Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsForum BESTAAT 15 JAAR! - winactie

DrugsForum BESTAAT 15 JAAR! - winactie

52 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gefeliciteerd EI!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
spannonnd
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
MacLeod zei:
Daar haal je toch minstens twee growkits voor...
Klik om te vergroten...
Pas maar op, sinds die achterlijke wietgieterverkoopwet kun je hiermee zomaar 3 jaar de cel in. :P
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#4
loten is wel eerlijker...
als loten wordt dan krijg je van mij een leuke... boobies welkom?
M
MissMarieLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik stem voor loting :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind anders dat Smartie deze wedstrijd eerlijk wint. Een bekend lid krijgt 'standaard' punten, maar heeft ook een grotere bijdrage aan de afgelopen 15 jaar gelevert. Maargoed, met een knallende inzending kun je je onbekende undercover-status natuurlijk ook in één keer aan de kant zetten. 100 pegels aan poppers én eeuwige df.nl-faam in één klap!
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#7
Beste ontbijt na een lange nacht met DF!:blush:
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Gefeliciteerd en ga vooral door met dit forum, ik vind dat je ( vaak) meer hebt aan medegebruikers/lotgenoten als aan de reguliere hulp, dus dit forum is van groot belang, op naar de volgende 15 jaar!!
L
LysergineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een hulde aan iedereen die door de jaren heen een bijdrage heeft geleverd aan DF. Hopelijk is dit forum nog een heel lang leven gegund!
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dames & heren: tot en met vandaag kun je meedoen met deze winactie! Dus maak en plaats nog even snel die feestelijke DF-foto in dit topic en maak kans op €100 tegoed in de webwinkel van Azarius! Alle voorwaarden lees je in het starttopic.

Vergeet vooral niet te stemmen op de inzending(en) die je leuk vindt door op 'Leuk' te klikken in de reactie met je favoriete foto. Degene met de meeste 'leuks' wint!

F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Is er al een winnaar? :confused:mile:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Bijna , nog even geduld!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Denk dat het SkittlesAndMe word ^^
M
MacLeodLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ladies & Gentlemen: we've got him! We have a winner! Na ampel beraad gedurende luttele dagen heeft de jury de knoop doorgehakt en een keus gemaakt. Bij deze licht ik de keus graag toe...

Het was niet makkelijk om een beslissing te nemen na jullie massale inzendingen. Gelukkig voor ons werd de keus makkelijk gemaakt doordat we vooraf een aantal eisen hadden opgesteld waarin foto's moesten voldoen en laten we het aantal likes op een foto meetellen. Ondanks het beperkte aantal reacties, is dit topic in de korte tijd dat het online staat maar liefst 17.000 keer bekeken en dat is wat ons betreft al een succes.

Zo moest op een foto feestelijk tafereel te zien zijn, met DF/DF.nl/DrugsForum/DrugsForum.nl ergens te zien in het tafereel. De foto moest zelfgemaakt zijn en er mochten geen drugs op te zien zijn.

Hier de uitslag:

2017-05-03 11.32.44.png

@SkittlesAndMe plaatste maar liefst twee foto's voor deze winactie en staat qua aantallen likes met stip op nummer 1! Wij feliciteren Skittles dan ook met deze score en zijn trots dat zo'n skillful Photoshop-artiest als actief lid op dit forum aanwezig is.

2017-05-03 11.32.15.png
Helaas hebben we moeten constateren dat beide foto's niet zelfgemaakt zijn. Tenzij Skittles stiekem de PA van MinPres is, in dat geval hoop ik dat er een goed woordje voor het forum en drugsgebruik in het algemeen gedaan kan worden richting de vvd en verdient Skittles alle egards die men iemand kan toewensen. De foto van de Adamtoren is eveneens niet zelfgenomen, dit is een screenshot uit dit filmpje. Dus props voor de inspanningen en skills, helaas niet de winnaar van deze winactie.



2017-05-03 11.33.39.png
@PsyTekZ deed een fantastische inzending onze kant opkomen met een vrolijke foto van een feestende pug. Hoewel wij absoluut fan zijn van hondenfoto's (in tegenstelling tot kattenplaatjes), heeft deze prachtplaat slechts één leuk weten op te halen. Daarom is het helaas niet gelukt er met de prijs vandoor te gaan.


2017-05-03 11.32.30.png

Exceptioneel veel kudo's vanuit ons richting @Exceptional Insight, de sinds lange tijd ongeslagen DF-koning! Hij was er als eerste bij om een prachtfoto te uploaden in dit topic en scoort daarmee natuurlijk hoge ogen bij de jury. Ondanks dat hij als eerste iets plaatste, het een feestelijk tafereel met DF op een zelfgemaakte foto is, wist hij niet meer dan twee likes binnen te slepen. En als men de foto-eisen tot de letter volgt, dan zou men kunnen stellen dat op deze foto drugs te zien zijn. Op tafel zal niet alleen maar sap en limonade hebben gestaan en naar wat er aan tafel en in de keuken gerookt wordt, kunnen we alleen maar gissen. Desalniettemin feliciteren we EI van harte met het feit dat hij twee keer zo oud is geworden als DrugsForum en vertrouwen erop dat het feestje op de foto een knallend succes was en sowieso cool dat je DF even geplugd hebt bij de partypeople op de foto. We hadden je uiteraard van harte de prijs van deze winactie gegund!


2017-05-03 11.33.05.png
Blijft over: @inExtase! Met een vrolijk, feestelijk fruithapje (een goed ontbijt staat garant voor een feestelijke dag) in feestelijke kleuren en vol feestelijke vitamines en vezels, wist inExtase DF in een positief daglicht te presenteren en haalde twee leuks op. De jury, bestaande uit de mods en admins, was unaniem in haar keuze en verklaart bij dezen dan ook inExtase tot de winnaar van deze winactie. Gefeliciteerd! Je ontvangt van mij zeer spoedig meer informatie over hoe je de €100 tegoed bij Azarius kunt besteden in een PB.

Rest mij nog alle deelnemers, toeschouwers, jury, forumleden en onze sponsor van harte te bedanken: bedankt! Met frisse moed zijn we afgelopen maand al begonnen aan de volgende 15 jaar. Op naar het volgende jubileum, applaus voor jezelf!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#15
Damm had ik @inExtase zijn foto niet geliked :-P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekZ zei:
Damm had ik @inExtase zijn foto niet geliked :-P
Klik om te vergroten...

hehe ja als ik alle drie niet geliked had, was er een gelijkspel geweest. Ik had dus niet alleen de meeste likes maar heb ook nog de wedstrijd beslist :tearsofjoy: Maarja, wie achteraf kan praten..
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#17
Idd, wie niet waagt niet wint. En ook gefeliciteerd @inExtase !!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel lekker hippe post hoor MacLeod, had je je best erop gedaan? :wink:
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
JA HOOR VERDOMME

HEBBEN WE NOU GEWOON MET ZIJN ALLEN - COLLECTIEF - DE 20e VERJAARDAG VAN DRUGSFORUM GEMIST?!?!

Wat
Een
Debacle.

@MacLeod gefeliciteerd? Denk ik? Joe!
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
JA HOOR VERDOMME

HEBBEN WE NOU GEWOON MET ZIJN ALLEN - COLLECTIEF - DE 20e VERJAARDAG VAN DRUGSFORUM GEMIST?!?!

Wat
Een
Debacle.

@MacLeod gefeliciteerd? Denk ik? Joe!
Klik om te vergroten...
Dat moet gevierd worden! Beter laat dan nooit zeggen ze toch?

Wie, wat, wanneer?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."