#1
Hehehe dat klinkt verdacht veel als hoe ik mijn laatste besmetting te lijf ging, alleen dan zonder tent maar in een natuurhuisje. Alleen wandelen lukte echt niet, niet lang iig… In totaal zo’n 6 uur uit bed geweest, vet balen ):Een van de keren dat ik corona had was zo'n beetje mijn chillste week ooit, want ik moest verplicht op een geïsoleerd veld staan te kamperen met mijn eigen zwemmeertje en overdekte hangmatplek, waar eten gewoon werd gebracht en ik lekker kon wandelen, boeken lezen, muziek luisteren, films kijken, en dus zwemmen. He-le-maal top.
Dusja ik heb alleen nog chille associaties met corona.
Maar was dit echt een soort coronaresort of ook “toeval”?!
Bedoelde vooral erin trappen met reageren maar dat ga ik nu trachten te laten: we (het forum) have been here 27821919 times.
