Volgens het Europees Geneesmiddelenbureau zijn er 3.150 mensen overleden na toediening van het Moderna-vaccin, lees ik. Nog eens 5.757 overleden na Pfizer, 2.308 na AstraZeneca en 314 na de prik van Janssen. Opgeteld: 11.519 ‘vaccinatiedoden’, aldus de site.
Inmiddels zijn dat er zelfs meer dan 12 duizend, ontdek ik als ik het nazoek bij het
Europese bijwerkingencentrum EudraVigilance. Echt waar: na toediening van het toch veilig geachte Pfizer-vaccin overleden er 616 mensen aan een immuunstoornis en
735 aan een hartinfarct. Zeven hadden na hun prik suïcidale neigingen, drie kregen een psychose, meer dan honderd mensen werden blind. Wát?
En deze cijfers zijn niet eens accuraat. Opgeteld over de hele wereld zijn er al meer dan 2 miljoen ( inmiddels ligt het hoger ) overlijdende na het covid Vaccin. ( plotselingen overlijden ) Hiervan zien wij niks in de media. Ik hoor wel van mensen die zichzelf hebben laten vaccineren dat ze zich niet goed voelen. en toch door gaan met een boost halen. Mensen leiden aan het stockholm syndroom en kunnen tegenwoordig niet meer kritisch nadenken en bij hun rationele denk vermogen komen. Het is een feit dat Cojona op zichzelf niet dodelijk is. Het is zo dodelijk als een andere griep.
Mensen verklaarde mij vorig jaar voor gek toen ik vertelde dat je zometeen alleen nog toegang krijgt wanneer men gevaccineerd is. Mensen lachtte mij uit. Ik heb vorig jaar verteld wat er aan zat te komen en het komt allemaal uit. Wie is hier nu wappie? de mensen die in angst leven of de mensen die oprecht onderzoek doen naar hetgene waarover het zou moeten gaan. Morgen willen ze de QR code in gaan zetten. Dit noemen we medisch appartheid verdeeldheid etc. Dit is wat de overheid wilt. Verdeel en heers etc ga zo maar door. Ze willen de wereldbevolking uitdunnen naar 500 miljoen wereldpopulatie staat op de georga stone. Klimaat halen ze erbij. Hoax Global warming etc. Alles is met elkaar verbonden. cojona, 5G, global warming etc. Mensen trappen hier nog steeds in op de dag van vandag en lachen ons / mij nog altijd even hard uit.
Uiteindelijk zal de waarheid boven water komen.
uiteindelijk komen ze allemaal voor het tribunaal te staan.
Want de overheid pleegt hier een misdaad tegen de mensenrechten. Ze hebben de neurumberg code verbroken 2.0 wat na de tweede wereld oorlog is ingevoerd.
Ik ga hier nu over stoppen op deze forum want ook op deze forum zitten veel mensen die deel nemen aan het de great reset. Omdat men nog steeds de regels volgt van de overheid. Wanneer men in opstand komt en gaat opstaan voor onze mensenrechten kan de overheid niks meer. Onze buurlanden zijn tenminste wel waker!!!!!!!!
daar zien wij niets van in de mainstream media. Er gaan dagelijks miljoenen mensen de straten op om hun stem te laten horen!!!!!!!
Hier in Nederland hebben we af en toe een slappe demonstratie in den Haag of Amsterdam. Laatst met 250.000 man in Amsterdam! wat horen wij in het nieuws. 10.000 man!! ze willen het niet naar buiten brengen wat er gaande is!
Er zullen veel mensen zijn die dit misschien lezen en denken weer een complot gekkie of iemand die in psychose zit ( want zo werd ik een paar maanden geleden hier ook neergezet!
Weet dat jij bij het juiste eind zit! Medestrijder! POWER TO THE PEOPLE!!! WE ARE THE 99% ALL LIVES MATTERS. UNVACCINETLIVES MATTERS!!