#1
nee hoor patrick
mn vrienden noemen mij wel eens spacekonijn maar ruimte rabbit is echt 10x vetter
Sorry bij deze dat ik je boodschap in die zin verkeerd op heb gevat ik denk dat je zelf wel zult weten dat dit dus echt geen spul is dat je kunt promoten ,trouwens wat hard drugs betreft sowieso , ik vind het wel kicks dat er tenminste nog mensen zijn die hun ervaring in positieve zin willen delen, zo kunnen we hopelijk onwetende mensen behoeden voor het slechte ,thanks voor je reactie ,groetjes een lotgenootjaja zei:patrick2 zei:Welbehagen ?Weet je wat welbehagen is lekker met je vriendin samen iets onder nemen zien hoe dingen zich ontwikkelen als je ze op start .Een warm gevoel ? Ik kan je alleen zeggen dat ik elke morgen wakker werd met pijn in mijn knoken en het ijs koud had ,dat ik elke morgen naar mijn dealer moest om het warm te krygen , is dat nu dat welbehagen wat je bedoeld of die warmte wat je kreeg ,in de zomer met dertig graden je winterjas tot aan je hals dicht geknoopt want het is zo koud weet je !!!Als je blieft ik wil niet hatelijk reageren op je reactie maar ik denk dat je op deze manier het gebruik van heroine een beetje bagitalliseerd,mensen kunnen op deze manier denken dat deze rotzooi wel voor wat rust of welbehagen in hun leven kan zorgen en ik denk dat dit niet echt je boodschap was ,toch ?groetjes een ex junk
Ik postte toch duidelijk "toen ik nog met mate gebruikte"! Wanneer je je niet kunt beheersen en dagelijks gebruikt is 't idd rotzooi.
Groeten.
En je onderschrift onderschrijf ik volledig.

Ja het is precies wat jij zegt de discipline maakt of breekt de mens , ik zelf had de pech niet zo gedisciplineerd te zijn en raakte mezelf en natuurlijk de rest om me heen kwijt. Ik dacht ook wat stel dat nu voor ""een blowtje "",een werd twee ,twee werd een gram ,van roken merkte ik nix meer ,tja dan maar spuiten !!jaja zei:Promoten wil ik niks.
Je moet alleen donders goed beseffen waarmee je bezig bent en over de nodige discipline beschikken om er niet door gegrepen te worden, maar om nou te stellen dat dope niet lekker is vind ik een verloochening van de werkelijkheid.
Mensen die van zichzelf weten er niet mee om te kunnen gaan doen er goed aan er met hun tengels van af te blijven. (En tot die groep bleek ik ook te behoren; daar ben ik onderhand kwaadschiks achter gekomen.)
U is gewaarschuwd.
En jij ook sterkte en succes gewenst Patrick; soms valt 't allemaal ff tegen maar dope is idd geen oplossing. Op dergelijke momenten zal ik m'n vriendin ook eens van onder nemen.
![]()
Aller eerst vind ik het leuk om te horen dat mijn verhaal bij jullie lezers goed aan komt ,jawel idd ik hoop van ganser harte dat ik met het delen van mijn levens loop mensen kan helpen ,zodat ze hopelijk niet dezelfde stomme fout maken in hun leven zoals ik deed . Deze site werkt voor mij als een uit laat klep,drop je shit ,deel je sores ,herken/erken ervaringen ,leer:bestudeer je leven ,het kan allemaal hier op deze sitespacekonijn zei:ik vind het een mooi verhaal patrick tof om te lezen hoe goed het nu met je gaat en ik denk dat andere verslaafde die dit lezen hier best wel wat aan kunnen hebben ook!

SpacingBen zei:Ik kan mijzelf daar echt moeilijk mee in de hand houden!!!

SpacingBen zei:haha nee tis al veel minder
en jij dan?
patrick2 zei:spacekonijn zei:ruimte-rabbit


jaja zei:Dat het troep is zal ik niet ontkennen, maar dat het niet lekker is ??? BULL.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."