#1
Want alle negers horen natuurlijk opgesloten te zitten.langeman zei:Het zou niet passen bij het open karakter van het festival.
Want alle negers horen natuurlijk opgesloten te zitten.langeman zei:Het zou niet passen bij het open karakter van het festival.
deadlock zei:Jawel, aangezien het verbieden van Snoop Dogg naar dezelfde soort politiek riekt als wat Hitler bedreef.KoxBox zei:Nee.deadlock zei:Kan iemand de D in verboden even veranderen in een T?
endor zei:Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !
Materialisten.Sublimo zei:endor zei:Ik vind snoop dogg en en dergelijke rappers eigenlijk maar wat raar.
Het meeste waarover ze rappen is money , bitches en cars.
Maar dat het optreden niet mag omdat het niet bij het karakter enzo past , gaat er wel regelrecht over !
Ja, precies.
Dat dus.Berbatov zei:Pfffffff, niet dat ik Snoop Dog bepaald graag had willen zien, maar dit is belachelijk.
Nathaniel zei:En toen hadden ze BeenieMan als vervanging, en toen mocht die ook niet meer komen vanwege homofobe teksten.
Dat wordt spetterend afsluiten met Nick&Simon?
Moet je snel zijn want zondag is het al parkpop!Immo zei:Ik zal van de week eens een mailtje sturen of ik niet mag headlinen met m'n bandje.![]()
Sublimo zei:Vind het een beetje vaag gedoe. Waarom zou hij het open karakter verstoren ?
Immo zei:Sublimo zei:Vind het een beetje vaag gedoe. Waarom zou hij het open karakter verstoren ?
Tja de pvv heeft de verkiezingen in den haag gewonnen, dan gaan ze daar natuurlijk geen neger op het podium zetten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."