Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKingsday 2021!🥳🥳🥳

Kingsday 2021!🥳🥳🥳

66 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#1
Komt zojuist een man aan op de fiets met fietskarretje.
In dat fietskarretje zit wel zo'n grote box... 🔊🎶🎶🎶
Geniaal.. 🤣🤣

IMG_20210427_154529.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
O
M
G

Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... 😊👍

Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin 😡😡😡

Vet voorschut omg .... 😳😬🙈🙊🙈🙊🙈
Klik om te vergroten...
Ajoh dat kan gebeuren toch!😂🤣😂 Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpest😔 Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Ajoh dat kan gebeuren toch!😂🤣😂 Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpest😔 Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘
Klik om te vergroten...
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? 😕😕
Ja ik vermaak mezelf altijd wel als ik op pas ben.. 😊
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Oh wat jammer zeg! Ooit iets gebeurd toen je klein was?
Ik zit al 45 jaar in de paarden. Zelf meerdere gehad in verleden en rijd/reed veel. Ook in mijn tiener jaren op subtop/top niveau in het springen.
Ik ben echt dol op paarden en gelukkig totaal niet bang. Ik maakte ze zadelmak altijd, dus als 1e mens er op en ze dan alles leren. Vaak rodeo momenten en ook wel vaak iets gebroken of gemankeerd na vallen.
Klik om te vergroten...
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... 😅😅😅😅😂😅😂
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... 😅😅😅😅😂😅😂
Klik om te vergroten...
Ach wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, iets uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Ach wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
Klik om te vergroten...
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🤠😍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Syl zei:
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🤠😍
Klik om te vergroten...
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.
Moet zeggen dat met de jaren die zekerheid wel minder is geworden. Niet dat ik nu bang ben maar ik zou nu niet meer op zo een heel jong en onbeleerd of “moeilijk” paard stappen. Als ik er op mijn leeftijd goed aftief ben ik maaaaaanden zoet met herstellen...
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ooooh " Hugo de Jonge" was blijkbaar ook zojuist in Arnhem en heeft iets verloren ... 😄

Screenshot_20210427_175626.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Syl zei:
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? 😕😕
Ja ik vermaak mezelf altijd wel als ik op pas ben.. 😊
Klik om te vergroten...
Ja het is gwn niet te doen voor mij om hier te zijn. Elke dag sta ik redelijk goed op maar na een paar uur raak ik helemaal van slag. Moet hier echt snel weg anders belandt ik in een crisisopname😪
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
De Dunne zei:
Kun je leuk stappen! Ben wel na concerten in de Gelredome nog gaan stappen in Arnhem zelf. Kamer geboekt bij het Best Westen hotel vlakbij het busstation.
Ene keer nog een vrouw “gescoord” en leuke nacht mee gehad. Ze was bi en ging trouwen, was der vrijgezellenfeest. Der aankomende man vond het goed zei ze. Had ze vooraf met hem besproken. (Hij was er niet bij hoor die avond) Nou was een ergggg leuke enne wilde nacht haha!
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal 👍👍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Mooi verhaal 👍👍
Klik om te vergroten...
Lekker kort ook, doen we niks mee 😜
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Was potverdorie een mooie dag voor een festival gister.

Vroeg bijna een jaar geleden vrij met het idee.... corona zal dan wel weg zijn haha.
SIKE
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
HierEnDaarEenFuifje zei:
Was potverdorie een mooie dag voor een festival gister.

Vroeg bijna een jaar geleden vrij met het idee.... corona zal dan wel weg zijn haha.
SIKE
Klik om te vergroten...
Snapje! Afgelopen jaren elk jaar regen op supersized, is het is een keertje warm en zoning komt corona de boel opfokken!😅
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Syl zei:
Kleedjesmarkt be like.. 😂😂😂

TikTok - Make Your Day
Klik om te vergroten...


Is dat een bestaand Nederlands dialect of is dat er om gedaan? Klinkt als een mengeling van duits engels gecombineerd met nederlands, ik ben gefascineerd maar snap het niet zo goed. Andere dingen worden dan wel normaal gesproken. :hushed::grin:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#15
Amateurtje zei:
Is dat een bestaand Nederlands dialect of is dat er om gedaan? Klinkt als een mengeling van duits engels gecombineerd met nederlands, ik ben gefascineerd maar snap het niet zo goed. Andere dingen worden dan wel normaal gesproken. :hushed::grin:
Klik om te vergroten...
Wat ik begrepen heb is het Gronings..
Maar achterhoeks klinkt ook wel aardig zo.
Doet me aan mijn opa denken in ieder geval.. 😄😄😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Syl zei:
Wat ik begrepen heb is het Gronings..
Maar achterhoeks klinkt ook wel aardig zo.
Doet me aan mijn opa denken in ieder geval.. 😄😄😄
Klik om te vergroten...

Denk het ja. Hij heeft de Groninger vlag in zijn profielfoto.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Ja lijkt me echt geen fuck aan... Sta je daar als 16 jarige die domme dingen te doen en verplicht te zwaaien. Denk dat die meiden ook liever naar een groot Kingsday festival gaan. Biertje, blowtje of pilletje en los gaan.
Ik zou nooit prinses of zo willen zijn!
Klik om te vergroten...

Je bent dan ook al forumkoning. :wink:

Tja Koningsdag, de dag die je wist dat zou komen... ik heb het überhaupt niet zo meegekregen vanuit Belgenland maar leuk om hier toch nog wat vrolijke oranjeposts voorbij te zien komen. :’D
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.
Moet zeggen dat met de jaren die zekerheid wel minder is geworden. Niet dat ik nu bang ben maar ik zou nu niet meer op zo een heel jong en onbeleerd of “moeilijk” paard stappen. Als ik er op mijn leeftijd goed aftief ben ik maaaaaanden zoet met herstellen...
Klik om te vergroten...

Hier nog een paardenfan, veel paardgereden als kind/puber. Geen wedstrijden, leek me zeker leuk maar we hadden alleen een ponyclub en ik ben lang dus ging snel over naar de paarden. Ik vind de grens tussen wel en niet meer diervriendelijk op wedstrijden ook dun. Voor de duidelijkheid: ik vind absoluut dat er diervriendelijk paardgereden kan worden, maar ik zag vaak dingen op wedstrijden voorbij komen die ik niet oké vond. Bosritten vond ik leuk om te doen. <3 Ga het wel weer eens oppakken in de toekomst als ik meer tijd heb.

De vraag is natuurlijk wel hoe diervriendelijk het is om als olifant zijnde bovenop een paard te gaan zitten, maar oké. :’)
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#19
BraboF zei:
Bekijk bijlage 20727
Normaal sta ik op Koningsdag te kaakschaatsen op Supersized Kingsday.
Jeetje wat een gemis.
Klik om te vergroten...
Blij dat ik al twee jaar geen last heb van die KUTHERRIE van festivals op nog geen kilometer afstand van mijn huis !!🥳🥳🥳😎
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Welke stad woon je?😜 en ik kan daar over meepraten🤣 ben niet bang voor paarden maar ik mag ze niet.... Vroeger aaide ik er ééntje toen ik achter hem stond, kreeg een trap in me maag en werd flink gevloert toen.🥲
Klik om te vergroten...
Tja toen heb je dan ook regel 1 over met paarden omgaan overtreden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."