#1
Ja, normaal gesproken in zeer kleine hoeveelheden. Er zijn allemaal theorieën over dat er verhoogde concentraties DMT worden vrijgemaakt bij bijvoorbeeld bijna-doodervaringen, wat voor de psychedelische "witte tunnels" zou zorgen.
zjimiz zei:Misschien zijn lichaamseigenstoffen wel de ideale drugs.....getting high on your own supply![]()
Sublimo zei:zjimiz zei:Misschien zijn lichaamseigenstoffen wel de ideale drugs.....getting high on your own supply![]()
Dat doe je eigenlijk voor een deel nu ook al, de drugs van nu hebben toch ook invloed op de stoffen in je lichaam ? Denk aan de neurotransmitters.
Ik doelde echter op high worden, zonder lichaamsvreemde stoffen, zodat de boel meer in balans blijft.
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met hardlopen, daar kan ik een geweldige high van krijggen en is nog gezond ook.
Ik doelde echter op high worden, zonder lichaamsvreemde stoffen, zodat de boel meer in balans blijft.
W.F.L. zei:Nouja en na 500 joints is het ook niet echt meer alsof er plots iets nieuws gaat gebeuren als je een nieuwe aansteekt. Ben je daar al op uitgekeken? :P
De dosis echter...W.F.L. zei:Endorfines ook dacht ik. Petrovic kan daar vast wel op antwoorden. :P
Ik doelde echter op high worden, zonder lichaamsvreemde stoffen, zodat de boel meer in balans blijft.
GHB?Is lichaamseigen stof haha :P
Endorfines ja, worden vrijgegeven na zware lichamelijke inspanning (maar bijvoorbeeld ook bij iets griezeligs als automutilatie). Hoe high je er precies van word kan ik niet zeggen, aangezien ik te lui ben om te hardlopen of me anders in te spannen (of mijn polsen open te snijden), maar deze stoffen werken op dezelfde manier als morfine.W.F.L. zei:Endorfines ook dacht ik. Petrovic kan daar vast wel op antwoorden. :P
Einstein zei:Ja, normaal gesproken in zeer kleine hoeveelheden. Er zijn allemaal theorieën over dat er verhoogde concentraties DMT worden vrijgemaakt bij bijvoorbeeld bijna-doodervaringen, wat voor de psychedelische "witte tunnels" zou zorgen.
Dit kan je een ban opleveren ,het vragen naar middelen of vendors is verboden op het forum.Als iemand mij iets weet te vertellen en hoe er aan te geraken hoor ik het graag
Vragen naar verkooppunten is ten strengste verboden. Lees alstublieft de forumregels die groot in uw beeld staan. Voor deze keer een officiële waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.Soma is naar mijn mening wat valium in de jaren 60 voor moeders was, of een variant van mdma in de jaren 80 , 90 begin, alles verandert, wordt veel minder vooral in Nederland daar er weinig of geen kritiek is, heroine in de jaren 70 was soms 98 % ik heb zoiets gehad no 4 door Chnezen verkocht maar kwam net als 90 % van alle heroine rondom Marseille , de eerste Coke die gebased werd zag ik mensen 12 uur door A'dam rennen , lsd, etc was ook erg hard, Huxley was een absolute ' spirituele reiziger ' in die tijd was er een academische elite die ( Sulgin etc ) . Soma was om de massa rustig te houden en brave new world is al geweest, nu ai de wereld over gaat nemen , zijn mensen snel overbodig voor veel werk dat eveneens door robotica gemaakt gaat worden. Tot s;lot mijn ervaring met de meeste middelen ( behalve wiet en co ) is dat zoals met de meeste medicijnen de euforie er veel minder in is geworden, ik vind niets meer waar ik nog echt lekker op ga , vroeger 'speed ' d en l methyl amfetamine sulfaat , een likje snuifje en was asoluut prettig tot de d het overnam , de straat speed nu is bagger 1 ste klas, de crystal meth d base vorm van methyl amfetamine , de designer drugs die ik geprobeerd heb heb ik niets aan beleefd . *Modknip*
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."