Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan om lege capsules te gaan bestellen, zodat ik in de toekomst bij mijn 4-FA ook wat anti-oxidanten en dergelijke kan gooien. Maar ik kom op veel sites ook capsuleermachines tegen. Heb je zo'n machine nodig om de capsule goed strak te kunnen sluiten? Of kan dit ook wel met de hand?"
"Dat is mooi, dan ga ik maar een lading capsules bestellen. Thanks!"
"Hallo allemaal! De laatste tijd ben ik wat meer bezig met harm reduction en neem ik voordat ik aan de 4-FA of MDMA ga altijd een aardige hoeveelheid vitamine C en alfa liponzuur tot me. De dag voordat ga snoepen meestal 1 gram vitamine C en 100mg alfa liponzuur, de dag zelf nog 2 gram vitamine C en iets van 200-300mg alfa liponzuur. Gek genoeg heb ik het idee dat deze supplementen ervoor zorgen dat de effecten minder worden. Nou heb ik nog maar 1 keer MDMA geprobeerd, maar daar heb ik dus helemaal niks van gevoeld (zie viewtopic.php?f=3&t=60021). 4-FA heb ik een stuk vaker gedaan maar ook hierbij heb ik het idee dat de effecten een stuk minder intens zijn sinds ik ben begonnen met de supplementen. Toen ik op Reddit postte dat ik minder merkte van de 4-FA waren er ook een aantal mensen die zeiden dat het wel eens aan de vitamine C en vooral aan de alfa-liponzuur zou kunnen liggen. Ik houd eigenlijk altijd netjes 2 maanden tussen mijn gebruik, dus ik denk dat het niet aan tolerantie kan liggen. Ook houd ik de hoeveelheden altijd netjes (nooit meer dan 250mg 4-FA op een avond, meestal zelfs rond de 150mg). Zorgen deze anti-oxidanten er misschien voor dat de 4-FA/MDMA minder lang hun werk kunnen doen? (ben geen scheikundige/biologische held, misschien zeg ik wel iets heel doms). Alvast bedankt voor het delen van jullie kennis! Edit: ik ben nog vergeten vermelden dat ik ook altijd erg gezond probeer te eten de dagen voor gebruik. Denk aan vette vis, veel groenten e.d. Een maat van mij zegt dat ook dit een negatief effect kan hebben, hij zegt dat hij veel lekkerder gaat als hij juist even lekker wat fastfood naar binnen werkt de dag voor gebruik / op de dag zelf. Iemand die dit kan bevestigen/ontkrachten?"
"Hoi allemaal, Zaterdag ben ik voor het eerst aan de XTC geweest. Ik ging met 5 goede vrienden naar een house/EDM feestje op het ADE. We hadden er allemaal veel zin in, de sfeer was goed en toen we rond 10 uur binnen waren ging het al goed los. Ik was de enige van mn vrienden die aan de X ging, de rest dronk lekker een paar biertjes. De eerste sets waren erg goed en we zijn dan ook al flink los gegaan. Rond kwart over 11 vond ik het wel tijd om mijn pil te nemen. Ik had mijn pillen getest en deze bleken 105 mg te zijn (iets minder dan verwacht, dus daarom maar een hele genomen). Na een uurtje begon ik opeens heel erg hard te zweten en voelde ik me erg duizelig en energieloos. Ik moest echt even de zaal uit en gaan zitten, heb wat water op mijn polsen gegooid om af te koelen en kort daarna ging het wel weer een beetje. Ik denk dat dit het moment was dat mijn lichaam de XTC aan het opnemen was. Na 10 minuten besloot ik weer terug de zaal in te gaan. Eenmaal hier voelde ik me toch nog erg slecht, ik had het idee dat dit wel eens een hele lange avond kon worden als ik me zo bleef voelen. De rest had de grootste lol en ik voelde me bepaald niet goed. Gelukkig betrokken mijn vrienden me heel erg en probeerden me goed mee te krijgen in het feestje. Na ongeveer een kwartiertje voelde ik me ineens weer helemaal top en kon ik weer lekker losgaan (heel apart hoe je stemming zo snel om kan slaan). Dit was het moment dat ik dacht: nu kan het niet meer mis gaan, hij gaat zo vanzelf inkicken. Maar dat gebeurde niet. Iets na 1 heb ik daarom 60mg bijgenomen. Ik heb vaak geprobeerd om mijn ogen te sluiten en te genieten van de muziek, maar dit hielp niet echt. Mijn vrienden zagen wel goed aan me dat ik onder invloed was (grote pupillen), en ik merkte zelf ook dat ik waziger ging zien, maar het echte XTC gevoel waar je mensen altijd over hoort is nooit meer gekomen. Op een gegeven mooment heb ik me hier ook bij neergelegd en heb ik gewoon nog een super feest gehad. Ik ben de hele tijd gewoon erg scherp geweest en heb ik me zo goed als nuchter gevoeld, alleen had ik iets meer energie dan wanneer ik nuchter was. Ik vraag me nu echt af hoe het kan dat ik het echte XTC effect helemaal niet gevoeld heb, terwijl ik in totaal toch 165mg genomen heb (ik ben een man van 75kg). Kan het te maken hebben met supplementen die ik heb genomen (Vitamine C, alfa liponzuur)? Ook heb ik heel erg uitgekeken naar dit feestje en mijn eerste keer XTC. Heb ik me misschien teveel verheugd en kan het dan zijn dat het niet goed werkt of iets dergelijks? Ik hoop dat jullie het lange verhaal een beetje zijn doorgekomen Alvast bedankt voor de reacties!"
"Mindless zei: Of het was echt iets lichamelijks, dat kan ook. Klik om te vergroten... Hoe bedoel je dat? Wat zou het dan kunnen zijn? Helenas zei: Let wel op dat het aanbevolen is voor mannen om ongv 1,5 a 2 mg x kg lichaamsgewicht te nemen. Dus voor jou is het 150 max. Kan ook zijn dat je bent begonnen met te veel. Ik vind het fijner om hem op te bouwen dan dat ik ineens de klap krijg. Dus ik neem een kwartje en kijk dan aan hoe ik me voel en neem een kwartje bij. Klik om te vergroten... Dit ga ik de volgende keer maar eens proberen, dan hopelijk met beter resultaat!"
"Hallo allemaal! Ik lees al een tijdje mee op dit forum maar heb nu toch maar eens besloten een account aan te maken, zodat ik jullie wat vragen kan stellen. Ik ben namelijk van plan om binnenkort mijn eerste keer x te gaan doen. Ik heb er al erg veel over gelezen, maar ik zit nog met een aantal vragen. Er zijn hier vast een paar ervaringsdeskundigen die me daarmee kunnen helpen Binnenkort ga ik naar een groot indoor feest, daar wil ik het dus voor het eerst gaan gebruiken. Nou lees ik verschillende ervaringen, sommigen zeggen dat het verstandig is om x eerst een keer thuis te doen. Nu vind ik dit eigenlijk zonde, omdat ik dan daarna weer 3 maand moet wachten voordat ik het op een feest kan proberen. Bovendien raak ik totaal niet snel in paniek, en heb ik al redelijk wat ervaring met 4fa (alhoewel x natuurlijk wel heftiger schijnt te zijn). Toch ben ik benieuwd naar jullie mening wat betreft de eerste keer x meteen op een feest te doen. Omdat het een indoor feest is kan het waarschijnlijk behoorlijk warm worden, is dit iets wat nog extra aandacht vereist, of komt het wel goed als ik me aan de 1-2 glazen water per uur houd? Tot slot nog een vraagje over het tijdstip van inname, het feest duurt van 9 tot 4. Wat is het beste tijdstip om de x in te nemen? Ik wil graag zo lang mogelijk lekker gaan, het liefst tot het einde. Ik heb pillen van ongeveer 130-140mg. Wellicht beginnen met een halfje, en later nog een kwartje bijnemen o.i.d? Alvast bedankt voor de reacties!"
"Bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat de 3 maanden regel ook geldt voor 4fa en ik hou me hier ook netjes aan Ik ben een man van ongeveer 75kg. Ik ga natuurlijk het liefst voor zo min mogelijk schade, maar stel ik neem rond 9 uur de hele pil of driekwart, kak ik dan niet in tegen het einde? Want dat is iets wat ik echt wil zien te voorkomen, gezien de beste namen pas tegen het eind van de avond geprogrammeerd staan."
"Stickynicky en Fool ook bedankt voor de tips! duckbird zei: Ik ga natuurlijk het liefst voor zo min mogelijk schade, maar stel ik neem rond 9 uur de hele pil of driekwart, kak ik dan niet in tegen het einde? Want dat is iets wat ik echt wil zien te voorkomen, gezien de beste namen pas tegen het eind van de avond geprogrammeerd staan. Klik om te vergroten... Doordat mijn post eerst nog goedgekeurd moest worden en er daarna pas tussen is verschenen, is deze vraag nog niet echt beantwoord. Op internet lees ik namelijk dat x ongeveer 3-4 uur werkt. Dan lijkt het me dat ik op het eind wel eens moe kan worden als ik in één keer alles neem om 9 uur?"
"Dankje Peppi en Coki! Denk dat ik rond half 10 begin met een halfje, en dan kijk ik nog even aan of ik het nodig vind om er nog een kwartje bij te nemen na verloop van tijd. Heel chill dat er zo'n forum is, toch een stuk beter dan het maar gewoon doen zonder goed geïnformeerd te zijn. Heb er nu vooral heeeeel veel zin in!"
"Ik kwam zojuist het kanaal Drugslab tegen op Youtube. Het kanaal is een onderdeel van Spuiten & Slikken, en ze testen wekelijks een nieuwe drug. Tot nu toe hebben ze de volgende drugs getest: XTC: https://www.youtube.com/watch?v=CLZKrEUGx74 2-CB: https://www.youtube.com/watch?v=2-S2o3tZltU Cannabis (spacecake): https://www.youtube.com/watch?v=Vh-wd69g8uc Kon het niet laten om dit hier even te delen, ik vond het zelf namelijk erg interessante filmpjes"