#1
Laten we ontopic blijven. Er zijn al genoeg topics over corona en de vaccinaties!
Ja dit is eigenlijk altijd het geval.Ze weten dus niet eens of die pil de oorzaak is
Geven gelijk die modeontwerper een slechte naam lekker dan
Ja, het is een veilige aanname dat 3-MMC en methylone de kans op hartklachten vergoten (als het wordt gecombineerd met MDMA), en ja, we weten weinig over de gezondheidseffecten van 3-MMC. Maar alsnog weten we niet in hoeverre dat allemaal heeft meegespeeld bij het optreden van ernstige gezondheidseffecten.Professor Tytgat (KU Leuven) vond in de tabletten ook twee soorten Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS), die ook bekendstaan als zogenaamde “designer drugs” of “reserach chemicals”, met name methylone en 3-MMC. Methylone behoort tot de fenethylaminen, amfetaminen en cathinonen en lijkt scheikundig erg veel op MDMA. Het effect van 3-MMC wordt omschreven als een combinatie van MDMA en cocaïne. “Die nieuwe stoffen zijn vooral erg gevaarlijk omdat we ze nog niet zo goed kennen”, legt professor Tytgat uit. “We weten niet altijd wat de gevolgen van zo’n middelen precies zijn. Ze komen in alle vormen voor: tabletten, poeders, snuifbuisjes,… Bovendien zijn nog niet al die psychoactieve stoffen illegaal. Zo worden ze door dealers gepromoot als veilige drugs want ze zijn toch legaal. Veel mensen vertrouwen dat dan maar hebben echt geen idee wat ze innemen.”
Bron: https://www.hln.be/binnenland/parke...jden-op-dancefestival-extrema-extra~a37bda18/
Vermoedelijk zaten de rc's niet in de pil maar heeft de man dat er zelf bij genomen.Dat terzijde is het wel zorgwekkend dat een Nederlander met ongeteste pillen die MDMA en 2 andere RC's op een Belgisch feestje rondloopt.
Professor Tytgat (KU Leuven) vond in de tabletten ook twee soorten Nieuwe Psychoactieve Stoffen (NPS), die ook bekendstaan als zogenaamde “designer drugs” of “reserach chemicals”, met name methylone en 3-MMC.
Vermoedelijk zaten de rc's niet in de pil maar heeft de man dat er zelf bij genomen.
Ja op verschillende platforms is de berichtgeving weer anders. Dus valt weer onder mijn veronderstelling dat het allemaal speculatie is en dat we eigenlijk niet weten wat er aan de hand is.Volgens bovenstaande zaten die dus wel in de pil.
Doe mij maar een beetje 3mmc in de vorm van snuifbuisjes😂Ze komen in alle vormen voor: tabletten, poeders, snuifbuisjes,…
Beetje raar, het verwijzen naar 'normaal'. In potentie dodelijk als in potentieel gevaarlijk of qua dosering dodelijk?twee keer zoveel MDMA als normaal en zijn in potentie dodelijk.
Ik ben wel benieuwd hoeveel mdma er dan in die pil zat. Een normale dosis is tegenwoordig al zo'n 250 mg.
Echt? Doen die pillen persers dat zo?Volgens bronnen ronde de 180mg. De veronderstelde normale dosis word verondersteld +200 te zijn maar in de werkelijkheid zijn dat meestal 1ste batch drukken die naar het testcentrum gaan. Als die batch hoog test gaan de nakomelingen sowieso goed verkopen. En die nakomelingen zijn dan meestal wel iets lager. Maar dat gaat natuurlijk niet voor elke pil op.
Het DIMS houdt een actuele database bij van pillen met dezelfde opdruk waarbij er een statistische analyse wordt gedaan om de inhoud te voorspellen.Volgens bronnen ronde de 180mg. De veronderstelde normale dosis word verondersteld +200 te zijn maar in de werkelijkheid zijn dat meestal 1ste batch drukken die naar het testcentrum gaan. Als die batch hoog test gaan de nakomelingen sowieso goed verkopen. En die nakomelingen zijn dan meestal wel iets lager. Maar dat gaat natuurlijk niet voor elke pil op.
Echt? Doen die pillen persers dat zo?
Wist ik niet. Wat een naai streek zeg!
Toen ik zelf nog dicht bij de bron zat werd dit wel es gedaan. De pillen worden sowieso geperst voor kopers, waren ook wel crews toen die zelf de hele handel op zich deden. Kan hier enkel drukken opnoemen die bij de 1ste testen 250-290 aantikten en enkele weken later terugkwamen op 200 a 180. Hoe het nu er aan toe gaat is voor mij ongeweten.
Gewoon een slimme marketing truc. Het is niet zo dat drugsdealers de meest empatische en meelevende mensen zijn, ik schrik hier helemaal niet van. Het is wel slim.Echt? Doen die pillen persers dat zo?
Wist ik niet. Wat een naai streek zeg!
Pure speculatie dit over zijn hartproblemen.Ik had deze pillen ook.
Kan ook zijn dat hij last van hartproblemen.
Ja dat is het toch ookPure speculatie dit over zijn hartproblemen.
Gewoon onderzoek afwachten en fijn dat deze waarschuwing op het forum wordt gedeeld over deze pillen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."