Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen meer dan gruwelijk verhaal uit Oostende. Gestapopraktijk

Een meer dan gruwelijk verhaal uit Oostende. Gestapopraktijk

23 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gewoon z'n ogen uitlepelen en laten bengelen. Zo kan ik nog dingen bedenken.
Dat doe je toch geen levend wezen aan :confused: en al zeker geen onschuldig kind, dat kan zichzelf nog niet eens verdedigen !
c

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
caatje
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een verhaal, dit soort mensen moeten ze het zelfde aandoen als wat ze dat arme kind hebben aangedaan. Mijn God.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#3
"DE REVOLUTIE KOMT ERAAN" :confused:

Ben je niet gewoon een beetje over je toeren ?
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is echt te ziek voor woorden. Misschien iets voor Wromtraxe om islamieten te bekeren ofzo?

En nu ff serieus, dit is echt gewoon eng. Voor dit soort mensen moet de doodstraf ingesteld worden, het liefst dood door 3 jaar lang durende foltering bij die man. Dit is gewoon niet normaal meer. Arme jongen.
W
WromtraxeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Te ziek voor woorden.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste gedachte zou zijn, meneer Mechele langzaam oplossen in een ton zoutzuur.

Mijn ratio zegt toch maar levenslang (echt levenslang) opsluiten met mogelijkheid tot zelfdoding.

Echt te ziek voor woorden dit, de vrouw en haar moeder mogen hem volgen wat mij betreft. Als je dochter in geuren en kleuren vertelt dat dit soort dingen gebeuren dan tip je toch de autoriteiten. Je kinderen beschermen (ironisch) is 1 ding, maar als ook maar 1 kan de voorgevallen dingen door mijn kind aan mij verteld zou worden gaat dat toch echt niet op.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ongelofelijk!

Wat een wereld.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik word er gewoon misselijk van, te ziek dit. Deze mensen verdienen idd hetzelfde, ofja, veel erger en langer nog eigenlijk.
w
weedloverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit is gewoon te ziekelijk voor woorden
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
10.000 ug LSD, intraveneus bij deze heer lijkt me zeer gepast.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#11
soms ben ik dus voor de doostraf :smilingimp:
...pijnlijk en langzaam
echt ziek dit :cry:

waarom vind dit trouwen plaats in België?
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spannend verhaal. Zal wel gedramatiseerd zijn zoals altijd bij dit soort verhalen gebeurt.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien zijn het wel hele gezellige mensen! :openmouth:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#14
drain bamage zei:
waarom vind dit trouwen plaats in België?
Klik om te vergroten...
Volgens mij ben ik helderziend want ik wist het van de moment dat ik dit topic las dat iemand dat ging zeggen.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#15
tomz0r zei:
Spannend verhaal. Zal wel gedramatiseerd zijn zoals altijd bij dit soort verhalen gebeurt.
Klik om te vergroten...
Je doet net of dit zo banaal is. :)
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#16
En wat doet het systeem?
Recht in eigen handen nemen lijkt zo dom niet meer he
Het werkt tenminste, enkel wordt je ervoor berecht4
Das het waard, laat het u ni afschrikken, pakt ze, zit er bak/celstraf voor, mar pakt ze!!!
Ge doe het beter dan het gerecht! Ge doe het goede dan!
Zoals ne moslim maagden in de hemel zou krijgen krijgt ge respect in dit leven als ge kindermoordenaars de ergste dood geeft dat fantasie voorbij reikt

Wacht tot vrienden van u slachtoffer zijn, en uw jongste kind later nog erger zal meemaken.
Het escaleert alleen maar;
Psycho's maken mij ne psycho
Als ze het lezen: ik kom achter u! Ik kom u leven skinnen, ni te diepn of ge bloedt dood.Maar wle diep genoeg da ge lijdt. En uw ballen? uw ballen vinden een eeuwig leven onder mijn mariakaarske da dagelijks vervangen wordt.
Fucking pyscho's, ge maakt normake mensen psycho's da ge moet vrezen.
Tijd da mensen het recht in eigen handen nemen, en we gon da doen.
Don't fear the police, foear me ! Ik vil olle leven, geef da vel te vreten on mjnen hond, fik olle balle levend en ik laat olle zien wa pijn is!

Mijn pijn tonen? Geljukt! Tkomt tien keer harder in olle bakkes!
Dus psycho's, kdaag olel uit, komt is tot hier! ik vil a levend, en fik a kloten levend!!!!!
Ne naaste tegen de grond duwen? Zijt blij dat de flikken u vonden, als ik hem vond lag hem nu te smeken voor vrijlating da hem ni kreeg.
Zijt blij da ge den bak in zit!!!!!!!!!!!!!!!!
Zelfs e noodlijn gebeld, niemand pakte af! bel zelf mar eens: 052 26 27 05
buitenland: 0032 52 26 27 05

NIEMAND PAKT AF!!!!!!!!! ons gerecht doe nix, buiten media truukjes. Beter da we het zelfd oen, laat het geweten zijn voor de toekomst!!!!!!
Zit je met iemand dat kids aanrandt? Ik moord hem met alle plezier, pedo's verdienen de dood als ze geen hulp zoeken. En die machthebberkes, zijn grotendeels pedo's. Ik doe dit met alle plezier omdat ik merkte dat de noodlijnen één grote hoax waren
DUS KOM OP VOOR JE MENING EN KOM OP TEGEN HUN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DE REVOLUTIE KOMT ERAAN!!!

fucking psycho's maken mij ne psycno
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#17
Die mensen hebben vast nog nooit van karma gehoord.

En ik vraag me af hoe het komt dat mensen dit soort shit dagelijks lezen en over gaan op de orde van de dag. Waar de fuck komt dit soort frustratie vandaan ?
Mensen kunnen wel roepen van 'oog om oog, tand om tand', maar als die man door had wat hij aan het doen was denk ik niet dat hij het had gedaan. En als de wereld met wraak geregeerd word is een enkele overtreding genoeg om iedereen om zeep te helpen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
De stief"vader" heeft 30 jaar gekregen. In mijn ogen veel te kort! Wat ik met hun (ja ook de "moeder") zou willen doen....Opsluiten en dag en nacht beelden van die arme jongen projecteren in de ruimtes waar ze zijn. Ze het gehuil laten horen van een kind dat om zijn moeder roept. Die verteld dat hij het niet snapt; wat heb ik verkeerd gedaan mama? Mama houd je niet meer van mij. Mamamamamamamamamamamamamamamama. 24 uur per dag 7 dagen in de week; MAMA, waarom

Vandaag in de Telegraaf:
wo 28 jan 2009, 05:30 | 12 reacties
Doodhongeren Davey maakt België misselijk

Brussel - De 17-jarige Davey moest de uitwerpselen van zijn stiefvader eten, kreeg mengsels van as, zout en tabasco te drinken en werd uiteindelijk opgesloten en doodgehongerd door de gewelddadige vriend van zijn moeder. De 43-jarige tiran vloog dinsdag voor dertig jaar de Belgische cel in, evenals de door berouw verteerde moeder van de jongen, die toekeek maar niet ingreep.

De volksjury in het Vlaamse Brugge kende geen genade voor Christiaan Mechele, ook al probeerde de sadist zijn dodelijke handelen nog goed te praten. De mentaal licht gehandicapte Davey Vanden Berghe zou totaal onhandelbaar zijn geweest en hem continu hebben uitgedaagd, waardoor Mechele alle controle verloor en in een spiraal van geweld belandde. Davey's moeder Iris erkende snikkend dat de folteringen die de jongen moest ondergaan al zwaarder en wreder werden en totaal niet meer in verhouding stonden tot de vermeende aanleiding.

Tijdens het proces werd duidelijk dat de laatste levensmaanden van de eind 2004 overleden Davey een ware hel zijn geweest. De jongen lag continu in de clinch met zijn stiefvader, die hem op het laatst zo hard aanpakte dat het bloed tegen de muur spatte. Mechele haalde zijn inspiratie uit boeken over nazi-concentratiekampen. De beul duwde sigaretten op de jongen uit, legde gloeiend hete messen in Davey's nek en kneep hem in zijn geslacht tot hij huilde van de pijn. Zijn moeder Iris zag het maar deed niets, zelfs niet toen het totaal uit de hand liep. "Want dan kreeg ik zelf ook klappen", zo verklaarde ze tijdens het proces. Ook de buren, die wel argwaan hadden, grepen niet in.

Slaaf

De jongen werd langzaam de slaaf van het gezin. Hij ging niet meer naar school en moest voor zijn broertje en twee halfzusjes zorgen, die wel liefdevol werden opgevoed. Steeds vaker ook werd hij opgesloten in een donker washok, waar hij uiteindelijk als een hond leefde en nauwelijks nog daglicht zag.

De gruwel werd prangend duidelijk op de kerstfoto's van 2004, waarop het gezin gezellig samen zit maar Davey ontbreekt. De jongen vecht op dat moment voor zijn leven in zijn hermetisch afgesloten cel. Vier dagen aaneengesloten zit hij in het pikkedonker. Zonder eten, licht en verwarming. Wanneer ze de jongen op 27 december weer naar buiten laten, ziet hij er vreselijk uit. Davey weegt nog slechts 40 kilo, heeft doorligwonden, rilt van de kou en het spuug loopt uit zijn mond. Zijn moeder legt hem met een kruik bij de verwarming, maar het is te laat. Terwijl het koppel een potje scrabble speelt, bezwijkt hij enkele uren later totaal ondervoed aan een longontsteking. "Sorry Davey, het spijt me, het spijt me", gilt moeder Iris door de straat.
Klik om te vergroten...
M
Maiky08Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Een meer dan gruwelijk verhaal uit Oostende. Gestapoprak

FR :

Bonjour,

Je sais surement que ce poste date et oui. Je le sais mieux que personne !

Cette année la j'avais 18 ans, Je suis née le 28 décembre en 1985. Ma mère ma abandonnée que j'avais 6 jours je parle bien de Madame Iris Vandenberghe et sa mère janinne Vadenberghe est aussi complice dans cette histoire.

Vous parlez d'une escapade du couple dans les ardennes plus précisément à Han sur lesse dans des chalets. Ce jour la ma grand mère ma demande de prendre une arme et d'allez chercher ma mère Daevy Shanne, irisia. Ma deuxième soeur n'était pas encore née.

Et oui vous lisez bien de prendre une arme, sa demande étais motivé par la raison que son mari voulais la mort de ma mère. Depuis toutes ces années je vie avec une mort, des remort de ne pas avoir vu tous cela moi qui habitais à marche en famenne. J'ai été écrater de la famille je ne sais pas pourquoi d'ailleurs. Et oui je ne suis pas comme mon frère aussi fragile. Je savais me battre, j'avais plus d'arogance peut être.

J'ai été convoquer par la police de ostende, chaque parole mon détruit plus que je n'étais déjà, le pire à été lorsque je me suis rendu en cour d'asis et j'ai entendu tous ce qui à été fait à mon frère c'est avocat et tous le reste. c'est regarde des juris qui me foudroyais du regard. Si j'avais su ce que mon frère subisais je l'aurai sortis de la.

Franchement vous ne savez pas encore tous ce qu'elle à pu faire comme dégât d'ailleurs mes soeurs ne savent pas que je suis leurs frère seul shanne le sais !!

Enfin quand je revois tous ceci ca me fait toujours aussi mal voir même pire.

Cordialement,
Maquet M

NL :

Hallo,

Ik weet zeker dat deze positie datum en ja. Ik weet beter dan wie dan ook!

Dit jaar was ik 18, ik ben geboren op 28 december in 1985. Mijn moeder mij verlaten had ik zes dagen Ik spreek van mevrouw Iris Vandenberghe en moeder Janinne Vadenberghe is ook medeplichtig aan dit.

Je praat over uitje van een echtpaar in de Ardennen specifiek naar Han sur Lesse in chalets. Die dag mijn grootmoeder mijn verzoek om een ​​pistool te nemen en ga voor mijn moeder Daevy Shanne, Irisia. Mijn tweede zus was nog niet geboren.

En ja je goed gelezen om een ​​wapen te nemen, werd zijn verzoek gemotiveerd door de reden dat haar man wilde de dood van mijn moeder. Voor al deze jaren heb ik leven met de dood, wroeging voor het niet hebben van al dat ik, die in het lopen Famenne woonde gezien. Ik was ecrater familie Ik weet niet waarom elders weten. En ja ik ben niet zo kwetsbaar is als mijn broer. Ik kon vechten, ik had meer arogance kan zijn.

Ik belde de politie Oostende, elk woord dat ik vernietigde meer dan ik was al het ergste was toen ik ging naar de rechter om Asis en ik hoorde dat alles is gedaan om mijn broer is een advocaat en al de rest. het ziet er naar juris foudroyais naar me. Als ik had geweten
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:openmouth: wtf zijn dat voor "mensen" :kots:
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."