#1
Petrovic zei:Er kwam gelukkig een zuster binnen anders was hij er niet meer. Bij zulk soort dingen moet er iemand continue in de kamer erbij zijn..
Prutsers.. Veel mensen die drugs gebruiken, doen dit verstandig, met anderen erbij, lezen zich goed in over wat er allemaal kan gebeuren en wat je dan moet doen, en int ziekenhuis klooien ze maar wat aan..wat een logica.