Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMasterCard platgelegd om WikiLeaks

MasterCard platgelegd om WikiLeaks

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
16 jaar, dan zal de straf sowieso laag uitvallen
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Einstein zei:
Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Klik om te vergroten...



>proxy's
>LOIC


Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#3
underage b&?
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#5
cropp zei:
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
Klik om te vergroten...

Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
NIeuwe manier van protest voeren?!
Klik om te vergroten...

Ach wel nee, de eerste DDoS aanval is 9 jaar geleden gebeurt. Maar nu word het door het volk goedgekeurd omdat iedere gek is van wikileaks. 3 jaar geleden werd anonymous nog gewoon als terroristen en zielloze jongetjes gezien hoor. Anonymous heeft nu door dat ze nu allerlei grote bedrijven kunnen aanvallen zonder teveel gezeur te krijgen en daar genieten ze dan ook lekker van :).

DDoS aanvallen worden al jaren gebruikt om te protesteren maar is nog nooit in 't zonnetje gezet.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#7
kaasbaas zei:
Einstein zei:
Die 16-jarige jongen is waarschijnlijk gewoon een /b/-tard die zijn LOIC onder te weinig proxy's had verstopt. Ze mogen eerst wel eens duidelijk maken waarom hij precies is gearresteerd als ze daar zoveel ophef over willen maken.
Klik om te vergroten...

>proxy's
>LOIC
Klik om te vergroten...

Ik ben weer lekker bezig :sunglasses:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#8
kaasbaas zei:
cropp zei:
kaasbaas zei:
Maar hoe dan ook, die kerel had gewoon moeten zeggen dat het een virus was en na iedere aanval een pauze moeten nemen van een week. Al het bewijs van z'n computer moeten verwijderen. Oudste strategie en heeft altijd gewerkt.

Waarschijnlijk was ie gewoon zo dom dat ie in z'n eentje heeft zitten te DDoS-en... Hoe dan ook, ik vind de arrestatie wel een beetje triest.
Klik om te vergroten...
Misschien heeft ie zich wel op laten pakken en bekent om een soort martelaar van zichzelf te maken.
Klik om te vergroten...

Goed punt, er zijn nu wel duizenden mensen die het voor hem opnemen... Mooie strategie om aandacht te krijgen?
Klik om te vergroten...
Dat is ook het statement, voor hem 1000 anderen.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
NIeuwe manier van protest voeren?!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
MasterCard platgelegd om WikiLeaks

MasterCard.com is onbereikbaar» MasterCard.com is onbereikbaar NOS

Toegevoegd: woensdag 8 dec 2010, 14:31
Update: woensdag 8 dec 2010, 15:28

Hackers hebben de internetsite van creditcardmaatschappij MasterCard lamgelegd. Dat is een reactie op de arrestatie van Julian Assange, voorman van de klokkenluiderssite WikiLeaks.

Een groep met de naam Anonymous had vorige week gedreigd met acties tegen bedrijven die geen zaken meer willen doen met WikiLeaks, zoals MasterCard.
Payback

De acties gaan schuil onder de roepnaam Operation Payback en onder die naam eisen de computerkrakers nu ook de DDoS-aanval op MasterCard.com op. Bij zo'n aanval wordt een website bestookt met een zoveel verbindingsverzoeken dat de computers waarop de site draait, crashen.

Eerder richtten de hackers hun pijlen op PayPal en PostFinance: PayPal omdat die online betaaldienst niet langer giften aan WikiLeaks toeliet en PostFinance omdat die Zwitserse bank de tegoeden van Julian Assange bevroor.
Gearresteerd

Assange zit sinds gisteren vast in Londen. Zweden wil zijn uitlevering voor een zedenzaak, maar volgens aanhangers van Assange zitten er politieke motieven achter.

De klokkenluiderssite heeft een serie vertrouwelijke documenten van Amerikaanse ambassades gepubliceerd. Hierdoor is wereldwijd een diplomatieke rel ontstaan.
Klik om te vergroten...
bron:nos.nl

Internetoorlog is begonnen, ook die Zwitserse postbank is plat gelegd en ze zijn bezig met paypall.

:sunglasses:
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooi om te zien, dat het volk (al is het een klein en nogal geschift deel) het opneemt tegen the man.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#12
Leuk om te lezen. Paypal is sowieso al berucht om het vast houden van geld (ook dat van mensen welke niks misdaan hebben) wanneer ze alleen al denken dat er 'suspicious activity' gaande is, welke vaak niet zo is.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Maakt niet uit wie. Gewoon, mensen.

(in een oorlog dan huh :beer: Omdat iedereen dat dan doet, en ik te zwak ben om groepsdruk tegen te gaan :) )
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mooi zo. Kan niet wachten totdat ik met een shotgun mensen uit elkaar kan knallen.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
jcutter zei:
Mooi zo. Kan niet wachten totdat ik met een shotgun mensen uit elkaar kan knallen.
Klik om te vergroten...

Zoals wie?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
:tearsofjoy:

Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
Klik om te vergroten...

Dat komt nog wel, als alle "hackers" 1 voor 1 uit hun huis gehaald worden is het tijd voor next level shit :sunglasses:
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Visa is ook platgelegd, lekker DDOS-en die boel :rock:.

Dreuge zei:
Oom Klaas zei:
:tearsofjoy:

Dat is wel een goede reden ja, maar dit is geen fysieke oorlog.
Klik om te vergroten...

Dat komt nog wel, als alle "hackers" 1 voor 1 uit hun huis gehaald worden is het tijd voor next level shit :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Zal niet 1, 2, 3 gebeuren aangezien er duizenden over de hele wereld aan mee doen. Waarvan bij iedere DDOS aanval een groot aantal andere mensen meedoen dan de vorige keer. Voor de rest worden er over het algemeen ook geen software of bestanden beschadigt bij dit soort aanvallen, dus ik denk dat ze wel betere dingen te doen hebben.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Paar uur schoffelen heb ik er wel voor over hoor :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
DamienDope zei:
Mooi om te zien, dat het volk (al is het een klein en nogal geschift deel) het opneemt tegen the man.
Klik om te vergroten...

:kots:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."