#1
Had strategisch gestemd, op Cohen dus... Normaliter had ik waarschijnlijk Groen Links gestemd.
r@r@ zei:Job Cohen van de PvdA
Dit.Petrovic zei:D66.
Boris van der Ham.
deadlock zei:Dit.Petrovic zei:D66.
Boris van der Ham.
Dreuge zei:SP, Emile Roemer
Ook dit.HTID zei:deadlock zei:Dit.Petrovic zei:D66.
Boris van der Ham.
Hit them.iSmokex zei:Ik heb niet gestemt(te jong) maar heb een langgg betoog gehouden tegenover mijn ouders en zus, waarom ze geen PVV moeten stemmen. Met goede argumenten en al, maar tevergeefs![]()
DitBerbatov zei:r@r@ zei:Job Cohen van de PvdA
HTID zei:deadlock zei:Dit.Petrovic zei:D66.
Boris van der Ham.
Chris Pontius zei:Ham&Eggs!
Lauu zei:D66, Alexander Pechtold
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."