#1
Re: Drugslab: Nederlands Youtube kanaal met wekelijkse drugt
grappig en interessant!
grappig en interessant!
Peppi en Coki zei:Thanks voor het delen, zijn best leuke filmpjes nog. Ook wel geinig om te zien hoe ze ineens zo'n grote internationale fanbase hebben, terwijl het gewoon BNN is.
Die met het lachgas vond ik ook al bijzonder, lijkt mij dat je juist helemaal niet zo vaak in een ballon moet ademen of ligt het aan mij?ZERO- zei:Ik vind het suf, de informatie die ze geven klopt niet altijd en ik vind dat ze ook onvoldoende informatie geven. Had die van GHB gekeken en daarin vertelt die jongen niet eens duidelijk wat hij precies voelt? Plus hij neemt veel te weinig om echt iets te kunnen merken haha. En in die van LSD zegt die jongen dat hij het niet fijn vindt om naar een knuffel te kijken en dan zegt z'n tripsitter dat hij ernaar móet kijken. :')
Het is gwn puur entertainemnt.Psychedelibee zei:De eerste paar filmpjes dacht ik nog wat een leuk concept en fijn dat ze zoiets taboe doorbreekends maken, wat ik opzich nog steeds vind.
Maar de slechte of zelfs foute informatie is wel erg kwalijk inderdaad. En de kinderachtigheid waarmee ze het presenteren vind ik ook echt heel storend worden.
Idee is goed, uitvoering een stuk minder helaas.
Als ik rondloop is mijn hartslag soms wel rond de 100 hoor.Benzoboss zei:Het is gwn puur entertainemnt.Psychedelibee zei:De eerste paar filmpjes dacht ik nog wat een leuk concept en fijn dat ze zoiets taboe doorbreekends maken, wat ik opzich nog steeds vind.
Maar de slechte of zelfs foute informatie is wel erg kwalijk inderdaad. En de kinderachtigheid waarmee ze het presenteren vind ik ook echt heel storend worden.
Idee is goed, uitvoering een stuk minder helaas.
Kaak maar is naar die hartslag in rust 100bpmals mijn hartslag in rust 100bpm is dan bel ik gelijk de huisarts.
Kan nooit kloppen.
Verder wel geinig om te kijken maar idd ze wetten er geen flikker van.
Ik bedoel rust als je gwn rustig op een stoel zit.ZERO- zei:Als ik rondloop is mijn hartslag soms wel rond de 100 hoor.Benzoboss zei:Het is gwn puur entertainemnt.Psychedelibee zei:De eerste paar filmpjes dacht ik nog wat een leuk concept en fijn dat ze zoiets taboe doorbreekends maken, wat ik opzich nog steeds vind.
Maar de slechte of zelfs foute informatie is wel erg kwalijk inderdaad. En de kinderachtigheid waarmee ze het presenteren vind ik ook echt heel storend worden.
Idee is goed, uitvoering een stuk minder helaas.
Kaak maar is naar die hartslag in rust 100bpmals mijn hartslag in rust 100bpm is dan bel ik gelijk de huisarts.
Kan nooit kloppen.
Verder wel geinig om te kijken maar idd ze wetten er geen flikker van.
De GHB dozeringen foutZERO- zei:Bij ghb en 2cb sowieso kloppen de dosissen die ze aanraden niet.
ZERO- zei:Bij ghb en 2cb sowieso kloppen de dosissen die ze aanraden niet. In sommige filmpjes klopt het neurotransmitter-verhaal wat ze vertellen ook niet helemaal.
Bij die van 2cb zegt die chick dat tot en met 15mg een lage dosis is en vanaf daar een hoge dosis, en vervolgens ramt ze er zonder verdere toelichting 22mg in. Voor sommige mensen kan 22mg behoorlijk pittig vallen dus als mensen dan zo'n filmpje gaan aanhouden voor eigen gebruik.....
Zwarte Spiet (of zwarte speed, weet ik veel hoe je het zou moeten schrijven) is dan ook wel echt een geinig filmpje, zie die nog geregeld op Facebook voorbij komen haha.ZERO- zei:Dat je iemand wil zien die de drugs gebruikt om te kijken 'hoe dat is' begrijp ik heel goed, ik was ook altijd fan van de originele Spuiten en Slikken filmpjes (vooral speed-piet) maar goed, geef dan ook op z'n minst gewoon juiste informatie met meer toelichting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."