#1
Inhoudelijk heb jij net zo min iets toegevoegd als mij.
*Als ik
Inhoudelijk heb jij net zo min iets toegevoegd als mij.
Baudet zegt iets waarmee hij zichzelf tegen spreekt en wat nergens op slaat en vervolgens heeft hij tijd nodig om zijn ondoordachte uitspraak recht te praten. Baudet mag wel vaker eens nadenken voordat hij zich uit spreekt en ik krijg niet echt bepaald het gevoel dat nuance zijn einddoel is.en dat zie ik als een teken van intelligentie.
Dat was 1 persoon van begin jaren 20 met een zonnebril op, capuchon op en een zakdoek voor het gezicht. De aandacht die het krijgt en het herhaald benoemen dat het een universitair student is, we weten het nu wel. Paf paf, klaar, niet meer huilen.Aan de andere kant zie je bij links mensen ala Thierry Baudet demoniseren en bedreigen met de dood.
In het filmpje dat je linkt loopt Bidet een hypothetische doelstelling te bekritiseren met cijfers die hij uit zijn dikke duim zuigt. In algemene zin vind ik de inhoud van de argumenten die ik voorbij heb horen komen overwegend mager. Voor mijn gevoel is het punt juist dat de woorden die hij uitspreekt vaak niet of nauwelijks te volgen zijn (in brede zin) en dat hij het vooral van zijn presentatie moet hebben. Mensen zijn hier blijkbaar gevoelig voor.in het debat is hij juist erg sterk
Het moment dat Baudet en partijgenoten zich begonnen uit te spreken over etnische achtergrond en intelligentie, letterlijk dat intelligentie wordt benaamd door genetica. Op dat moment is het niveau voor mij al aardig gezet.
Voor de verkiezingen kreeg ik ook veel reclame voor FvD, dus ik wou wel even zien hoe ze het probeerde te verkopen. De vragen kwamen al aardig ingestudeerd over. De eerste vraag luidde waarom mensen niet op de VVD moesten stemmen.
'Een stem voor de VVD is een stem voor Groenlinks aangezien ze daarmee coalitie gaan vormen,'
De tweede vraag luidde waarom mensen überhaupt op de FvD moesten stemmen aangezien het een minderheidspartij zou worden die geen rechtstreeks invloed zou kunnen hebben op besluitvorming.
'Iedere stem voor FvD is er weer één extra en maakt het weer dat beetje moeilijker voor andere partijen om ons te negeren'.
En dan volgt natuurlijk het onderwerp klimaat. Sommige mensen geloven dat de temperatuur op aarde exponentieel toe neemt en dat dit een onomkeerbaar fenomeen is met significante bijkomende gevolgen. Dat mensen kritisch kijken naar deze mening of het er over oneens zijn, dikke prima.
Dat was 1 persoon van begin jaren 20 met een zonnebril op, capuchon op en een zakdoek voor het gezicht. De aandacht die het krijgt en het herhaald benoemen dat het een universitair student is, we weten het nu wel. Paf paf, klaar, niet meer huilen.
Waar ik mij ook aan erger is de inzet van een trollenfabrieken door de FvD naar aanvang van de verkiezingen. Het gebruik van ongebruikelijke synoniemen waarmee hij letterlijk zegt dat het witte volk voorrang hoort te krijgen. Die referentie naar de uil van Minerva wat zijn wanhoop toont om bij een groepje mensen te horen waartoe hij nooit zal behoren en dat hij hiermee vrij letterlijk verkondigd dat hij een symbool van intelligentie is.
Ik hoop dat een aantal lieden in dit topic een voorbeeld aan je zullen nemen, maar dit waag ik te betwijfelen. Lees je mee @De Dunne?
Ik neem aan dat je jezelf daar mee bedoeld? Ja @Jmths geeft inhoudelijk reacties, net als @Yceman224 .
Jij hemelt tot nu toe alleen Baudet als persoon op maar qua inhoudelijke reacties heb ik nog verdacht weinig gezien van je.
Mmz heb toch echt alles gelezen. Maar jij ook fijne dag ouwe relrakker!Dan kan je niet lezen. Fijne dag!
En nu weer op de Kwelbuis.
Er zijn nu hotels, die een een of ander label inzake het milieu mogen voeren.
En van dit soort zaken word ik dus rebels tegen die milieurakkers.
Wat is er gaande?
Dat nieuwe soort milieu hotels hebben speciale milieu bedden.
Als je in dit type bed slaapt, dan breng je geen 15 kilo Co2 in de lucht, nee, dat zijn er dan maar 12.
Godbetere dit soort waanzin.
Hoe belangrijk is dit!
Je zou er bijna niet meer van kunnen indutten, nietwaar.
Goeiendag.
En er staat geen pilsje meer koud op je duur betaalde kamer meer, hoor...
Daarvoor moet je, mocht je in de latere uren toch nog trek krijgen na het verwerken van de eerdere kolder, naar beneden toe, aan de toog.
Alwéér iets extra bespaard nietwaar.
Het moge duidelijk zijn
We zijn volkomen dóórgeslagen!
Nou ja, als het zó moet, dan blijf ik lekker thuis
In mijn niet zo goed milieubesparende bedstee.
Sterker nog.
Ik word nog een veel grotere rebel.
Echt, een veel grotere!
Op welke partij moet ik nou stemmen straks.
Wie weet het?
Wie geeft er een goed advies?
Vrienden van de AnarchieLaten we zelf een partij oprichten.
Klinkt een beetje als de SGP commotie laatst.Godbetere dit soort waanzin.
Ik ben confuus na alle bovenstaande info/zooi te hebben gelezen.
Net echt allemaal.
Ik ben overigens heel benieuwd welke richting dit topic gaat nemen, politiek zet mensen tegenover elkaar lijkt het wel.
Mijn onderschrift zegt niet voor niets:
“the problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.’
Bron: @Roze olifant en:
https://quoteinvestigator.com/2015/03/04/self-doubt/
![]()
Ik ben een linksstemmer maar vind het ook - of juist - interessant om argumenten van rechtsstemmers te lezen zolang die goed onderbouwd zijn. Iedereen mag zijn mening hebben tenslotte. Maar van sommige redenaties zakte mijn onderbroek dan weer bijna van mijn kont af. :’)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."