#1
Dat is dan toch weer mooi om te lezen, en dan nu een fijne drug om anti-psychotica mee te vervangen!
Petrovic zei:had een bijna doodervaring en heeft de arts aangeklaagd. :P
Sublimo zei:Petrovic zei:had een bijna doodervaring en heeft de arts aangeklaagd. :P
Ik zou het juist doen voor zo een ervaring. :P
Sublimo zei:Fidge zei:intraveneus 0,5 mg/kg
Dat valt mee. Geen k-hole iig. :P
Scopolamine zei:Sublimo zei:Fidge zei:intraveneus 0,5 mg/kg
Dat valt mee. Geen k-hole iig. :P
i.v. lijkt me dat wel een K-hole te geven hoor....
Ivoos zei:Sublimo zei:Petrovic zei:had een bijna doodervaring en heeft de arts aangeklaagd. :P
Ik zou het juist doen voor zo een ervaring. :P
En dan de arts aanklagenwin-win!
Zo'n ketamine infuus is niet mals. Je zit aan een pompje en om de zoveel tijd krijg je weer wat ingespoten en ik kan je zeggen dat ze behoorlijk lang door blijven pompen. :PKlinkt op zich wel logisch, maar snuiven ze zich dan eenmaal per weer in een K-hole???
Petrovic zei:Zo'n ketamine infuus is niet mals. Je zit aan een pompje en om de zoveel tijd krijg je weer wat ingespoten en ik kan je zeggen dat ze behoorlijk lang door blijven pompen. :PKlinkt op zich wel logisch, maar snuiven ze zich dan eenmaal per weer in een K-hole???
Ik vind het jammer dat er altijd zoveel symptoombestrijding is in plaats van dingen bij de oorzaak aan te pakken.
Petrovic zei:Haha, je kan je eigen "infuus" zetten, niet zeuren jij.![]()
Op zich is een combinatie niet erg in verschillende gevallen en doet het juist goed. Maar het gaat volgens mij wel snel van depressie? Kijken welke pil bij jou het beste past.
Fidge zei:Ketamine is geen drug, niet in die zin dat het onder de opiumwet valt.
Maar goed, wondermiddelen bestaan niet....
Fidge zei:Ketamine is geen drug, niet in die zin dat het onder de opiumwet valt.
Maar goed, wondermiddelen bestaan niet....
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."