Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGGD start weer met de corona prik

GGD start weer met de corona prik

58 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Misschien ff prikkie halen, vond het wel een leuk uitje altijd
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.

www.rijksoverheid.nl

Een coronaprik krijgen

De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl

Corona is back?!
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kordie zei:
Corona is back?!
Klik om te vergroten...
Ja, ik ken best veel mensen die corona kregen de afgelopen weken. Ik las ook dat iets van 18% van de Nederlanders het recent had gehad. Maar nu gedraagt het zich echt als een griep dus er zijn niet zoveel ziekenhuisopnames. Hoewel het virus kan muteren en dan weer gevaarlijk worden.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kordie zei:
Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.

www.rijksoverheid.nl

Een coronaprik krijgen

De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl

Corona is back?!
Klik om te vergroten...
De helft van mijn Awakenings group incl mijzelf kregen Corona
П
ПустоLid
01-01-2024, 00:00
#5
Misschien werkt het na de 38e keer wel
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kordie zei:
Sorry beste mensen dat ik dit topic geopend heb. Ik had nog gezocht naar een corona topic en zag dat het slot erop zat, nu weet ik waarom. Ik was me helaas niet bewust van de impact mbt corona op DF.

@mods; van mij mag er een slot op
Klik om te vergroten...
Beste bericht uit dit topic. Het boeit allemaal niks meer, wappie of geen wappie.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#7
FredKroket zei:
Beste bericht uit dit topic. Het boeit allemaal niks meer, wappie of geen wappie.
Klik om te vergroten...
Wanneer ben je een wappie?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
annihilation zei:
Wanneer ben je een wappie?
Klik om te vergroten...
als je drugs gebruikt en tegen de corona bent
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
De echte vraag is: leeft Joe Biden nog?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
annihilation zei:
Wanneer ben je een wappie?
Klik om te vergroten...
Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#11
FredKroket zei:
Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.
Klik om te vergroten...
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#12
annihilation zei:
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?
Klik om te vergroten...
Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ei-Salade zei:
Mijn vriendin die wèl spuiten gehad heeft was langer, vaker en zieker dan ik. Is ook wel bijzonder.
Klik om te vergroten...
Mijn ex die wel spuiten heeft gehad kreeg alsnog C. Naast de bijwerkingen van die vaccins. Ik die bij haar was al die tijd en nooit spuiten heb gehad (vertrouwde vanaf dag 1 de vaccins niet. De hele zaak stonk vanaf het begin imo, maar heb daar destijds ook al genoeg over gezegd) ben nooit ziek geworden. Nooit toegegeven aan de prikken, maar juist meer gefocussed op het verbeteren van mijn immuunsysteem, waar ik tot op de dag van vandaag blij mee ben. Nooit dat spul in mijn lijf gehad.

Zelfde met andere familie/vrienden: de gevaccineerden werden alsnog ziek en waren ook vooral heel angstig (dat doet een mens ook geen goed op zijn zachtst gezegd).

Natuurlijk begrijp ik dat dit allemaal anekdotisch is, maar zoals jij zegt: ik vind het allemaal ook bijzonder.

Ik ben gewoon blij dat we uit die vreselijke tijd zijn, waarin velen zo zwart/wit gingen denken (waaronder toegegeven: ik ook).
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
henkie2 zei:
De echte vraag is: leeft Joe Biden nog?
Klik om te vergroten...
Volgens mij pullen ze al een paar jaar een Weekend at Bernies met Biden bij ons:

hello-hey.gif

Die vent is allang dood, ze hebben gewoon heel dunne draadjes aan hem vastgemaakt onzichtbaar voor het menselijk oog.

Zou wel heel veel verklaren.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeebats zei:
Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
Klik om te vergroten...
Maar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.

Om maar even een ding te noemen. 🙂
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#16
annihilation zei:
Maar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.

Om maar even een ding te noemen. 🙂
Klik om te vergroten...
Ja dat staat er niet bij
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kordie zei:
@mods; van mij mag er een slot op
Klik om te vergroten...
Bij deze. We hebben genoeg Corona-topics gehad en zoals @ljuv al aangaf gaf dat vooral veel frustratie en gedoe tussen de mensen die Corona als griepje zagen en het vaccin als een gif en de mensen die dat als onzinnige complot theorieën zagen.

Zoals gezegd is dit een drugsforum en niet een Corona of (anti)vaccin forum. We hebben daardoor dus al eerder besloten de Corona topics te beperken. Lijkt me goed hier dus een slotje op te doen en de mensen vriendelijk te verzoeken het “gewoon” over drugs, trips en verslaving te hebben 😋
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zeebats zei:
Misschien ff prikkie halen, vond het wel een leuk uitje altijd
Klik om te vergroten...

Ik zakte de eerste keer door zo'n klapstoeltje in de wachtkamer.
Onvergetelijke herinnering :wink:
I
ILoveRCsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kordie zei:
Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.

www.rijksoverheid.nl

Een coronaprik krijgen

De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.
www.rijksoverheid.nl www.rijksoverheid.nl

Corona is back?!
Klik om te vergroten...
is het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..

de vaccins hebben 0.0 nut gehad, het werkte niet tegen verspreiding, werkte niet tegen de infecties, werkten niet tegen de symptomen.
heeft voornamelijk gezorgd voor nare bijwerkingen die zogenaamd veroorzaakt waren door nieuwe onderzoeken, (zoals dat je hartaanvallen zou krijgen door wiet??) die ineens uit de grond gestampt waren als cover up, om maar niet te beginnen over de oversterfte etc. Zelfs bij de initiele testen mensen die direct dood gingen hebben ze onder het tapijt geschoven.

Zelf heb ik enorme spijt van dat ik die rommel in me heb laten spuiten, omdat ik op vakantie wou, maar dit niet doorging....
Heb maanden last gehad van hartkloppingen, al bij 1 slok wijn (zonder stims). denk dat hierdoor m'n hart serieus achteruit is gegaan. heb een enorme plek eczeem op m'n hand gekregen uit het niets gekregen, nooit last van gehad. net als heel veel andere mensen zomaar rode puntjes op hun huid hebben gekregen heb ik van schoonheidsspecialiste gehoord. als kers op de taart zelfs een cyste op m'n bijbal waarbij ik moest aandringen dat er een onderzoek werd gedaan omdat ze deden alsof er niets aan de hand was... gelukkig geen kanker.. wat ook meerdere vrienden van me hebben gehad trouwens. wat een top product!

jezelf laten inspuiten met de meest beruchte RC nitromethaqualone die je DNA muteert en kanker veroorzaakt is waarschijnlijk even veilig als een MRNA vaccin nemen...
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee, niet weer een Corona topic. Please

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."