#1
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
IS dat zo?Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israël en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israël en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westenNaar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Beetje apart antwoord op m'n vraag 😂... Ik geloof daar niet in. De hele mensheid deugt niet naar mijn idee. Maar van mij mag je jouw standpunt hebben, daar geef ik niet om.Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Was sarcasme he 😅Beetje apart antwoord op m'n vraag 😂... Ik geloof daar niet in. De hele mensheid deugt niet naar mijn idee. Maar van mij mag je jouw standpunt hebben, daar geef ik niet om.
Mooi! Kan merken dat ik alweer niet de scherpste meer ben vandaag. Donderdagse pep is ook altijd straffer als doordeweekse...Was sarcasme he 😅
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Afghanistan is weer van de Afghanen.
Ja allemaal de schuld van het westen. Daarvoor waren deze landen een baken van stabiliteit, totdat Uncle Sam roet in het eten kwam gooien.En nee, dat nu ook weer niet. Maar zeg het ons eens: wat hebben de oorlogen in Syrië, Afghanistan & Libië bijgedragen aan een betere wereld?
Afghanistan is weer van de Afghanen.En nee, dat nu ook weer niet. Maar zeg het ons eens: wat hebben de oorlogen in Syrië, Afghanistan & Libië bijgedragen aan een betere wereld?
Ja allemaal de schuld van het westen. Daarvoor waren deze landen een baken van stabiliteit, totdat Uncle Sam roet in het eten kwam gooien.
Met je hoofdInderdaad, de oorlog in Libië bracht zelfs meerdere regeringen die elkaar niet erkenden op de been, een massa vluchtelingen en geweld.
Met je pratende auto.
Bijna alsof het de V.S. daar helemaal niet om te doen was...Ja en ondanks 20 jaar oorlog zijn de Taliban, die ik niet goed wil praten, weer terug.
Met je hoofd
Ja ik ken hún geschiedeni, maar ik laat me niet voor de gek houden door wat de reguliere gecontroleerde media mij voorschotelenNaar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."