Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik vind verse mexicaanse en hawa茂aanse NIET vies. Dat is vast niemand met me eens. Wel vind ik philosopher stones niet te eten. Iedereen roept altijd maar dat paddo's vies zijn, maar ik vind dus van niet. Ik lust ook wel rauwe champignons. [/i]"
"Gatverdamme, ik vind die krengen echt elke keer weer smeriger worden, Gedroogde daarentegen zijn net hooi Klik om te vergroten... Dus jij houdt wel van een beetje hooi op z'n tijd hehehe :P Ik vind paddo's en stones alle 2 echt wel om te eten. Ook al zal het niet me lievlingsgerecht gaan worden. Alleen stones vind ik echt hetn geld niet waard. bah bah, nog nooit zo'n kuttrip gehad en niet omdat ik me slecht voelde. Alles ging er alleen een beetje raar uitzien that's it. Nee ik ben dan meer van de heftige trips waar andere mensen het niet meer gehandled krijgen heb ik het het beste naar mijn zin. Klik om te vergroten... Mijn stones trip was veels en veels te heftig, maar ik hield mezelf kalm tot ik me na een uurtje kon laten gaan. Erg relaxt daarna, vooral in combinatie met lachgas, echt veel lachgas gedaan tijdens deze trip De trips die ik het leukste vind is met mexicaanse, en dan een beetje op avontuur/ontdekkingstocht met 1 of 2 personen. En maar philosoferen..."
"En als dat niet werkt een bezoekje aan de huisarts brengen."
"Ze zijn tegenwoordig te koop in smartshops, en vroeg me af of iemand hier al een ervaring mee heeft gehad. Ze worden gedroogd verkocht, dat mag omdat het een heel ander soort paddestoel is met andere werkzame stoffen als de "traditionele" paddo's. Er wordt over gezegd dat de trip meer in je hoofd zit, en niet zo visueel. Ik weet nog niet of ik dit positief vind of negatief. Weet iemand of het sterk is, en of het enigszins met andere paddo's valt te vergelijken?"
"Op het station is het nog goedkoper"
"hehehe"
"Zet hier de leukste synoniemen voor een blow, blowen, hasj of wiet neer die je kent. Een Blow = Hijskraan Blowen = Bedaafpeppen Hasj = Allochtoon Wiet = Autochtoon HAHAHA, quote: "Stop wat allochtonen in die hijskraan zodat we kunnen bedaafpeppen, en geen autochtonen want die moet ik niet!" Ik heb het niet verzonnen hoor..."
"De groene veters strikken"
"Paas mij de genotsknots es ff snel!"
"Ik vind ritalin veel prettiger. Het is wat rustiger voor je lichaam, en het voelt niet zo heel erg alsof je gesloopt wordt dmv een sloophamer . Bovendien een stuk helderder gedachtengangen dan bij speed... Vind ik."