#1
Juran vaan durr sloet! ![:wink:]()
hahaha idd, het is niet dat jaap zo'n integer persoon is,verkoopt zij eigen moeder nog als tie de kans zou krijgen....Anon zei:Ik heb niet gekeken maar ik denk dat Jaap deze bekentenis voor een hoop geld aan RTL heeft verkocht en de opbrengst 50/50 heeft gedeeld met Joran.
"RTL nog bedankt voor het geld heh!"
Tis dat die van mij niets meer oplevert....Dr Gonzo zei:verkoopt zij eigen moeder nog als tie de kans zou krijgen....


Ongetemd zei:toen die nog in Arnhem Presikhaaf woonde heb ik weleens wiet van hem gekocht, en hij heeft bij een goede vriend van mij in de klas gezeten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."