#1
16 jaar, dan zal de straf sowieso laag uitvallen
Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
cropp zei:Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Flameon zei:NIeuwe manier van protest voeren?!
kaasbaas zei:Einstein zei:Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
>proxy's
>LOIC
Dat is ook het statement, voor hem 1000 anderen.kaasbaas zei:cropp zei:Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.kaasbaas zei:Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.
Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
bron:nos.nlMasterCard platgelegd om WikiLeaks
MasterCard.com is onbereikbaar» MasterCard.com is onbereikbaar NOS
Toegevoegd: woensdag 8 dec 2010, 14:31
Update: woensdag 8 dec 2010, 15:28
Hackers hebben de internetsite van creditcardmaatschappij MasterCard lamgelegd. Dat is een reactie op de arrestatie van Julian Assange, voorman van de klokkenluiderssite WikiLeaks.
Een groep met de naam Anonymous had vorige week gedreigd met acties tegen bedrijven die geen zaken meer willen doen met WikiLeaks, zoals MasterCard.
Payback
De acties gaan schuil onder de roepnaam Operation Payback en onder die naam eisen de computerkrakers nu ook de DDoS-aanval op MasterCard.com op. Bij zo'n aanval wordt een website bestookt met een zoveel verbindingsverzoeken dat de computers waarop de site draait, crashen.
Eerder richtten de hackers hun pijlen op PayPal en PostFinance: PayPal omdat die online betaaldienst niet langer giften aan WikiLeaks toeliet en PostFinance omdat die Zwitserse bank de tegoeden van Julian Assange bevroor.
Gearresteerd
Assange zit sinds gisteren vast in Londen. Zweden wil zijn uitlevering voor een zedenzaak, maar volgens aanhangers van Assange zitten er politieke motieven achter.
De klokkenluiderssite heeft een serie vertrouwelijke documenten van Amerikaanse ambassades gepubliceerd. Hierdoor is wereldwijd een diplomatieke rel ontstaan.
Omdat iedereen dat dan doet, en ik te zwak ben om groepsdruk tegen te gaan jcutter zei:Mooi zo. Kan niet wachten totdat ik met een shotgun mensen uit elkaar kan knallen.
Oom Klaas zei:![]()
Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
.Dreuge zei:Oom Klaas zei:![]()
Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
Dat komt nog wel, als alle "hackers" 1 voor 1 uit hun huis gehaald worden is het tijd voor next level shit![]()
DamienDope zei:Mooi om te zien, dat het volk (al is het een klein en nogal geschift deel) het opneemt tegen the man.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."