Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasterCard platgelegd om WikiLeaks

MasterCard platgelegd om WikiLeaks

28 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
16 jaar, dan zal de straf sowieso laag uitvallen
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Einstein zei:
Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Klik om te vergroten...



>proxy's
>LOIC


Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
underage b&?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
Klik om te vergroten...

Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
NIeuwe manier van protest voeren?!
Klik om te vergroten...

Ach wel nee, de eerste DDoS aanval is 9 jaar geleden gebeurt. Maar nu word het door het volk goedgekeurd omdat iedere gek is van wikileaks. 3 jaar geleden werd anonymous nog gewoon als terroristen en zielloze jongetjes gezien hoor. Anonymous heeft nu door dat ze nu allerlei grote bedrijven kunnen aanvallen zonder teveel gezeur te krijgen en daar genieten ze dan ook lekker van :).

DDoS aanvallen worden al jaren gebruikt om te protesteren maar is nog nooit in 't zonnetje gezet.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
kaasbaas zei:
Einstein zei:
Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Klik om te vergroten...

>proxy's
>LOIC
Klik om te vergroten...

Ik ben weer lekker bezig :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
kaasbaas zei:
cropp zei:
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
Klik om te vergroten...

Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
Klik om te vergroten...
Dat is ook het statement, voor hem 1000 anderen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
NIeuwe manier van protest voeren?!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."