Ajoh dat kan gebeuren toch!😂🤣😂 Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpest😔 Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘O
M
G
Loop net langs woning waar vent buiten zit met berg troep.
Ik denk laat ik eens sociaal doen.
Dus ik zei:zooo u bent ook weer klaar voor rondje stort zo te zien.... 😊👍
Zei man: ik houd kleedjesmarkt in mijn voortuin 😡😡😡
Vet voorschut omg .... 😳😬🙈🙊🙈🙊🙈
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? 😕😕Ajoh dat kan gebeuren toch!😂🤣😂 Fijn om te zien dat je je vermaakt! Ik had ook graag wat leuke dingen gedeelt maar de sfeer was bij min al snel verpest😔 Geniet nog ff van je avontuur als je er nog op uit bent😜😘
Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.Oh wat jammer zeg! Ooit iets gebeurd toen je klein was?
Ik zit al 45 jaar in de paarden. Zelf meerdere gehad in verleden en rijd/reed veel. Ook in mijn tiener jaren op subtop/top niveau in het springen.
Ik ben echt dol op paarden en gelukkig totaal niet bang. Ik maakte ze zadelmak altijd, dus als 1e mens er op en ze dan alles leren. Vaak rodeo momenten en ook wel vaak iets gebroken of gemankeerd na vallen.
Ach wel jammer maar niets aan te doen!Nooit iets gebeurd gelukkig maar vind ze gewoon eng.
Toen mijn kids klein waren zaten ze op paardrijden.
En moesten de ouders mee de bak in om paard vast te houden.
Mijn ex moest 9 van 10 x werken en was ik dus de lul...
Had week van te voren al dikke stress... 😅😅😅😅😂😅😂
Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🤠😍Ach wel jammer maar niets aan te doen!
Zijn veel mensen bang voor paarden. Ze zijn natuurlijk ook erg groot en kunnen levensgevaarlijk zijn. Paardensport staat wereldwijd in de top 10 van de gevaarlijkste sporten met de meeste doden/zwaar gewonden.
Ik heb tot nu toe mazzel gehad, wel heel vaak er af gevallen of vol gas gelanceerd en ook meermaals botbreuken, hersenschuddingen, uit de kom en afgevoerd met ambulances maar nooit iets levensbedreigends of met blijvend letsel gelukkig!
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.Jij bent zo te horen een stoere cowgirl..., 🤠😍
Ja het is gwn niet te doen voor mij om hier te zijn. Elke dag sta ik redelijk goed op maar na een paar uur raak ik helemaal van slag. Moet hier echt snel weg anders belandt ik in een crisisopname😪Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? 😕😕
Ja ik vermaak mezelf altijd wel als ik op pas ben.. 😊
Mooi verhaal 👍👍Kun je leuk stappen! Ben wel na concerten in de Gelredome nog gaan stappen in Arnhem zelf. Kamer geboekt bij het Best Westen hotel vlakbij het busstation.
Ene keer nog een vrouw “gescoord” en leuke nacht mee gehad. Ze was bi en ging trouwen, was der vrijgezellenfeest. Der aankomende man vond het goed zei ze. Had ze vooraf met hem besproken. (Hij was er niet bij hoor die avond) Nou was een ergggg leuke enne wilde nacht haha!
Lekker kort ook, doen we niks mee 😜Mooi verhaal 👍👍
Snapje! Afgelopen jaren elk jaar regen op supersized, is het is een keertje warm en zoning komt corona de boel opfokken!😅Was potverdorie een mooie dag voor een festival gister.
Vroeg bijna een jaar geleden vrij met het idee.... corona zal dan wel weg zijn haha.
SIKE
Wat ik begrepen heb is het Gronings..Is dat een bestaand Nederlands dialect of is dat er om gedaan? Klinkt als een mengeling van duits engels gecombineerd met nederlands, ik ben gefascineerd maar snap het niet zo goed. Andere dingen worden dan wel normaal gesproken.![]()
Wat ik begrepen heb is het Gronings..
Maar achterhoeks klinkt ook wel aardig zo.
Doet me aan mijn opa denken in ieder geval.. 😄😄😄
Ja lijkt me echt geen fuck aan... Sta je daar als 16 jarige die domme dingen te doen en verplicht te zwaaien. Denk dat die meiden ook liever naar een groot Kingsday festival gaan. Biertje, blowtje of pilletje en los gaan.
Ik zou nooit prinses of zo willen zijn!
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.
Moet zeggen dat met de jaren die zekerheid wel minder is geworden. Niet dat ik nu bang ben maar ik zou nu niet meer op zo een heel jong en onbeleerd of “moeilijk” paard stappen. Als ik er op mijn leeftijd goed aftief ben ik maaaaaanden zoet met herstellen...
Blij dat ik al twee jaar geen last heb van die KUTHERRIE van festivals op nog geen kilometer afstand van mijn huis !!🥳🥳🥳😎Bekijk bijlage 20727
Normaal sta ik op Koningsdag te kaakschaatsen op Supersized Kingsday.
Jeetje wat een gemis.
Tja toen heb je dan ook regel 1 over met paarden omgaan overtredenWelke stad woon je?😜 en ik kan daar over meepraten🤣 ben niet bang voor paarden maar ik mag ze niet.... Vroeger aaide ik er ééntje toen ik achter hem stond, kreeg een trap in me maag en werd flink gevloert toen.🥲
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."