Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnoop dogg verboden

Snoop dogg verboden

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
deadlock zei:
Kan iemand de D in verboden even veranderen in een T?
Klik om te vergroten...
Nee.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
deadlock zei:
Kan iemand de D in verboden even veranderen in een T?
Klik om te vergroten...
Nee.
Klik om te vergroten...
Jawel, aangezien het verbieden van Snoop Dogg naar dezelfde soort politiek riekt als wat Hitler bedreef.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#3
deadlock zei:
KoxBox zei:
deadlock zei:
Kan iemand de D in verboden even veranderen in een T?
Klik om te vergroten...
Nee.
Klik om te vergroten...
Jawel, aangezien het verbieden van Snoop Dogg naar dezelfde soort politiek riekt als wat Hitler bedreef.
Klik om te vergroten...

Daar gaat die T echt niks aan veranderen. Ik snap jouw punt zo ook al :wink:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
En toch kan het niet! :openmouth:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik had hem ook verboden.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#7
deadlock zei:
KoxBox zei:
deadlock zei:
Kan iemand de D in verboden even veranderen in een T?
Klik om te vergroten...
Nee.
Klik om te vergroten...
Jawel, aangezien het verbieden van Snoop Dogg naar dezelfde soort politiek riekt als wat Hitler bedreef.
Klik om te vergroten...

Ik doe het als ze ook het beleid van Rotterdam gaan voeren. Je had het bevrijdingsfestival moeten zien. Dat kon met recht 'bevreitungsfestival' genoemd worden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
endor zei:
Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !
Klik om te vergroten...

Ja, precies.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
endor zei:
Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !
Klik om te vergroten...

Ja, precies.
Klik om te vergroten...
Materialisten. :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
De meeste dnb, techno en dergelijke gaat over veel drugs gebruiken en feesten...materialisten :openmouth:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#11
had zelfs al vrij gevraagd om hem te gaan checken
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zo kan je ook zeggen dat reggae zangers materialisten zijn. Vanwege hun wiet gebruik.
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Berbatov zei:
Pfffffff, niet dat ik Snoop Dog bepaald graag had willen zien, maar dit is belachelijk.
Klik om te vergroten...
Dat dus.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
En toen hadden ze BeenieMan als vervanging, en toen mocht die ook niet meer komen vanwege homofobe teksten.

Dat wordt spetterend afsluiten met Nick&Simon?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nathaniel zei:
En toen hadden ze BeenieMan als vervanging, en toen mocht die ook niet meer komen vanwege homofobe teksten.

Dat wordt spetterend afsluiten met Nick&Simon?
Klik om te vergroten...

Vorig jaar Guus Meeuwis als ik me niet vergis?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zal van de week eens een mailtje sturen of ik niet mag headlinen met m'n bandje. :tearsofjoy:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Ik zal van de week eens een mailtje sturen of ik niet mag headlinen met m'n bandje. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Moet je snel zijn want zondag is het al parkpop!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."