#1
Joran blijft mijn held!
[youtube]bbDrrtrwT9s&[/youtube]
[youtube]bbDrrtrwT9s&[/youtube]
SchilDpadDo zei:en hij hangt net zo lang lul-verhalen op zodat er helemaal geen touw meer aan te knopen is.
hij zoekt de media toch op?Andrew zei:Laat die jongen nou eens met rust.
waar dan, als je het nog weet?Berbatov zei:Ze deden het voor het geld. De uitzending is een jaar geleden opgenomen en als hij echt spijt had had hij er ook andere media en het OM over verteld.
Ik heb het niet gezien trouwens, maar er wel over gelezen.
o dat kan best ik volg die shit niet : pKlaara zei:hij zoekt de media toch op?Andrew zei:Laat die jongen nou eens met rust.
Chris Pontius zei:Zijn achternaam is wel weer episch voor het buitenland.
Mr. vaaan dur slut

hahaha idd, het is niet dat jaap zo'n integer persoon is,verkoopt zij eigen moeder nog als tie de kans zou krijgen....Anon zei:Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.
"RTL nog bedankt voor het geld heh!"
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."