Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruikt?

Gebruikt?

58 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha sorry! het was al een aardig tijdje geleden dat ik geblowd had en toch komen er dan nog soms zulke gedachtes en uitspraken in mij op! LOL

Ben het trouwens wel met je eens... Weet alleen niet of MDMA een verstandige drugs is om die gevoelens mee op te roepen. (Je wordt dan namelijk ook blind voor andere dingen naar mijn idee.)

Volgens mij kan je er eerder met paddo's uit komen welke gevoelens je weggestopt hebt en dan naar boven komen. (al is dit weer gevaarlijk voor mensen die in de war zijn of een psychose hebben!) maar daar kan je ook wel achter komen als je een joint rookt lijkt me? Dus doe dat dan gewoon eerst! :P

wat vernauwende drugs ben ik het sowieso met je eens! Ik wou ook eigenlijk dat ik noooit aan de alcohol begonnen was! (laatst dacht ik, lekekr een biertje drink ik er een paar van.) Ik geloof dat ik toen begonnen ben met 2 glazen wijn en heb daarna sowieso meer dan 6 flesjes bier leeggezopen :confused:

Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
tering dat was een snelle reactie :mrgreen:
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
SpacingBen zei:
Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!
Klik om te vergroten...

Je bent een hardcore diehard.

Of niet?

:smoke:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha nee tis al veel minder :wink:

en jij dan?
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha dat zegt niks...

dus?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
haha nee tis al veel minder :wink:

en jij dan?
Klik om te vergroten...

Ik leef ook nog steeds.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
patrick2 zei:
spacekonijn zei:
ruimte-rabbit
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

wil een admin mijn naam hierin veranderen aub :mrgreen:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
ijs op je rug, dan weer snik heet, overal pijn
heroine is een vloek
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#9
spacekonijn zei:
patrick2 zei:
spacekonijn zei:
ruimte-rabbit
Klik om te vergroten...

wil een admin mijn naam hierin veranderen aub :mrgreen:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Ik hoop niet dat dit sarcastisch bedoeld is want het was niet mijn bedoeling om je nickname in de zeik te nemen , leek me wel leuk om om het eng/nl om te draaien (heelal knaagdier).Ben vanaf vandaag weer elke dag aan wezig op het forum, was een beetje misselijk deze week , en ik heb zo,n idee dat deze week wel eens de laatse week is dat ik methadon ga krygen( Ajieki ajo kajee),jongens en meiden het was een slopend jaar voor mij. maaaaaaaaaaaar jullie zien wel ,waar een wil is een weg .Het was niet zonder obstakels en geloof het me ""weke momenten"" ik kan ze bijna niet meer tellen ,maar toch yes,HET KAN ALLEMAAL,wat wil je, waar wil je naar toe in je leven ,hoe enz.....Ikweet ik ben er nog lang niet , want nu gaat het pas beginnen en daarom zullen jullie mij nog heel vaak hier aantreffen.""delen is leren ,leren is voorkomen ,voorkomen is clean blijven.Clean zijn is kix , zo ik heb weer genoeg verteld .Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrick
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
nee hoor patrick :grin: mn vrienden noemen mij wel eens spacekonijn maar ruimte rabbit is echt 10x vetter
Klik om te vergroten...
Oke, word geregeld bij deze ben je officieel tot ruimte-rabbit hernoemd (gedoopt is zo ...tjsa je weet wel ). :P Mijn vrienden noemden me wel eens yello-man vanwege een uit de hand gelopen blonderings-aktie (was kanarie geel geworden )jaren geleden . Bij deze dus de groeten van Mr.Geel alias Patrick en vriendin natuurlijk !
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
patrick2 zei:
Ik ga strax wel verder ,moet gaan douchen om te werken , see you later allemaal .Groetjes Patrick
Klik om te vergroten...

Aan arbeids-ethos ontbreekt het je niet!

Pfjiuoew; 05:26 uur!

:P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Heroine zou ik sowieso nooit doen omdat ik het een nutteloze drug vind, je kan er niet o pstuiken of uitgaan.. het is gewoon een harde pijnstiller..

andere harddrugs zoals mdma, lsd, paddos heb ik niets tegne zolang je maar op ene gelegenheidsdrug houdt en dus niet mij overdrijft en othc altijd en maand of twee tussenhoud, dan is het geen harddrug, maar als je elke week mdma neemt dan is het al heel slecht het hzngt er vanaf hoeveel je gebruikt he
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#13
ok ja het is ook anders op te vatten die zin hé
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zeg Jeller, hoe ziet jouw toetsenbord eruit?

:openmouth:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
jaja zei:
Zeg Jeller, hoe ziet jouw toetsenbord eruit?

:openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat vroeg ik mij dus ook al af:wink:
En anders, hoeveel pillen heb je al wel niet geslikt?:P

sorry flauw...
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jeller zei:
Heroine zou ik sowieso nooit doen omdat ik het een nutteloze drug vind, je kan er niet o pstuiken of uitgaan.. het is gewoon een harde pijnstiller..

andere harddrugs zoals mdma, lsd, paddos heb ik niets tegne zolang je maar op ene gelegenheidsdrug houdt en dus niet mij overdrijft en othc altijd en maand of twee tussenhoud, dan is het geen harddrug, maar als je elke week mdma neemt dan is het al heel slecht het hzngt er vanaf hoeveel je gebruikt he
Klik om te vergroten...

1x de 2 maanden heroïne nemen zal je ook geen schade doen hoor..
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#17
Bal0n zei:
1x de 2 maanden heroïne nemen zal je ook geen schade doen hoor..
Klik om te vergroten...
dan moet je het wel bij 1x in de 2 maanden laten en dat gaat niet gebeuren in 99% van de gevallen

onderschat het effect niet :openmouth:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
fneawognfkgln zei:
Bal0n zei:
1x de 2 maanden heroïne nemen zal je ook geen schade doen hoor..
Klik om te vergroten...
dan moet je het wel bij 1x in de 2 maanden laten en dat gaat niet gebeuren in 99% van de gevallen

onderschat het effect niet :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat zegt balon niet:wink:

Alleen veel mensen vatten het dan misschien wel zo op dat heroine best kan zo af en toe:P
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik begrijp ook wel dat dat lastig is. Maar het is vaak niet de compound die schade aan doet, maar het misbruik ervan. Dat probeerde ik even te zeggen :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."