Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"het is echt niet zo dat je na 1 keer bruin gelijk verslaafd ben zoals de meeste zeggen, ik heb 't zelf een keer gechineest en een keer gespoten,van beide keren ben ik gelijk daarna ziek geworden. het voelde een beetje als een joint, alleen 20 keer sterker... van de meeste junks die ik toen kende is er niks meer over, sommige wilde wel stoppen maar konden 't niet vol houden. waarom 't de ergste drug is?? geen idee ik vind coke net zo erg!"
"ik heb 't een keer gerookt en een keer geshot, beide keren vond ik niks, kreeg 't gelijk koud en alles deed pijn! ik weet niet of ik nou gelijk de ontwenningsverschijnselen voelde , maar 't was niet meer voor herhaling vatbaar.. geef mij maar mn shotje coke!"
"altijd als ik een shot neem dan krijg ik zo'n geweldige kik! vroeger deed ik 't altijd op m'n slaapkamertje, dan gaf 't zo'n kik omdat ik bang was dat er iemand binnen zou komen. ik kreeg dan ook hallucinaties.. ik zag de deur open gaan en m'n moeder of zusje staan kijken... of ik zag alleen de deur open en dicht gaan schaduwen zag ik ook. nu ik 't gewoon thuis kan doen heb ik dat ook. 't idee dat er iemand is is beangstigend en spannend tegelijk.... m'n vriend weet van m'n drugsverleden, hij heeft zelf nog nooit iets gebruikt... ik woon in zeeland en hier is een lijntje wel popi maar een shot komt toch alleen in de grote steden voor...??!! hahaha dat zei de huiusarts een keer tegen m'n moeder. ik heb m'n moeder er over ingelicht dat ik weer zover de fout in ben gegaan. ze vind 't echt verschrikkelijk. ze wil nu elke dag een flinke wandeling maken met de honden en erover praten. maar ik heb geen band met mn moeder.. dat had ik vroeger ook niet m'n vader daarintegen is ,'n alles! maar zo alcoholist als hij groot is. regelmatig moet hij 't ziekenhuis weer in, altijd weer op 't nippertje. dat is nu al bijna 3 jaar bezig ik kan daar niet meer tegen. hij heeft geen zin meer om te stoppen met drank terwijl hij weet dat dat hem de kop kan kosten. hij wil niet meer maar goed, morgen ga ik naar 't cad, en dinsdag moet ik weer gaan werken nou hopen dat ik die irritante gedachte thuis kan laten....."
"maar wel leuk!!"
"kreeg je dat van koffie????? hahaha daar heb ik nog nooit van gehoord!!"
"Af en toe neem ik een shot coke, niet elke dag hoor , maar gewoon omdat ik het lekkerder vind dan een lijntje. als ik in gezelschap ben doe ik wel mee met een lijntje een shot doe ik als ik alleen ben... maar nou es een vraagje aan de spuiters onder ons..... klopt t dat je tussen je tenen kan spuiten? ik wil t wel uit proberen maar durf niet. het doet zo verdomd pijn als je naast een ader zit te spuiten! en hoe moet dat dan welke tenen? soms krijg ik er wel es een blauwe plek van op mn arm en dat staat zo stom dus wie weet dit?[/b] MOD-Edit: ff verplaatst naar coke"
"zolang hij blijft ontkennen denk ik net dat je er veel aan kan doen, zorgen dat je 'm betrapt!"
"hoi ik ben nieuw op deze site en ik ben verslaafd..... vaaf mijn 13 jaar rookte ik de waterpijp toen een stickie, een base, een lijntje speed, pilletje, shotje speed, shotje coke, chineesje heroine, shotje heroine,shotje coke shotje coke shotje coke exc exc ik spoot 7 a 8 gram coke per dag weg, het is mn geluk geweest dat de bruin mij niet lekker viel denk ik was alles kwijt zwierf over straat vrat uit vuilnisbakken nou ja noem maar op. tot 4 jaar geleden!! van 't 1 op t andere moment was ik gestopt! echt gestopt!!! zonder hulp zonder kliniek helemaal alleen. dat heb ik dus 4 jaar volgehouden, ik heb inmiddels een huis, werk 2 pracht van een honden en een hele lieve vriend... sind 3 weken ben ik weer begonnen het ging weer es niet goed met mn vader (alcoholist) mn vader is mn alles als 't met hem niet goed gaat gaat 't dat met mij ook niet. maar goed dat gebeurde vaker en ik werd depri heel erg soms of ik begon veel meer te drinken maar niet eerder dit!! 2 weken geleden melde ik me ziek op mn werk, heb me een hele week afgezonderd en volop gebruikt.. de week erna loog ik tegen mn vriend dat ik weer aan t werk was en niet meer gebruikte. hij had mn spuiten kaopt gestampt en de naalden door de wc gespoeld de rest kon hij niet vinden dat was "op" maandag ga ik praten bij 't cad, ik wil helemaal niet gebruiken en niet liegen! ik ben op mn dood dat ik straks alles kwijt raak! ik heb 't verdorie 4 jaar vol gehouden en nu ineens niet meer hoe kan dat??? zijn er nog meer mensen die dit hebben/ hadden??? groetjes staffordlover"
"hoi hoi, ik krijg de laatste tijd zo vaak hoofd pijn als ik een lijntje coke gesnoven heb. echt vet irritant!! pijnstillers helpen niet echt maar ik vraag me af hoe dit ineens komt heb er nooit last van gehad groetjes staffordlover"
"van alleen maar de vij en zaterdag avond?????"