#1
Constipatie heb ik totaal geen last van!
Had ik vroeger wel als ik [te] veel bruin had gebruikt,maar van methadon[al jaren 20mg onderhoudsdoses] totaal niet.
Maar ik sport [je moet bewegen],eet redelijk gezond dus dat zal ook wel van persoon tot persoon verschillen.
Had ik vroeger wel als ik [te] veel bruin had gebruikt,maar van methadon[al jaren 20mg onderhoudsdoses] totaal niet.
Maar ik sport [je moet bewegen],eet redelijk gezond dus dat zal ook wel van persoon tot persoon verschillen.