Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJoran van der Sloot

Joran van der Sloot

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joran blijft mijn held!

[youtube]bbDrrtrwT9s&[/youtube]
d
donaldduckLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zag net de uitzending van RTL over joran van der sloot, wat denken jullie hierover?
Ik denk zelf dat het wel een hele commerciele uitzending was maar dit zou wel eens het einde zijn van dit mysterie!
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als die zich echt zo voelt als dat ie liet zien, vind ik het aan de ene kant wel sneu voor hem.
Maar dan alsnog kan ik niet begrijpen dat je zomaar een lijk dumpt.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tja, je doet soms gekke dingen, zeker als je jong bent. Ik denk dat hij nu wel de waarheid spreekt. Ze kunnen het stoffelijke overschot zoeken in dat moerasmeertje en onderzoeken of het idd zo is gegaan. Dan kan Natalee eervol begraven worden en heeft de familie Holloway rust.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ze deden het voor het geld. De uitzending is een jaar geleden opgenomen en als hij echt spijt had had hij er ook andere media en het OM over verteld.
Ik heb het niet gezien trouwens, maar er wel over gelezen.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#6
Could!Not!Care!Less!
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.

"RTL nog bedankt voor het geld heh!"
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Het hele ''Joran'' gedoe is onderhand behoorlijk overrated. Vinden doen ze haar toch niet meer, en hij hangt net zo lang lul-verhalen op zodat er helemaal geen touw meer aan te knopen is. Ik denk alleen dat ook Joran niet lang meer leeft. Zijn vriendjes zijn geen lieverdjes , en als hij ze stuk voor stuk erbij lapt , dat is niet bevorderlijk voor de vriendschap. Wraak zal er komen, hoeft niet eens van een ''vriend'', kan ook eerwraak van een amerikaan, zo zijn die wel.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
SchilDpadDo zei:
en hij hangt net zo lang lul-verhalen op zodat er helemaal geen touw meer aan te knopen is.
Klik om te vergroten...

L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hij had zo'n goeie acteur kunnen zijn maar hij verpest het weer.
K
KlaaraLid
01-01-2024, 00:00
#11
Andrew zei:
Laat die jongen nou eens met rust.
Klik om te vergroten...
hij zoekt de media toch op?
Berbatov zei:
Ze deden het voor het geld. De uitzending is een jaar geleden opgenomen en als hij echt spijt had had hij er ook andere media en het OM over verteld.
Ik heb het niet gezien trouwens, maar er wel over gelezen.
Klik om te vergroten...
waar dan, als je het nog weet?
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#12
Klaara zei:
Andrew zei:
Laat die jongen nou eens met rust.
Klik om te vergroten...
hij zoekt de media toch op?
Klik om te vergroten...
o dat kan best ik volg die shit niet : p
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vind het nogal walgelijk hoe hij over het lijk van dat meisje nog probeert om een slatje eruit te slaan. Dat dit nog lukt en mensen sympathie tonen voor die idioot vind ik onbegrijpelijk.

Verder interesseert het me niet of het de waarheid was (heb het ook niet gekeken). Dat meisje is in ieder geval dood.
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik vind het zo jammer van z'n voornaam.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Chris Pontius zei:
Zijn achternaam is wel weer episch voor het buitenland.

Mr. vaaan dur slut
Klik om te vergroten...

Jeuran fan deer Sleut ....

:wave:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn achternaam is wel weer episch voor het buitenland.

Mr. vaaan dur slut
G
GrayMatterLid
01-01-2024, 00:00
#17


LEAVEEE JORAN ALLLOONEEE!!.... :cry:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Natalee! Don't hol away!
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Juran vaan durr sloet! :wink:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Anon zei:
Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.

"RTL nog bedankt voor het geld heh!"
Klik om te vergroten...
hahaha idd, het is niet dat jaap zo'n integer persoon is,verkoopt zij eigen moeder nog als tie de kans zou krijgen....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."