#1
16 jaar, dan zal de straf sowieso laag uitvallen
Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
cropp zei:Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Flameon zei:NIeuwe manier van protest voeren?!
kaasbaas zei:Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
>proxy's
>LOIC
Dat is ook het statement, voor hem 1000 anderen.kaasbaas zei:cropp zei:Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."