Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKingsday 2021!🥳🥳🥳

Kingsday 2021!🥳🥳🥳

66 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ramon74 zei:
Oh zo bedoel je,dat is begrijpelijk. Het is wel zo dat bij ons, lees vriendin met kids, per dag gemiddeld wel zeker 4/5 uur bezig zijn met de paarden. Bij mooi weer gaan ze zo vaak en lang mogelijk het land op. Vandaag weer 2 paardjes naar de opfok gebracht daar kunnen ze zowel op een groot stuk land maar ook zelf naar binnen en buiten.
Klik om te vergroten...
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Leuk he? Een paardenmeisje als vriendin haha!
Klik om te vergroten...
Ja heel erg leuk,kost wat maar dan heb je ook wat🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Komt zojuist een man aan op de fiets met fietskarretje.
In dat fietskarretje zit wel zo'n grote box... 🔊🎶🎶🎶
Geniaal.. 🤣🤣

IMG_20210427_154529.jpg
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ooooh " Hugo de Jonge" was blijkbaar ook zojuist in Arnhem en heeft iets verloren ... 😄

Screenshot_20210427_175626.jpg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Hoezo was de sfeer al snel verpest..??? 😕😕
Ja ik vermaak mezelf altijd wel als ik op pas ben.. 😊
Klik om te vergroten...
Ja het is gwn niet te doen voor mij om hier te zijn. Elke dag sta ik redelijk goed op maar na een paar uur raak ik helemaal van slag. Moet hier echt snel weg anders belandt ik in een crisisopname😪
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Kun je leuk stappen! Ben wel na concerten in de Gelredome nog gaan stappen in Arnhem zelf. Kamer geboekt bij het Best Westen hotel vlakbij het busstation.
Ene keer nog een vrouw “gescoord” en leuke nacht mee gehad. Ze was bi en ging trouwen, was der vrijgezellenfeest. Der aankomende man vond het goed zei ze. Had ze vooraf met hem besproken. (Hij was er niet bij hoor die avond) Nou was een ergggg leuke enne wilde nacht haha!
Klik om te vergroten...
Mooi verhaal 👍👍
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Mooi verhaal 👍👍
Klik om te vergroten...
Lekker kort ook, doen we niks mee 😜
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Was potverdorie een mooie dag voor een festival gister.

Vroeg bijna een jaar geleden vrij met het idee.... corona zal dan wel weg zijn haha.
SIKE
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
HierEnDaarEenFuifje zei:
Was potverdorie een mooie dag voor een festival gister.

Vroeg bijna een jaar geleden vrij met het idee.... corona zal dan wel weg zijn haha.
SIKE
Klik om te vergroten...
Snapje! Afgelopen jaren elk jaar regen op supersized, is het is een keertje warm en zoning komt corona de boel opfokken!😅
A
AmateurtjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Syl zei:
Kleedjesmarkt be like.. 😂😂😂

TikTok - Make Your Day
Klik om te vergroten...


Is dat een bestaand Nederlands dialect of is dat er om gedaan? Klinkt als een mengeling van duits engels gecombineerd met nederlands, ik ben gefascineerd maar snap het niet zo goed. Andere dingen worden dan wel normaal gesproken. :hushed::grin:
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
Amateurtje zei:
Is dat een bestaand Nederlands dialect of is dat er om gedaan? Klinkt als een mengeling van duits engels gecombineerd met nederlands, ik ben gefascineerd maar snap het niet zo goed. Andere dingen worden dan wel normaal gesproken. :hushed::grin:
Klik om te vergroten...
Wat ik begrepen heb is het Gronings..
Maar achterhoeks klinkt ook wel aardig zo.
Doet me aan mijn opa denken in ieder geval.. 😄😄😄
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Syl zei:
Wat ik begrepen heb is het Gronings..
Maar achterhoeks klinkt ook wel aardig zo.
Doet me aan mijn opa denken in ieder geval.. 😄😄😄
Klik om te vergroten...

Denk het ja. Hij heeft de Groninger vlag in zijn profielfoto.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ja lijkt me echt geen fuck aan... Sta je daar als 16 jarige die domme dingen te doen en verplicht te zwaaien. Denk dat die meiden ook liever naar een groot Kingsday festival gaan. Biertje, blowtje of pilletje en los gaan.
Ik zou nooit prinses of zo willen zijn!
Klik om te vergroten...

Je bent dan ook al forumkoning. :wink:

Tja Koningsdag, de dag die je wist dat zou komen... ik heb het überhaupt niet zo meegekregen vanuit Belgenland maar leuk om hier toch nog wat vrolijke oranjeposts voorbij te zien komen. :’D
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Toen ik jong was kende ik bij paarden en rijden geen angst. Stapte overal op, hoe gekker hoe beter bijna. Echt totaal 0 angst ook al was ik er net afgegooid, stapte ik altijd (als het lichamelijk kon) meteen weer op! Dan wordt je niet bang.
Moet zeggen dat met de jaren die zekerheid wel minder is geworden. Niet dat ik nu bang ben maar ik zou nu niet meer op zo een heel jong en onbeleerd of “moeilijk” paard stappen. Als ik er op mijn leeftijd goed aftief ben ik maaaaaanden zoet met herstellen...
Klik om te vergroten...

Hier nog een paardenfan, veel paardgereden als kind/puber. Geen wedstrijden, leek me zeker leuk maar we hadden alleen een ponyclub en ik ben lang dus ging snel over naar de paarden. Ik vind de grens tussen wel en niet meer diervriendelijk op wedstrijden ook dun. Voor de duidelijkheid: ik vind absoluut dat er diervriendelijk paardgereden kan worden, maar ik zag vaak dingen op wedstrijden voorbij komen die ik niet oké vond. Bosritten vond ik leuk om te doen. <3 Ga het wel weer eens oppakken in de toekomst als ik meer tijd heb.

De vraag is natuurlijk wel hoe diervriendelijk het is om als olifant zijnde bovenop een paard te gaan zitten, maar oké. :’)
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
BraboF zei:
Bekijk bijlage 20727
Normaal sta ik op Koningsdag te kaakschaatsen op Supersized Kingsday.
Jeetje wat een gemis.
Klik om te vergroten...
Blij dat ik al twee jaar geen last heb van die KUTHERRIE van festivals op nog geen kilometer afstand van mijn huis !!🥳🥳🥳😎
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dopemonster zei:
Welke stad woon je?😜 en ik kan daar over meepraten🤣 ben niet bang voor paarden maar ik mag ze niet.... Vroeger aaide ik er ééntje toen ik achter hem stond, kreeg een trap in me maag en werd flink gevloert toen.🥲
Klik om te vergroten...
Tja toen heb je dan ook regel 1 over met paarden omgaan overtreden
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Hier nog een paardenfan, veel paardgereden als kind/puber. Geen wedstrijden, leek me zeker leuk maar we hadden alleen een ponyclub en ik ben lang dus ging snel over naar de paarden. Ik vind de grens tussen wel en niet meer diervriendelijk op wedstrijden ook dun. Voor de duidelijkheid: ik vind absoluut dat er diervriendelijk paardgereden kan worden, maar ik zag vaak dingen op wedstrijden voorbij komen die ik niet oké vond. Bosritten vond ik leuk om te doen. <3 Ga het wel weer eens oppakken in de toekomst als ik meer tijd heb.

De vraag is natuurlijk wel hoe diervriendelijk het is om als olifant zijnde bovenop een paard te gaan zitten, maar oké. :’)
Klik om te vergroten...
Ik heb paardgereden vanaf mijn tiende , al aantal jaar niet meer nu. Heb zelfs voor hoefsmid geleerd maar ben totaal afgeknapt op die hele verknipte paardenwereld! De goedpraterij van pure dierenmishandeling maakt me gewoon ziek nu, ja ik deed er net zo goed aan mee omdat ik dacht dat het zo hoorde helaas 😢
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook bij ons altijd dorpfeest,zo stil.....bah.Nou ik ben ook bang voor paarden zeker die groote
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Knuffelpanda zei:
Tja toen heb je dan ook regel 1 over met paarden omgaan overtreden
Klik om te vergroten...
Klopt! Kan wel als excuus gebruiken dat ik nog een kind was😆 maar had beter moeten weten😒
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze Olifant zei:
Hier nog een paardenfan, veel paardgereden als kind/puber. Geen wedstrijden, leek me zeker leuk maar we hadden alleen een ponyclub en ik ben lang dus ging snel over naar de paarden. Ik vind de grens tussen wel en niet meer diervriendelijk op wedstrijden ook dun. Voor de duidelijkheid: ik vind absoluut dat er diervriendelijk paardgereden kan worden, maar ik zag vaak dingen op wedstrijden voorbij komen die ik niet oké vond. Bosritten vond ik leuk om te doen. <3 Ga het wel weer eens oppakken in de toekomst als ik meer tijd heb.

De vraag is natuurlijk wel hoe diervriendelijk het is om als olifant zijnde bovenop een paard te gaan zitten, maar oké. :’)
Klik om te vergroten...
Helaas komen er steeds meer paardontvriendelijke “paardenmensen” in de paardensport ja. Ik rijdt ook allang geen wedstrijden meer om die reden. Vooral jurysport zoals dressuur is dramatisch de laatste jaren. Met 10-15 jaar oud zijn de paarden al “op” nu ipv pas met 20+ jaar.
Ook zet ik de paarden niet meer in een stal van 3 bij 3. Ook zo slecht voor ze.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."