Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog even geduld, de perfecte drug is er in 2025

Nog even geduld, de perfecte drug is er in 2025

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
W.F.L. zei:
Endorfines ook dacht ik. Petrovic kan daar vast wel op antwoorden. :P
Klik om te vergroten...
Endorfines ja, worden vrijgegeven na zware lichamelijke inspanning (maar bijvoorbeeld ook bij iets griezeligs als automutilatie). Hoe high je er precies van word kan ik niet zeggen, aangezien ik te lui ben om te hardlopen of me anders in te spannen (of mijn polsen open te snijden), maar deze stoffen werken op dezelfde manier als morfine.
d
dexdude2Lid
01-01-2024, 00:00
#2
DMT is toch ook een stof die door je eigen lichaam wordt gemaakt?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Einstein zei:
Ja, normaal gesproken in zeer kleine hoeveelheden. Er zijn allemaal theorieën over dat er verhoogde concentraties DMT worden vrijgemaakt bij bijvoorbeeld bijna-doodervaringen, wat voor de psychedelische "witte tunnels" zou zorgen.
Klik om te vergroten...


Mijn `bijna`dood ervaring(en) kon ik slechts het licht zien,maar niet heen.Was mijn tijd niet :hearteyes: Was in leegte complete duisternis maar werd weer terug gegooid om het zo te nomen gelukkig denk ik :wink: Ik zal er niet meer mee spelen, heb me lessen wel geleerd van toen de tijd :openmouth: Geen idee of het toevoeging geeft eerlijk gezegd maar wie weet.
Piece & Be Safe :hearteyes:
p
philhyposLid
01-01-2024, 00:00
#4
Soma is naar mijn mening wat valium in de jaren 60 voor moeders was, of een variant van mdma in de jaren 80 , 90 begin, alles verandert, wordt veel minder vooral in Nederland daar er weinig of geen kritiek is, heroine in de jaren 70 was soms 98 % ik heb zoiets gehad no 4 door Chnezen verkocht maar kwam net als 90 % van alle heroine rondom Marseille , de eerste Coke die gebased werd zag ik mensen 12 uur door A'dam rennen , lsd, etc was ook erg hard, Huxley was een absolute ' spirituele reiziger ' in die tijd was er een academische elite die ( Sulgin etc ) . Soma was om de massa rustig te houden en brave new world is al geweest, nu ai de wereld over gaat nemen , zijn mensen snel overbodig voor veel werk dat eveneens door robotica gemaakt gaat worden. Tot s;lot mijn ervaring met de meeste middelen ( behalve wiet en co ) is dat zoals met de meeste medicijnen de euforie er veel minder in is geworden, ik vind niets meer waar ik nog echt lekker op ga , vroeger 'speed ' d en l methyl amfetamine sulfaat , een likje snuifje en was asoluut prettig tot de d het overnam , de straat speed nu is bagger 1 ste klas, de crystal meth d base vorm van methyl amfetamine , de designer drugs die ik geprobeerd heb heb ik niets aan beleefd . *Modknip*
S
SoulAssassinsLid
01-01-2024, 00:00
#5
philhypos zei:
Als iemand mij iets weet te vertellen en hoe er aan te geraken hoor ik het graag
Klik om te vergroten...
Dit kan je een ban opleveren ,het vragen naar middelen of vendors is verboden op het forum.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
philhypos zei:
Soma is naar mijn mening wat valium in de jaren 60 voor moeders was, of een variant van mdma in de jaren 80 , 90 begin, alles verandert, wordt veel minder vooral in Nederland daar er weinig of geen kritiek is, heroine in de jaren 70 was soms 98 % ik heb zoiets gehad no 4 door Chnezen verkocht maar kwam net als 90 % van alle heroine rondom Marseille , de eerste Coke die gebased werd zag ik mensen 12 uur door A'dam rennen , lsd, etc was ook erg hard, Huxley was een absolute ' spirituele reiziger ' in die tijd was er een academische elite die ( Sulgin etc ) . Soma was om de massa rustig te houden en brave new world is al geweest, nu ai de wereld over gaat nemen , zijn mensen snel overbodig voor veel werk dat eveneens door robotica gemaakt gaat worden. Tot s;lot mijn ervaring met de meeste middelen ( behalve wiet en co ) is dat zoals met de meeste medicijnen de euforie er veel minder in is geworden, ik vind niets meer waar ik nog echt lekker op ga , vroeger 'speed ' d en l methyl amfetamine sulfaat , een likje snuifje en was asoluut prettig tot de d het overnam , de straat speed nu is bagger 1 ste klas, de crystal meth d base vorm van methyl amfetamine , de designer drugs die ik geprobeerd heb heb ik niets aan beleefd . *Modknip*
Klik om te vergroten...
Vragen naar verkooppunten is ten strengste verboden. Lees alstublieft de forumregels die groot in uw beeld staan. Voor deze keer een officiële waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.
M
ManPaardKrokodilLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wel grappig om deze oude thread te lezen met de belofte dat in 2025 de ultieme drug, sinds xtc, wel zou moeten zijn uitgevonden. Ik ben zelf nog aardig aan het experimenteren, maar als ik zo de ervaringen lees blijft xtc toch redelijk onontkroond, zelfs na al die jaren
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een perfecte drug zou maar saai zijn.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat denk ik ook, het risico dat je altijd bad kan gaan maakt het toch wel extra spannend. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."