Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAanval van Hamas op Psytrance festival Israël

Aanval van Hamas op Psytrance festival Israël

100 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vincent A zei:
Ik heb wel eens gehoord dat strijders van bijv een stimulerende drug gebruikten tijdens de strijd
Klik om te vergroten...

Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lemmy zei:
Ja, IS zou dit inderdaad geven. IS, net als Al Qaeda, een creatie van het westen.
Klik om te vergroten...
IS dat zo?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casrus zei:
IS dat zo?
Klik om te vergroten...

:smirk:
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#4
Lemmy zei:
:smirk:
Klik om te vergroten...
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israël en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vincent A zei:
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israël en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Klik om te vergroten...

Yep, en don't get me started on 9/11.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vincent A zei:
Ja vorige week toevallig weer een bom aanslag van is in Iran
uh hu als Israël en Amerika problemen hebben met Iran pleegt is een aanslag in Iran
Klik om te vergroten...
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#7
StraffeNeel zei:
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Klik om te vergroten...
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeebats zei:
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Klik om te vergroten...
Beetje apart antwoord op m'n vraag 😂... Ik geloof daar niet in. De hele mensheid deugt niet naar mijn idee. Maar van mij mag je jouw standpunt hebben, daar geef ik niet om.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Beetje apart antwoord op m'n vraag 😂... Ik geloof daar niet in. De hele mensheid deugt niet naar mijn idee. Maar van mij mag je jouw standpunt hebben, daar geef ik niet om.
Klik om te vergroten...
Was sarcasme he 😅
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeebats zei:
Was sarcasme he 😅
Klik om te vergroten...
Mooi! Kan merken dat ik alweer niet de scherpste meer ben vandaag. Donderdagse pep is ook altijd straffer als doordeweekse...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeebats zei:
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Klik om te vergroten...

Lees gewoon een boek.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zeebats zei:
Nee, alles is de schuld van het kwaadaardige westen
Klik om te vergroten...

En nee, dat nu ook weer niet. Maar zeg het ons eens: wat hebben de oorlogen in Syrië, Afghanistan & Libië bijgedragen aan een betere wereld?
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Casrus zei:
Afghanistan is weer van de Afghanen.
Klik om te vergroten...

Ja en ondanks 20 jaar oorlog zijn de Taliban, die ik niet goed wil praten, weer terug.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
En nee, dat nu ook weer niet. Maar zeg het ons eens: wat hebben de oorlogen in Syrië, Afghanistan & Libië bijgedragen aan een betere wereld?
Klik om te vergroten...
Ja allemaal de schuld van het westen. Daarvoor waren deze landen een baken van stabiliteit, totdat Uncle Sam roet in het eten kwam gooien.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lemmy zei:
En nee, dat nu ook weer niet. Maar zeg het ons eens: wat hebben de oorlogen in Syrië, Afghanistan & Libië bijgedragen aan een betere wereld?
Klik om te vergroten...
Afghanistan is weer van de Afghanen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zeebats zei:
Ja allemaal de schuld van het westen. Daarvoor waren deze landen een baken van stabiliteit, totdat Uncle Sam roet in het eten kwam gooien.
Klik om te vergroten...

Inderdaad, de oorlog in Libië bracht zelfs meerdere regeringen die elkaar niet erkenden op de been, een massa vluchtelingen en geweld.

Met je pratende auto.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lemmy zei:
Inderdaad, de oorlog in Libië bracht zelfs meerdere regeringen die elkaar niet erkenden op de been, een massa vluchtelingen en geweld.

Met je pratende auto.
Klik om te vergroten...
Met je hoofd
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lemmy zei:
Ja en ondanks 20 jaar oorlog zijn de Taliban, die ik niet goed wil praten, weer terug.
Klik om te vergroten...
Bijna alsof het de V.S. daar helemaal niet om te doen was...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeebats zei:
Met je hoofd
Klik om te vergroten...

Pannenkoek
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#20
StraffeNeel zei:
Naar mijn idee oordeel je hier veel te snel dat wat je in de reguliere media leest niet klopt. Heb je jezelf wel eens verdiept in de Soennieten en Shieiten en hun geschiedenis?
Klik om te vergroten...
Ja ik ken hún geschiedeni, maar ik laat me niet voor de gek houden door wat de reguliere gecontroleerde media mij voorschotelen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."