Dan moeten ze wel lang doorgegaan zijn zeg als ze maandag pas dood gingen...
Immo zei:Dan moeten ze wel lang doorgegaan zijn zeg als ze maandag pas dood gingen...
Waar baseer je dit op? In Engeland zullen er denk ik toch wel evenveel idioten rondlopen als in Nederland.pascal828 zei:Ik vind zeker dat Mephedrone een gecontroleerd iets moet worden, met name in Engeland.
In Engeland zijn gewoon teveel mensen die er niet mee om kunnen gaan.
In Engeland is het toch gewoon helemaal legaal, hier wat meer gecontroleerd.Dopezilla zei:Waar baseer je dit op? In Engeland zullen er denk ik toch wel evenveel idioten rondlopen als in Nederland.pascal828 zei:Ik vind zeker dat Mephedrone een gecontroleerd iets moet worden, met name in Engeland.
In Zweden was er ook een dode (of meerdere?) gevallen na mephedrone gebruik, maar volgens mij valt het daar qua drugsproblematiek ook nogal mee.
Maar een verbod zit eraan te komen, en ik snap het ook wel.
Olle
Het is hier ook legaal, het staat op de lijst van geneesmiddelen en niet op de opiumlijst.pascal828 zei:In Engeland is het toch gewoon helemaal legaal, hier wat meer gecontroleerd.Dopezilla zei:Waar baseer je dit op? In Engeland zullen er denk ik toch wel evenveel idioten rondlopen als in Nederland.pascal828 zei:Ik vind zeker dat Mephedrone een gecontroleerd iets moet worden, met name in Engeland.
In Zweden was er ook een dode (of meerdere?) gevallen na mephedrone gebruik, maar volgens mij valt het daar qua drugsproblematiek ook nogal mee.
Maar een verbod zit eraan te komen, en ik snap het ook wel.
Olle
Daarbij is het daar goedkoper, waardoor ze nog meer tot zich kunnen nemen.
Handel is dus illegaal, maar er is geen enkele instantie die erop controleert. Het is hier dus vrijwel even ongecontroleerd als in Engeland. Maar of het nu op de opium-lijst komt of niet gaat niet zo veel uitmaken voor de handel, denk ik. 't Zal in ieder geval niet meer op marktplaats te vinden zijn, maar het illegale circuit vindt wel een weg.Drientje zei:Het is hier ook legaal, het staat op de lijst van geneesmiddelen en niet op de opiumlijst.
Dopezilla zei:Waar baseer je dit op? In Engeland zullen er denk ik toch wel evenveel idioten rondlopen als in Nederland.
Ja zo kan ik het ook ja...Drientje zei:Volgens Britse schoolhoofden is mephedrone te vergelijken met cocaïne en heroïne.
Dat maakt het nog niet legaalDrientje zei:Het is hier ook legaal, het staat op de lijst van geneesmiddelen en niet op de opiumlijst.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."