#1
Haha sorry! het was al een aardig tijdje geleden dat ik geblowd had en toch komen er dan nog soms zulke gedachtes en uitspraken in mij op! LOL
Ben het trouwens wel met je eens... Weet alleen niet of MDMA een verstandige drugs is om die gevoelens mee op te roepen. (Je wordt dan namelijk ook blind voor andere dingen naar mijn idee.)
Volgens mij kan je er eerder met paddo's uit komen welke gevoelens je weggestopt hebt en dan naar boven komen. (al is dit weer gevaarlijk voor mensen die in de war zijn of een psychose hebben!) maar daar kan je ook wel achter komen als je een joint rookt lijkt me? Dus doe dat dan gewoon eerst! :P
wat vernauwende drugs ben ik het sowieso met je eens! Ik wou ook eigenlijk dat ik noooit aan de alcohol begonnen was! (laatst dacht ik, lekekr een biertje drink ik er een paar van.) Ik geloof dat ik toen begonnen ben met 2 glazen wijn en heb daarna sowieso meer dan 6 flesjes bier leeggezopen
Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!
Ben het trouwens wel met je eens... Weet alleen niet of MDMA een verstandige drugs is om die gevoelens mee op te roepen. (Je wordt dan namelijk ook blind voor andere dingen naar mijn idee.)
Volgens mij kan je er eerder met paddo's uit komen welke gevoelens je weggestopt hebt en dan naar boven komen. (al is dit weer gevaarlijk voor mensen die in de war zijn of een psychose hebben!) maar daar kan je ook wel achter komen als je een joint rookt lijkt me? Dus doe dat dan gewoon eerst! :P
wat vernauwende drugs ben ik het sowieso met je eens! Ik wou ook eigenlijk dat ik noooit aan de alcohol begonnen was! (laatst dacht ik, lekekr een biertje drink ik er een paar van.) Ik geloof dat ik toen begonnen ben met 2 glazen wijn en heb daarna sowieso meer dan 6 flesjes bier leeggezopen
Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!

