#1
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!Oh zo bedoel je,dat is begrijpelijk. Het is wel zo dat bij ons, lees vriendin met kids, per dag gemiddeld wel zeker 4/5 uur bezig zijn met de paarden. Bij mooi weer gaan ze zo vaak en lang mogelijk het land op. Vandaag weer 2 paardjes naar de opfok gebracht daar kunnen ze zowel op een groot stuk land maar ook zelf naar binnen en buiten.

