#1
Ja ik ben een echt dorpsmens. Ik doe ook altijd aan alles mee: 5 kamp, fietstocht, ringsteken etc etc.Mis ik ook wel allemaal! Vooral de gezelligheid haha.π₯²
Daarna de feesttent in!
Ja ik ben een echt dorpsmens. Ik doe ook altijd aan alles mee: 5 kamp, fietstocht, ringsteken etc etc.Mis ik ook wel allemaal! Vooral de gezelligheid haha.π₯²
Ze dochters komen er dit jaar wel makkelijk vanaf, die zijn elk jaar de lul op koningsdagππππGroundhog Kingsday..
attempt 2:
hardlopen en daarna spekpannekoeken bakken!
Bekijk bijlage 20741
Onze Willem lijkt ook wel een beeje op een Groundhog
Bekijk bijlage 20743
Nou "Syl de razende orange reporter" is speciaal voor jullie onderweg.
Eens kijken in de stad bij de demonstratie en de hooligans.
(Krijg je als je weken saai op bed gelegen hebt he ππΏ)
Bekijk bijlage 20748Bekijk bijlage 20749
Nou als jullie straks weer iemand plat gespoten zien door waterkanon ben ik dat waarsch...Pas op voor het waterkanon hahaha!
Enne wel even de paarden van de M.E aaien he?
Een paard wat ik heel vroeger ingereden en gereden heb (jaren 90 ergens) is toen verkocht aan de politie. Dat dier was er zooo geschikt voor! Stokmaat 1.80m hoog en imposant gebouwd, ook echt he-le-maal nergens bang voor en vond alles leuk!
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!Oh zo bedoel je,dat is begrijpelijk. Het is wel zo dat bij ons, lees vriendin met kids, per dag gemiddeld wel zeker 4/5 uur bezig zijn met de paarden. Bij mooi weer gaan ze zo vaak en lang mogelijk het land op. Vandaag weer 2 paardjes naar de opfok gebracht daar kunnen ze zowel op een groot stuk land maar ook zelf naar binnen en buiten.
Ja heel erg leuk,kost wat maar dan heb je ook watπ€£Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."