#1
Misschien ff prikkie halen, vond het wel een leuk uitje altijd
Ja, ik ken best veel mensen die corona kregen de afgelopen weken. Ik las ook dat iets van 18% van de Nederlanders het recent had gehad. Maar nu gedraagt het zich echt als een griep dus er zijn niet zoveel ziekenhuisopnames. Hoewel het virus kan muteren en dan weer gevaarlijk worden.Corona is back?!
De helft van mijn Awakenings group incl mijzelf kregen CoronaVanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.
![]()
Een coronaprik krijgen
De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.www.rijksoverheid.nl
Corona is back?!
Beste bericht uit dit topic. Het boeit allemaal niks meer, wappie of geen wappie.Sorry beste mensen dat ik dit topic geopend heb. Ik had nog gezocht naar een corona topic en zag dat het slot erop zat, nu weet ik waarom. Ik was me helaas niet bewust van de impact mbt corona op DF.
@mods; van mij mag er een slot op
Wanneer ben je een wappie?Beste bericht uit dit topic. Het boeit allemaal niks meer, wappie of geen wappie.
als je drugs gebruikt en tegen de corona bentWanneer ben je een wappie?
Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.Wanneer ben je een wappie?
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.
Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?
Mijn ex die wel spuiten heeft gehad kreeg alsnog C. Naast de bijwerkingen van die vaccins. Ik die bij haar was al die tijd en nooit spuiten heb gehad (vertrouwde vanaf dag 1 de vaccins niet. De hele zaak stonk vanaf het begin imo, maar heb daar destijds ook al genoeg over gezegd) ben nooit ziek geworden. Nooit toegegeven aan de prikken, maar juist meer gefocussed op het verbeteren van mijn immuunsysteem, waar ik tot op de dag van vandaag blij mee ben. Nooit dat spul in mijn lijf gehad.Mijn vriendin die wèl spuiten gehad heeft was langer, vaker en zieker dan ik. Is ook wel bijzonder.
Maar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
Ja dat staat er niet bijMaar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.
Om maar even een ding te noemen. 🙂
Bij deze. We hebben genoeg Corona-topics gehad en zoals @ljuv al aangaf gaf dat vooral veel frustratie en gedoe tussen de mensen die Corona als griepje zagen en het vaccin als een gif en de mensen die dat als onzinnige complot theorieën zagen.@mods; van mij mag er een slot op
Misschien ff prikkie halen, vond het wel een leuk uitje altijd
is het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.
![]()
Een coronaprik krijgen
De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.www.rijksoverheid.nl
Corona is back?!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."