#1
@WeAreThe99%
Ik had vrij duidelijk aangeven dat iedereen even on-topic moest blijven en jij begint meteen een hele onzinnige post met onwaarheden over Corona. Dat is dus niet de bedoeling. Beschouw dit maar als officiële waarschuwing. De volgende keer krijg je een Ban.
Ik had vrij duidelijk aangeven dat iedereen even on-topic moest blijven en jij begint meteen een hele onzinnige post met onwaarheden over Corona. Dat is dus niet de bedoeling. Beschouw dit maar als officiële waarschuwing. De volgende keer krijg je een Ban.
