Mijn huisgenoot blowt elke dag, zonder uitzondering, en hij doet nu zijn PhD.
Aan de andere kant, een vriend van mij bakt er niks van, en blowt niet eens dagelijks. Maar voordat hij blowde verneukte hij ook al een hoop.
Is het niet zo, dat het niet de wiet is waardoor mensen niet werken enzo, maar komt het niet omdat het mensen zijn die uit zichzelf toch wel andere dingen zouden doen dan werken? En dat het dan toevallig wiet is.. kon net zo goed gamen zijn, of uitgaan (oh, alcohol?), of sport. Ga zo maar door.

Natuurlijk is wiet niet goed, maar ze doen erover of het Heroine is..
E
EitjesLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja klopt, het ligt maar net aan wat voor persoon je bent,
als je zegt dat je je leven verneukt hebt door blowen, zal het daarvoor ook wel niet super gegaan zijn, of ben je gewoon heel snel afhankelijk,
maar dat is een induvidueel probleem, niet dat van de wereld.
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#8
www.eenanderewaarheidoverdrugs.nl , da's ook een goeie.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lol, die organisatie is van de Scientology Kerk. Kijk maar uit. xP
/b-tards zouden dat toch wel moeten weten, buiten newfags om dan iig.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
TeKNoZem zei:
Lol, die organisatie is van de Scientology Kerk. Kijk maar uit. xP
/b-tards zouden dat toch wel moeten weten, buiten newfags om dan iig.
Klik om te vergroten...

Scientologyfags, enigste soort mensen die mij standaard agressief maken.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja echt he. Ik snap nog steeds niet waarom het hier geen cultstatus gekregen heeft en het dus niet 'gebanned' is.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#12
JJJ zei:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.nl , da's ook een goeie.
Klik om te vergroten...

lol
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sommige mensen houden informatie weg om zo tot hun doel te komen. Lekker ziek, altijd betogen, waarom niet beschouwen?
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
JJJ zei:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.nl , da's ook een goeie.
Klik om te vergroten...

Zazuu. zei:
"Wat is de slechtste drug?

Een drug die LSD heet. LSD gooit je herinneringen helemaal door de war. Het is erg moeilijk om daarvan te herstellen en iemand kan daar heel erg lang last van hebben. In XTC zitten stoffen die op LSD lijken. Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk."
Klik om te vergroten...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zazuu. zei:
JJJ zei:
http://www.eenanderewaarheidoverdrugs.nl , da's ook een goeie.
Klik om te vergroten...

Zazuu. zei:
"Wat is de slechtste drug?

Een drug die LSD heet. LSD gooit je herinneringen helemaal door de war. Het is erg moeilijk om daarvan te herstellen en iemand kan daar heel erg lang last van hebben. In XTC zitten stoffen die op LSD lijken. Sommige soorten XTC zijn heel gevaarlijk."
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Lol.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een gezwets allemaal...En altijd die "hype" toestand erbij halen! Als of het allemaal draait omdat het popie jopie is. Ik vind het eerder populair om zulke onzin uit te kramen.
Deze mensen weten overduidelijk niet wat ze deden, dat weten ze nu nog steeds niet. Ze moeten is uit hun luie reet komen en gaan studeren of een baan zoeken.

Als jij de schuld geeft aan een drug, en zegt dat die drug ervoor heeft gezorgd dat je hard drugs zoals amfetamine, heroïne, cocaïne (en etc) bent gaan gebruiken... Dan is er iets met jou (niet per definitie iets slechts!), niet met de drug. En dan wil ik je al te graag een tik op de kop verkopen want JIJ beslist of je die drugs gaat doen, niet cannabis.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb mijn boekje nu nog altijd niet ontvangen!
alsze het degelijk willen doen sturen ze de boekjes wel sneller :tongueout:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Scientology is gewoon ziek.
Meestal heb ik het niet zo op mensen die te dom zijn om te poepen maar om mensen nou uit te buiten en ze ervan te overtuigen dat ze geen medische hulp moeten zoeken buiten hun 'kerk' om als ze ziek zijn gaat zelfs mij te ver.
Iemand de dood inpraten...
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
BlackRobBlunt zei:
TeKNoZem zei:
Lol, die organisatie is van de Scientology Kerk. Kijk maar uit. xP
/b-tards zouden dat toch wel moeten weten, buiten newfags om dan iig.
Klik om te vergroten...

Scientologyfags, enigste soort mensen die mij standaard agressief maken.
Klik om te vergroten...

+1
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik haat die anti drugs mensen en propaganda.
Klik om te vergroten...

ik ook, word er echt ziek van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."