#1
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.
Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?Geen idee, denk dat je dat zelf wel weet.
Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.Nou nee? Iemand die geen vaccin neemt is die een wappie? Of wanneer iemand denkt dat er een microchip in zit? Zijn die allebei wappie of?
Mijn ex die wel spuiten heeft gehad kreeg alsnog C. Naast de bijwerkingen van die vaccins. Ik die bij haar was al die tijd en nooit spuiten heb gehad (vertrouwde vanaf dag 1 de vaccins niet. De hele zaak stonk vanaf het begin imo, maar heb daar destijds ook al genoeg over gezegd) ben nooit ziek geworden. Nooit toegegeven aan de prikken, maar juist meer gefocussed op het verbeteren van mijn immuunsysteem, waar ik tot op de dag van vandaag blij mee ben. Nooit dat spul in mijn lijf gehad.Mijn vriendin die wèl spuiten gehad heeft was langer, vaker en zieker dan ik. Is ook wel bijzonder.
Maar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.Wappies is een spottende en kleinerende term voor mensen die stellige beweringen doen over een onderwerp (zoals corona of andere medische onderwerpen), terwijl anderen die beweringen als onzin beschouwen. Dat komt doordat ze niet gebaseerd zijn op serieus te nemen bronnen, maar op halve en hele verzinsels en complottheorieën.
Ja, ik ken best veel mensen die corona kregen de afgelopen weken. Ik las ook dat iets van 18% van de Nederlanders het recent had gehad. Maar nu gedraagt het zich echt als een griep dus er zijn niet zoveel ziekenhuisopnames. Hoewel het virus kan muteren en dan weer gevaarlijk worden.Corona is back?!
De helft van mijn Awakenings group incl mijzelf kregen CoronaVanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.
![]()
Een coronaprik krijgen
De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.www.rijksoverheid.nl
Corona is back?!
Misschien ff prikkie halen, vond het wel een leuk uitje altijd
is het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.
![]()
Een coronaprik krijgen
De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.www.rijksoverheid.nl
Corona is back?!
Je verhaal en posthistorie doet me denken aan dit https://www.dumpert.nl/item/100016498_ee4dba49is het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..
de vaccins hebben 0.0 nut gehad, het werkte niet tegen verspreiding, werkte niet tegen de infecties, werkten niet tegen de symptomen.
heeft voornamelijk gezorgd voor nare bijwerkingen die zogenaamd veroorzaakt waren door nieuwe onderzoeken, (zoals dat je hartaanvallen zou krijgen door wiet??) die ineens uit de grond gestampt waren als cover up, om maar niet te beginnen over de oversterfte etc. Zelfs bij de initiele testen mensen die direct dood gingen hebben ze onder het tapijt geschoven.
Zelf heb ik enorme spijt van dat ik die rommel in me heb laten spuiten, omdat ik op vakantie wou, maar dit niet doorging....
Heb maanden last gehad van hartkloppingen, al bij 1 slok wijn (zonder stims). denk dat hierdoor m'n hart serieus achteruit is gegaan. heb een enorme plek eczeem op m'n hand gekregen uit het niets gekregen, nooit last van gehad. net als heel veel andere mensen zomaar rode puntjes op hun huid hebben gekregen heb ik van schoonheidsspecialiste gehoord. als kers op de taart zelfs een cyste op m'n bijbal waarbij ik moest aandringen dat er een onderzoek werd gedaan omdat ze deden alsof er niets aan de hand was... gelukkig geen kanker.. wat ook meerdere vrienden van me hebben gehad trouwens. wat een top product!
jezelf laten inspuiten met de meest beruchte RC nitromethaqualone die je DNA muteert en kanker veroorzaakt is waarschijnlijk even veilig als een MRNA vaccin nemen...
is het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..
de vaccins hebben 0.0 nut gehad, het werkte niet tegen verspreiding, werkte niet tegen de infecties, werkten niet tegen de symptomen.
heeft voornamelijk gezorgd voor nare bijwerkingen die zogenaamd veroorzaakt waren door nieuwe onderzoeken, (zoals dat je hartaanvallen zou krijgen door wiet??) die ineens uit de grond gestampt waren als cover up, om maar niet te beginnen over de oversterfte etc. Zelfs bij de initiele testen mensen die direct dood gingen hebben ze onder het tapijt geschoven.
Zelf heb ik enorme spijt van dat ik die rommel in me heb laten spuiten, omdat ik op vakantie wou, maar dit niet doorging....
Heb maanden last gehad van hartkloppingen, al bij 1 slok wijn (zonder stims). denk dat hierdoor m'n hart serieus achteruit is gegaan. heb een enorme plek eczeem op m'n hand gekregen uit het niets gekregen, nooit last van gehad. net als heel veel andere mensen zomaar rode puntjes op hun huid hebben gekregen heb ik van schoonheidsspecialiste gehoord. als kers op de taart zelfs een cyste op m'n bijbal waarbij ik moest aandringen dat er een onderzoek werd gedaan omdat ze deden alsof er niets aan de hand was... gelukkig geen kanker.. wat ook meerdere vrienden van me hebben gehad trouwens. wat een top product!
jezelf laten inspuiten met de meest beruchte RC nitromethaqualone die je DNA muteert en kanker veroorzaakt is waarschijnlijk even veilig als een MRNA vaccin nemen...
#triggeredis het weer zo ver? heeft big pharma weer geld nodig..
de vaccins hebben 0.0 nut gehad, het werkte niet tegen verspreiding, werkte niet tegen de infecties, werkten niet tegen de symptomen.
heeft voornamelijk gezorgd voor nare bijwerkingen die zogenaamd veroorzaakt waren door nieuwe onderzoeken, (zoals dat je hartaanvallen zou krijgen door wiet??) die ineens uit de grond gestampt waren als cover up, om maar niet te beginnen over de oversterfte etc. Zelfs bij de initiele testen mensen die direct dood gingen hebben ze onder het tapijt geschoven.
Zelf heb ik enorme spijt van dat ik die rommel in me heb laten spuiten, omdat ik op vakantie wou, maar dit niet doorging....
Heb maanden last gehad van hartkloppingen, al bij 1 slok wijn (zonder stims). denk dat hierdoor m'n hart serieus achteruit is gegaan. heb een enorme plek eczeem op m'n hand gekregen uit het niets gekregen, nooit last van gehad. net als heel veel andere mensen zomaar rode puntjes op hun huid hebben gekregen heb ik van schoonheidsspecialiste gehoord. als kers op de taart zelfs een cyste op m'n bijbal waarbij ik moest aandringen dat er een onderzoek werd gedaan omdat ze deden alsof er niets aan de hand was... gelukkig geen kanker.. wat ook meerdere vrienden van me hebben gehad trouwens. wat een top product!
jezelf laten inspuiten met de meest beruchte RC nitromethaqualone die je DNA muteert en kanker veroorzaakt is waarschijnlijk even veilig als een MRNA vaccin nemen...
dit filmpje lijkt grappig maar letterlijk al die middelen zijn uitbundig getest en zijn amper schadelijk bij sporadisch gebruik in normale dosis, versus een experimenteel vaccin wat iedereen (in sommige laden zelfs verplicht) moet nemen..Je verhaal en posthistorie doet me denken aan dit https://www.dumpert.nl/item/100016498_ee4dba49
verbaasd me niks. nee dat heb ik nog niet gehoord maar de lijst is eindeloos. je kunt beter drugs nemen en daar schade van krijgen, dan heb je tenminste nog iets van plezier eraan beleefd.Heel wat klachten aan over gehouden.
Ik hoor ook vaker de geluiden dat mensen serieus hersenletsel hebben over gehouden.
Heb je dat ook gehoord? Iets met eiwitten wat een en ander hebben verstoord aan neuronen?
ik ook #triggered door 3 redelijk ernstige bijwerkingen door een nutteloze injectie.#triggered
Helaas ken ik wèl één persoon die door vaccin (ook conclusie uit onderzoek van ziekenhuis)Heel wat klachten aan over gehouden.
Ik hoor ook vaker de geluiden dat mensen serieus hersenletsel hebben over gehouden.
Heb je dat ook gehoord? Iets met eiwitten wat een en ander hebben verstoord aan neuronen?
Nee joh. Is nooit weggeweest! Bejaarden en mensen met andere risico’s mochten sowieso nog een prik halen, die leeftijd is nu ietsje omlaag gebracht. Het gedraagt zich nu inderdaad als een griep, maar daarvoor halen sommige mensen ook een prik. Met die stijgende cijfers is de kans ook groter dat het meer zwakkeren treft die het niet kunnen dragen. Goeie zaak dus denk ik, niks om ons grote zorgen om te maken.Vanaf het najaar begint de GGD weer te vaccineren tegen corona.
![]()
Een coronaprik krijgen
De vaccinatieronde tegen corona van het najaar van 2025 is afgelopen. In het najaar van 2026 komt er een nieuwe vaccinatieronde. Heeft u een verwijzing van een arts voor een coronaprik? Dan kunt u het hele jaar terecht bij de GGD.www.rijksoverheid.nl
Corona is back?!
Same na dtrh bij ons ja. En moet zeggen: ik was er ook flink ziek van joh!De helft van mijn Awakenings group incl mijzelf kregen Corona
Ja dat staat er niet bijMaar wat is de waarheid? Wat is een complot? Corona mooi voorbeeld. Neem het vaccin en je kan een ander niet besmetten. Werd als feit gebracht. Achteraf bleek het niet waar te zijn.
Om maar even een ding te noemen. 🙂
Bij deze. We hebben genoeg Corona-topics gehad en zoals @ljuv al aangaf gaf dat vooral veel frustratie en gedoe tussen de mensen die Corona als griepje zagen en het vaccin als een gif en de mensen die dat als onzinnige complot theorieën zagen.@mods; van mij mag er een slot op
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."