Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2e Kamer verkiezingen 2010: op wie heb JIJ gestemd?

2e Kamer verkiezingen 2010: op wie heb JIJ gestemd?

88 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met die kotssmiley keur je de persoon af die is gaan stemmen.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wilders :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
Rutte :kots: :kots: :kots: :kots:
Balkenende :kots: :kots: :kots: :kots:
Rouvoet :kots: :kots: :kots: :kots:
Cohen :kots: :kots: :kots:
Emiele Roemer :kots: :kots:
Femke Halsema :kots: :kots:
Pechtold :kots:

Het is maar hoe je het bekijkt. 1 kostsmiley valt dus best mee.
j
jepjepLid
01-01-2024, 00:00
#3
Purple haze zei:
Drientje zei:
Hit them.

Godverdegodver. Je bent een mongool als je WIlders stemt.
Klik om te vergroten...

+1
Klik om te vergroten...

Kennelijk vind je dat dan voor 1,5 miljoen mensen.

Waarom zijn ze eigenlijk een mongool volgens jou omdat ze op wilders stemmen?

Omdat hij tegen de islam is?
Je kunt natuurlijk ook gewoon kijken wat hij nog meer voor goede punten heeft ik persoonlijk heb ook op hem gestemt maar niet om de islam maar om het totaal plaatje
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rabbithole zei:
Purple haze zei:
Anon zei:
VVD, Mark Rutte.
Klik om te vergroten...

:kots:
Klik om te vergroten...

Daar word ik wel ietwat ontoepasselijk van ja.
Klik om te vergroten...


Onpasselijk.

[/grammarnazi]
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Anon zei:
Rabbithole zei:
Purple haze zei:
:kots:
Klik om te vergroten...

Daar word ik wel ietwat ontoepasselijk van ja.
Klik om te vergroten...


Onpasselijk.

[/grammarnazi]
Klik om te vergroten...
Hoe ontoepasselijk ook.
j
jepjepLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beetje jammer dat je hier geen meningen mag geven ik had een mooi topic geplaats word hij zonder het te melden weg gehaald topic over pvv dank je wel voor de melding hoor MOD!!!
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Was ie maar weggehaald...
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rabbithole zei:
Purple haze zei:
Anon zei:
VVD, Mark Rutte.
Klik om te vergroten...

:kots:
Klik om te vergroten...

Daar word ik wel ietwat ontoepasselijk van ja.
Klik om te vergroten...

Kan me op een internetforum niet veel schelen zo´n foutje, maar dat zelfs Rabbithole ook wel is een minder helder moment heeft, dat vind ik dan stiekem wel weer leuk. :P
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Anon zei:
Wackie zei:
Was ie maar weggehaald...
Klik om te vergroten...

Hoezo? Voor vrijheid van meningsuiting behalve als de desbetreffende mening je niet zint?
Klik om te vergroten...

Inderdaad, ik ben ook voor de democratie tenzij ik dictator kan zijn :tongueout:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
BlackRobBlunt zei:
Lauu zei:
D66, Alexander Pechtold
Klik om te vergroten...

Dit.

Ik hoop ergens nog steeds dat geert wilders een truc was om te bepalen wie zijn stemrecht permanent zou moeten verliezen...
Klik om te vergroten...

Al het bovenstaande.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
r@r@ zei:
Job Cohen van de PvdA
Klik om te vergroten...

Yup, same here. Ik hoop echt dat we alsnog paars plus krijgen. Zoland de CDA _ PVV er maar uit blijven vind ik het prima. :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben echt blij dat dat vieze paars plus kabinet er niet is met al die biologische Groenlinks zooi en zo. De ideeën zijn heel leuk en zo, maar in de praktijk werkt het natuurlijk nooit. Er moet een keihard kabinet komen, om die straatcriminaliteit te stoppen, Nederland economisch een gezond land te houden, en iedereen weer aan het werk te krijgen. Het is een beetje doorgeslagen allemaal.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#13
tomz0r zei:
Ik ben echt blij dat dat vieze paars plus kabinet er niet is met al die biologische Groenlinks zooi en zo. De ideeën zijn heel leuk en zo, maar in de praktijk werkt het natuurlijk nooit. Er moet een keihard kabinet komen, om die straatcriminaliteit te stoppen, Nederland economisch een gezond land te houden, en iedereen weer aan het werk te krijgen. Het is een beetje doorgeslagen allemaal.
Klik om te vergroten...

Het is heel simpel. Geen enkel cabinet kan Nederland momenteel redden van de ondergang, daarvoor zijn we inderdaad al te veel doorgeslagen. Wat we kunnen doen is hoogstens ingrijpen zodat het niet gekker wordt. Dan moet je dus GEEN WILDERS aan het roer zetten.

:)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Ik ben echt blij dat dat vieze paars plus kabinet er niet is met al die biologische Groenlinks zooi en zo. De ideeën zijn heel leuk en zo, maar in de praktijk werkt het natuurlijk nooit. Er moet een keihard kabinet komen, om die straatcriminaliteit te stoppen, Nederland economisch een gezond land te houden, en iedereen weer aan het werk te krijgen. Het is een beetje doorgeslagen allemaal.
Klik om te vergroten...

Het is heel simpel. Geen enkel cabinet kan Nederland momenteel redden van de ondergang, daarvoor zijn we inderdaad al te veel doorgeslagen. Wat we kunnen doen is hoogstens ingrijpen zodat het niet gekker wordt. Dan moet je dus GEEN WILDERS aan het roer zetten.

:)
Klik om te vergroten...

Dit is het typische doemdenken van een langharige, blowende, levensverachtende werkschuwe nepfilosoof.

Met een paar simpele maatregelen komen we al een heel eind. Hogere minimumstraffen voor geweldsdelicten en diefstal bijvoorbeeld.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
tomz0r zei:
Ik ben echt blij dat dat vieze paars plus kabinet er niet is met al die biologische Groenlinks zooi en zo. De ideeën zijn heel leuk en zo, maar in de praktijk werkt het natuurlijk nooit. Er moet een keihard kabinet komen, om die straatcriminaliteit te stoppen, Nederland economisch een gezond land te houden, en iedereen weer aan het werk te krijgen. Het is een beetje doorgeslagen allemaal.
Klik om te vergroten...

Het is heel simpel. Geen enkel cabinet kan Nederland momenteel redden van de ondergang, daarvoor zijn we inderdaad al te veel doorgeslagen. Wat we kunnen doen is hoogstens ingrijpen zodat het niet gekker wordt. Dan moet je dus GEEN WILDERS aan het roer zetten.

:)
Klik om te vergroten...

Dit is het typische doemdenken van een langharige, blowende, levensverachtende werkschuwe nepfilosoof.

Met een paar simpele maatregelen komen we al een heel eind. Hogere minimumstraffen voor geweldsdelicten en diefstal bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...


Uhmm sorry? Ik heb kort haar, blow niet, heb een fulltime baan, draag me steentje bij aan de maatschappij. Wat betreft filosofie heb ik weinig kaas van gegeten maar niet minder dan jou lijkt mij. Ik heb me eigen wijsheid.. :)

Maarja je bedoelde het vast niet serieus, dus laten we het positief benaderen.

Tuurlijk was het een doemdenkende opmerking, maar het geeft wel aan hoe het met de politiek is gesteld, en vooral met Nederland.

En tuurlijk met simpele maatreglen kan er een hoop veranderd worden. Maar denk je echt dat ze die maatregelen nu 1 twee drie gaan invoeren? Nee hooguit op termijn.

Maar ik ben het wel met je eens dat ze hogeren straffen in moeten voeren. onder andere. :)

Rustig aan. :wink:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fishhead0707 zei:
Maarja je bedoelde het vast niet serieus, dus laten we het positief benaderen.
Klik om te vergroten...

Precies (A)

Maar we hebben in de afgelopen eeuw in veel dramatischere situaties als dit gezeten. Daar zijn we met een goed kabinet ook uit gekomen. Dat gaat nu hopelijk ook gebeuren.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Fishhead0707 zei:
Maarja je bedoelde het vast niet serieus, dus laten we het positief benaderen.
Klik om te vergroten...

Precies (A)

Maar we hebben in de afgelopen eeuw in veel dramatischere situaties als dit gezeten. Daar zijn we met een goed kabinet ook uit gekomen. Dat gaat nu hopelijk ook gebeuren.
Klik om te vergroten...

Daar heb je gelijk in. Ik ga er ook zeker vanuit dat we er uit komen.

Gooooooo Den Haag!!! :wave:
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#18
Had strategisch gestemd, op Cohen dus... Normaliter had ik waarschijnlijk Groen Links gestemd.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ham&Eggs!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Chris Pontius zei:
Ham&Eggs!
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."