#1
tering dat was een snelle reactie 


SpacingBen zei:Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!

SpacingBen zei:haha nee tis al veel minder
en jij dan?
patrick2 zei:spacekonijn zei:ruimte-rabbit

Ik hoop niet dat dit sarcastisch bedoeld is want het was niet mijn bedoeling om je nickname in de zeik te nemen , leek me wel leuk om om het eng/nl om te draaien (heelal knaagdier).Ben vanaf vandaag weer elke dag aan wezig op het forum, was een beetje misselijk deze week , en ik heb zo,n idee dat deze week wel eens de laatse week is dat ik methadon ga krygen( Ajieki ajo kajee),jongens en meiden het was een slopend jaar voor mij. maaaaaaaaaaaar jullie zien wel ,waar een wil is een weg .Het was niet zonder obstakels en geloof het me ""weke momenten"" ik kan ze bijna niet meer tellen ,maar toch yes,HET KAN ALLEMAAL,wat wil je, waar wil je naar toe in je leven ,hoe enz.....Ikweet ik ben er nog lang niet , want nu gaat het pas beginnen en daarom zullen jullie mij nog heel vaak hier aantreffen.""delen is leren ,leren is voorkomen ,voorkomen is clean blijven.Clean zijn is kix , zo ik heb weer genoeg verteld .Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrickspacekonijn zei:patrick2 zei:spacekonijn zei:ruimte-rabbit
wil een admin mijn naam hierin veranderen aub![]()
Oke, word geregeld bij deze ben je officieel tot ruimte-rabbit hernoemd (gedoopt is zo ...tjsa je weet wel ). :P Mijn vrienden noemden me wel eens yello-man vanwege een uit de hand gelopen blonderings-aktie (was kanarie geel geworden )jaren geleden . Bij deze dus de groeten van Mr.Geel alias Patrick en vriendin natuurlijk !spacekonijn zei:nee hoor patrickmn vrienden noemen mij wel eens spacekonijn maar ruimte rabbit is echt 10x vetter
patrick2 zei:Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrick
jaja zei:Zeg Jeller, hoe ziet jouw toetsenbord eruit?
![]()
Jeller zei:Heroine zou ik sowieso nooit doen omdat ik het een nutteloze drug vind, je kan er niet o pstuiken of uitgaan.. het is gewoon een harde pijnstiller..
andere harddrugs zoals mdma, lsd, paddos heb ik niets tegne zolang je maar op ene gelegenheidsdrug houdt en dus niet mij overdrijft en othc altijd en maand of twee tussenhoud, dan is het geen harddrug, maar als je elke week mdma neemt dan is het al heel slecht het hzngt er vanaf hoeveel je gebruikt he
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."