#1
NIeuwe manier van protest voeren?!
.Dreuge zei:Oom Klaas zei:![]()
Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
Dat komt nog wel, als alle "hackers" 1 voor 1 uit hun huis gehaald worden is het tijd voor next level shit![]()
DamienDope zei:Mooi om te zien, dat het volk (al is het een klein en nogal geschift deel) het opneemt tegen the man.

The next target MIGHT be http://mastercard.com/ again. But we are currently targeting http://api.paypal.com, port 443. GET INVOLVED.
jcutter zei:Maakt niet uit wie. Gewoon, mensen.
(in een oorlog dan huhOmdat iedereen dat dan doet, en ik te zwak ben om groepsdruk tegen te gaan
)
ImmortalTech zei:jcutter zei:Maakt niet uit wie. Gewoon, mensen.
(in een oorlog dan huhOmdat iedereen dat dan doet, en ik te zwak ben om groepsdruk tegen te gaan
)
Ik vind het wel een mooie actie. Anarchie
![]()
'Site OM platgelegd na arrestatie hacker' DEN HAAG - De website van het Openbaar Ministerie (OM) ligt plat, vermoedelijk door sympathisanten van de aangehouden WikiLeaks-oprichter Julian Assange. Volgens een woordvoerster van het OM wordt op dit moment onderzocht wat de achtergrond is.
Ook de site van de Nederlandse politie is moeilijk bereikbaar. Een woordvoerder van de politie zegt dat de oorzaak hiervan eveneens wordt onderzocht.
De actiegroep AnonTarget claimt via Twitter dat ze verantwoordelijk is voor het platleggen van de site. De actie zou op touw zijn gezet omdat de Nationale Recherche in de nacht van woensdag op donderdag een 16-jarige jongen heeft gearresteerd, die volgens justitie betrokken was bij digitale aanvallen van sympathisanten van WikiLeaks. Die waren gericht op sites van onder meer MasterCard en PayPal. WikiLeaks-aanhangers zijn de aanvallen gaan uitvoeren na de aanhouding van Julian Assange in Groot-Brittannië.
Het Team High Tech Crime van de Nationale Recherche begon een onderzoek nadat duidelijk was geworden dat de aanvallen vanuit Nederland plaatshebben, aldus het OM. Behalve MasterCard en de betalingssite PayPal zijn volgens het OM ook de websites van Visa, het Zweedse Openbaar Ministerie en de Zwitserse Postbank doelwit van cyberaanvallen. De acties van de WikiLeaks-sympathisanten worden uitgevoerd onder de naam Operation Payback.
De jonge verdachte uit Den Haag is verhoord en heeft bekend dat hij aanvallen op MasterCard en Visa heeft gepleegd. Het High Tech Crime-team heeft computers en digitale gegevensdragers van hem in beslag genomen en onderzoekt die.
De opgepakte jongen wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris in Rotterdam. Volgens justitie maakt de verdachte deel uit van een groep hackers.
Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
cropp zei:Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Flameon zei:NIeuwe manier van protest voeren?!
kaasbaas zei:Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
>proxy's
>LOIC
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."