Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKingsday 2021!πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

Kingsday 2021!πŸ₯³πŸ₯³πŸ₯³

66 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopemonster zei:
Mis ik ook wel allemaal! Vooral de gezelligheid haha.πŸ₯²
Klik om te vergroten...
Ja ik ben een echt dorpsmens. Ik doe ook altijd aan alles mee: 5 kamp, fietstocht, ringsteken etc etc.
Daarna de feesttent in!
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gympie zei:
Groundhog Kingsday..

attempt 2:

hardlopen en daarna spekpannekoeken bakken!

Bekijk bijlage 20741

Onze Willem lijkt ook wel een beeje op een Groundhog

Bekijk bijlage 20743
Klik om te vergroten...
Ze dochters komen er dit jaar wel makkelijk vanaf, die zijn elk jaar de lul op koningsdagπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou "Syl de razende orange reporter" is speciaal voor jullie onderweg.
Eens kijken in de stad bij de demonstratie en de hooligans.
(Krijg je als je weken saai op bed gelegen hebt he 😎🍿)

Screenshot_20210427_143910.jpgScreenshot_20210427_150005.jpg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Syl zei:
Nou "Syl de razende orange reporter" is speciaal voor jullie onderweg.
Eens kijken in de stad bij de demonstratie en de hooligans.
(Krijg je als je weken saai op bed gelegen hebt he 😎🍿)

Bekijk bijlage 20748Bekijk bijlage 20749
Klik om te vergroten...

Pas op voor het waterkanon hahaha!
Enne wel even de paarden van de M.E aaien he?
Een paard wat ik heel vroeger ingereden en gereden heb (jaren 90 ergens) is toen verkocht aan de politie. Dat dier was er zooo geschikt voor! Stokmaat 1.80m hoog en imposant gebouwd, ook echt he-le-maal nergens bang voor en vond alles leuk!
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Pas op voor het waterkanon hahaha!
Enne wel even de paarden van de M.E aaien he?
Een paard wat ik heel vroeger ingereden en gereden heb (jaren 90 ergens) is toen verkocht aan de politie. Dat dier was er zooo geschikt voor! Stokmaat 1.80m hoog en imposant gebouwd, ook echt he-le-maal nergens bang voor en vond alles leuk!
Klik om te vergroten...
Nou als jullie straks weer iemand plat gespoten zien door waterkanon ben ik dat waarsch...
Maar ik doe alles voor jullie.... πŸ˜…πŸ’ͺ

Ben bang voor paarden... πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ramon74 zei:
Oh zo bedoel je,dat is begrijpelijk. Het is wel zo dat bij ons, lees vriendin met kids, per dag gemiddeld wel zeker 4/5 uur bezig zijn met de paarden. Bij mooi weer gaan ze zo vaak en lang mogelijk het land op. Vandaag weer 2 paardjes naar de opfok gebracht daar kunnen ze zowel op een groot stuk land maar ook zelf naar binnen en buiten.
Klik om te vergroten...
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!
Klik om te vergroten...
Ja heel erg leuk,kost wat maar dan heb je ook wat🀣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."