Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanval van Hamas op Psytrance festival Israƫl

Aanval van Hamas op Psytrance festival Israƫl

100 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eve's drop zei:
Maar in Palestina zijn geen synagogen
Klik om te vergroten...
Nee omdat ze die gebombardeerd hebben.
Letterlijk. Israƫl bombardeerde een historische synagoge in Gaza deze november.

Eve's drop zei:
Maar in Palestina zijn geen synagogen, geen joodse scholen en word er weinig getolereerd, terwijl er in Israƫl zelf moskeeƫn zijn en islamitische universiteiten.
Klik om te vergroten...
Kinda bullshit dus. Er zijn we degelijk synagogen in Palestina, en christenen en joden. Die zich Palestijns noemen. En die moskeeĆ«n in IsraĆ«l… die worden ten eerste beperkt tot bepaalde gebieden en extreem gecontroleerd en worden regelmatig aangevallen door IsraĆ«litische soldaten. Zelfs op Islamitische feestdagen.

Daarnaast, ook door Palestina zijn meerdere vredesonderhandelingen gestart.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeffrey Epstein
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja dit topic escaleert op elk forum. Het is wel grappig dat "extreem rechts" zo hard pro vrije meningsuiting is, maar wel foetert tegen betogingen van een bepaalde kant. Achterlijke Annabel Nanninga was ook al bezig.

De heer Freilich, mijn beste vriend, wil een bepaalde organisatie verbieden omdat ze dat in Duitsland ook al is.

Dat wil niet zeggen dat we Ʃcht antisemitisme moeten tolereren natuurlijk.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Ja mij gevoel zegt je hebt gelijk. Aaan de andere kant bij voorbaat een topic sluiten omdat er mogelijk een te heftige discussie kan ontstaan is ook weer zo iets. Maar dit is wel weer een topic waar de kans groot is dat dit gaat gebeuren.

Laten we hem nog openhouden, maar er wel strenger op reageren en sneller overgaan tot sluiten van topic voordat er ruzies en/of met de banhamer gezwaaid gaat/moet worden. Natuurlijk zal ik dit ook met de m'n mede mods @Eik , @Roze Olifant en @Mevrouw PlĆøp bespreken die bij deze ook op de hoogte zijn gesteld.
Klik om te vergroten...
Ik mis gewoon een beetje de link met drugs. Zolang we het daarover blijven hebben zal het denk ik wel los lopen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neo-Shulginist zei:
Ik mis gewoon een beetje de link met drugs. Zolang we het daarover blijven hebben zal het denk ik wel los lopen.
Klik om te vergroten...

Klopt. *maakt lijntjes op bord*
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Klopt. *maakt lijntjes op bord*
Klik om te vergroten...
Als vlaggen nou wat meer op drugs leken dan zou er veel minder oorlog zijn in de wereld. Dan had bijna iedereen gewoon drie witte lijnen.
P
PistebullyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik schat nog 7 jaar en dan hebben we een 3e wereld oorlog te pakken. De elites verzieken onze toekomst en die van onze kinderen. Tijd om op te staan met elkaar. Great reset is in volle gang.
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Neo-Shulginist zei:
Als vlaggen nou wat meer op drugs leken dan zou er veel minder oorlog zijn in de wereld. Dan had bijna iedereen gewoon drie witte lijnen.
Klik om te vergroten...
1697478219988.png
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vincent A zei:
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
Klik om te vergroten...
Yep. Captagon heet dit , komt uit Syrie .
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#11
pistebully zei:
Ik schat nog 7 jaar en dan hebben we een 3e wereld oorlog te pakken. De elites verzieken onze toekomst en die van onze kinderen. Tijd om op te staan met elkaar. Great reset is in volle gang.
Klik om te vergroten...

Ze geven de AI de opdracht slechte mensen te elimineren... en vervolgens begint die met de opdrachtgevers...
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#12
Javelin FGM-148F zei:
Yep. Captagon heet dit , komt uit Syrie .
Klik om te vergroten...
Juist ja, en het middel blijkt dus veel eerder in Duitsland te zijn ontwikkeld (jaren 60)
nu we weer bij Duitsland uit zijn gekomen, Hitler kreeg af en toe een spuitje met een soort amfetamine van zijn lijf arts.
voor een ontmoeting met Mussolini die zich uit de strijd wilde terug trekken nam hitler een shot en sprak 3 uur vurig tegen Mussolini die zich daarna bedacht en bleef mee doen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vincent A zei:
Juist ja, en het middel blijkt dus veel eerder in Duitsland te zijn ontwikkeld (jaren 60)
nu we weer bij Duitsland uit zijn gekomen, Hitler kreeg af en toe een spuitje met een soort amfetamine van zijn lijf arts.
voor een ontmoeting met Mussolini die zich uit de strijd wilde terug trekken nam hitler een shot en sprak 3 uur vurig tegen Mussolini die zich daarna bedacht en bleef mee doen
Klik om te vergroten...

Toen ik in de jaren negentig voor een uitzendbureau in Haarlem werkte hadden we een collega die het met een ander over werk had bij DSM.

Die had het ook over captagon, wat studenten zouden gebruiken om beter te kunnen studeren.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vincent A zei:
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
Klik om te vergroten...

Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
Klik om te vergroten...
IS dat zo?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Casrus zei:
IS dat zo?
Klik om te vergroten...

:smirk:
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
:smirk:
Klik om te vergroten...
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israƫl en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vincent A zei:
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israƫl en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Klik om te vergroten...

Yep, en don't get me started on 9/11.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vincent A zei:
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israƫl en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Klik om te vergroten...
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#20
StraffeNeel zei:
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Klik om te vergroten...
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."