Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOorlogje spelen?

Oorlogje spelen?

19 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Noord-Korea heeft vanochtend het vuur geopend op het Zuid-Koreaanse eiland Yeonpyeong. Ongeveer 60 tot 70 huizen staan in lichterlaaie, en er zijn meerdere gewonden. Zuid-Korea heeft de actie reeds beantwoordt, zo meldt persbureau Associated Press.

Een woordvoerder van het Zuid-Koreaanse leger bevestigt dat er 'een aantal granaten' is afgevuurd door de Democratische Volksrepubliek Korea. Bewoners van het eiland zeggen dat er meer dan vijftig granaten geland zijn.

De granaten zouden vanuit de Noord-Koreaanse stad Haeju zijn afgevuurd. Het is de tweede keer dit jaar dat Noord-Korea zich van zijn sadistische kant laat zien. Eerder dit jaar schoten ze een Zuid-Koreaans oorlogsschip naar de bodem van de oceaan. Hoewel inmiddels vastgesteld is dat de kogels van Noord-Koreaanse makelij zijn, ontkennen de communisten dat zij voor de actie verantwoordelijk zijn.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buit ... idkor.html
Klik om te vergroten...



Dat kan nog leuk worden. :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oh, lekker dan... Ochja laat ze het zelf maar uitzoeken.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#3
Noord-Korea heeft kernwapens waar ze steeds mee dreigen dus dit zal wel met een sisser aflopen net als de vorige keren.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Fuck Noord Korea!
Klik om te vergroten...

Fuck humanity!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
sow, het gaat goed loos daar
Y
YawningManLid
01-01-2024, 00:00
#6
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mwoah, zal wel meevallen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ach, gewoon door blijven vreten, neuken, schijten, douchen, haten, films kijken, en je oma's haren knippen. Wat maakt het allemaal uit?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!
Klik om te vergroten...

Denk 't niet, de V.N. heeft toch een samenwerking met zuid korea. Een paar bommen erop en het communistisch rijk is verleden tijd.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gebeurt er nog wat daar? Of is het alweer afgelopen :openmouth: !
T
TokoBali2Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Berbatov zei:
Noord-Korea heeft kernwapens waar ze steeds mee dreigen dus dit zal wel met een sisser aflopen net als de vorige keren.
Klik om te vergroten...

Noord-Korea claimt kernwapens te hebben. Vraag me af of het werkelijk zo is.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Afrika is al niet meer te redden. Dat continent kan net zo goed zinken, dat zou de bezuinigen hier goed doen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
kaasbaas zei:
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!
Klik om te vergroten...

Denk 't niet, de V.N. heeft toch een samenwerking met zuid korea. Een paar bommen erop en het communistisch rijk is verleden tijd.
Klik om te vergroten...

Dan mag de V.N. wel eens harde actie ondernemen.. Er zijn toch 2 mensen gestorven?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Dreuge zei:
kaasbaas zei:
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!
Klik om te vergroten...

Denk 't niet, de V.N. heeft toch een samenwerking met zuid korea. Een paar bommen erop en het communistisch rijk is verleden tijd.
Klik om te vergroten...

Dan mag de V.N. wel eens harde actie ondernemen.. Er zijn toch 2 mensen gestorven?
Klik om te vergroten...

Joh!! 2 Doden.. Dat is niets. In Afrika hebben ze geen eten. :angry: Dat is pas erg!!
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
Fuck Noord Korea!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lauu zei:
Afrika is al niet meer te redden. Dat continent kan net zo goed zinken, dat zou de bezuinigen hier goed doen.
Klik om te vergroten...
cropp zei:
Fuck Noord Korea!
Klik om te vergroten...
Haha, argumenten op niveau hier.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
Noord korea is wel een beetje de bastard in deze oorlog naar mijn idee, verder kan ik niet zeggen dat dit me een fuck interesseert, het spijt me verschrikkelijk...
m
mephuserLid
01-01-2024, 00:00
#19
Chris Pontius zei:
Het lijkt me sterk, maar als het uit de hand loopt hebben we dadelijk WWIII; te vet :hearteyes:

Eindelijk wat actie!
Klik om te vergroten...

Sorry hoor.... Maar " te vet " ??? WTF!!??

Ik mag toch hopen van niet.. Er worden dan smerige bommen gebruikt en dan wordt et een smerige oorlog die TEveel onschuldige levens gaat kosten.. Dan zeg je echt niet meer " te vet"

Ik heb mijn portie gevechtshandelingen al wel gehad en kan je zeggen dat dat echt niet " te vet " is. Ik heb er ZEKER geen behoefte aan en ik hou mn hart vast!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ochja, zolang ik er geen last van heb...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."