Ladies & Gentlemen: we've got him! We have a winner! Na ampel beraad gedurende luttele dagen heeft de jury de knoop doorgehakt en een keus gemaakt. Bij deze licht ik de keus graag toe...
Het was niet makkelijk om een beslissing te nemen na jullie massale inzendingen. Gelukkig voor ons werd de keus makkelijk gemaakt doordat we vooraf een aantal eisen hadden opgesteld waarin foto's moesten voldoen en laten we het aantal likes op een foto meetellen. Ondanks het beperkte aantal reacties, is dit topic in de korte tijd dat het online staat maar liefst 17.000 keer bekeken en dat is wat ons betreft al een succes.
Zo moest op een foto feestelijk tafereel te zien zijn, met DF/DF.nl/DrugsForum/DrugsForum.nl ergens te zien in het tafereel. De foto moest zelfgemaakt zijn en er mochten geen drugs op te zien zijn.
Hier de uitslag:
@SkittlesAndMe plaatste maar liefst twee foto's voor deze winactie en staat qua aantallen likes met stip op nummer 1! Wij feliciteren Skittles dan ook met deze score en zijn trots dat zo'n skillful Photoshop-artiest als actief lid op dit forum aanwezig is.

Helaas hebben we moeten constateren dat beide foto's niet zelfgemaakt zijn. Tenzij Skittles stiekem de PA van MinPres is, in dat geval hoop ik dat er een goed woordje voor het forum en drugsgebruik in het algemeen gedaan kan worden richting de vvd en verdient Skittles alle egards die men iemand kan toewensen. De foto van de Adamtoren is eveneens niet zelfgenomen, dit is een
screenshot uit
dit filmpje. Dus props voor de inspanningen en skills, helaas niet de winnaar van deze winactie.
@PsyTekZ deed een fantastische inzending onze kant opkomen met een vrolijke foto van een feestende pug. Hoewel wij absoluut fan zijn van hondenfoto's (in tegenstelling tot kattenplaatjes), heeft deze prachtplaat slechts één leuk weten op te halen. Daarom is het helaas niet gelukt er met de prijs vandoor te gaan.
Exceptioneel veel kudo's vanuit ons richting
@Exceptional Insight, de sinds lange tijd ongeslagen DF-koning! Hij was er als eerste bij om een prachtfoto te uploaden in dit topic en scoort daarmee natuurlijk hoge ogen bij de jury. Ondanks dat hij als eerste iets plaatste, het een feestelijk tafereel met DF op een zelfgemaakte foto is, wist hij niet meer dan twee likes binnen te slepen. En als men de foto-eisen tot de letter volgt, dan zou men kunnen stellen dat op deze foto drugs te zien zijn. Op tafel zal niet alleen maar sap en limonade hebben gestaan en naar wat er aan tafel en in de keuken gerookt wordt, kunnen we alleen maar gissen. Desalniettemin feliciteren we EI van harte met het feit dat hij twee keer zo oud is geworden als DrugsForum en vertrouwen erop dat het feestje op de foto een knallend succes was en sowieso cool dat je DF even geplugd hebt bij de partypeople op de foto. We hadden je uiteraard van harte de prijs van deze winactie gegund!

Blijft over:
@inExtase! Met een vrolijk, feestelijk fruithapje (een goed ontbijt staat garant voor een feestelijke dag) in feestelijke kleuren en vol feestelijke vitamines en vezels, wist inExtase DF in een positief daglicht te presenteren en haalde twee leuks op. De jury, bestaande uit de mods en admins, was unaniem in haar keuze en v
erklaart bij dezen dan ook inExtase tot de winnaar van deze winactie. Gefeliciteerd! Je ontvangt van mij zeer spoedig meer informatie over hoe je de €100 tegoed bij
Azarius kunt besteden in een PB.
Rest mij nog alle deelnemers, toeschouwers, jury, forumleden en
onze sponsor van harte te bedanken: bedankt! Met frisse moed zijn we afgelopen maand al begonnen aan de volgende 15 jaar. Op naar het volgende jubileum, applaus voor jezelf!