Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine niet schadelijk?

Heroine niet schadelijk?

21 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
boy zei:
Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?
Klik om te vergroten...

Met een halve gram per dag is een bescheiden gebruiker onder de pannen.
Financiëel is 't dus, mits je een redelijke baan hebt, best te behappen.
Wanneer je echter verslaafd bent, en dat ben je in principe al na één week dagelijks gebruik, wordt 't allemaal heel snel minder.
Je gebruikt dan enkel nog om niet ziek te worden en de rush is zo goed als verdwenen.

Kortom; gewoon laten, en je kicks ergens anders zoeken.
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat fabeltje dat de rush verdwijnt moet nou's de wereld uit;zelfs op mijn dieptepunt toen ik achter elkaar doorspoot bleef de rush,anders kun je net zo goed alleen methadon gebruiken:ik had altijd een litertje meet in de koelkast voor de dag dat ik niet kon gebruiken,maar was dan fysiek niet ziek[120mg],maar psychisch wel-zwaar depressief.
alleen als je licht gebruikt geeft methadon een bepaalde werking,maar nooit de rush van een goeie shot bruin of een speedball [wit+bruin].
En ja,met zuivere heroine,opium of methadon kun je 100 worden.
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
DR.Needle zei:
Dat fabeltje dat de rush verdwijnt moet nou's de wereld uit;zelfs op mijn dieptepunt toen ik achter elkaar doorspoot bleef de rush,anders kun je net zo goed alleen methadon gebruiken:ik had altijd een litertje meet in de koelkast voor de dag dat ik niet kon gebruiken,maar was dan fysiek niet ziek[120mg],maar psychisch wel-zwaar depressief.
Klik om te vergroten...

Misschien dat dat dan per persoon kan verschillen; ik heb echter dik twintig jaar dope gebruikt, en kreeg na verloop van tijd toch echt geen "rush" meer bij gebruik; alleen wanneer ik een (voor mijn doen) achtelijk grote hoeveelheid gebruikte kon het nog wel 'ns hard gaan.
Ik heb 't echter bijna altijd gerookt, spoot sporadisch.

En van contipatie heb ik gelukkig niet zo heel veel last gehad.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
20 euro de gram, bruin poeder
25 euro de gram, bruine brokken (zeer goede kwaliteit)

op straat kost het ook 20 maar dan hebben bepaalde mensen het vrij erg versneden

maarja wat hier boven al gezegd is

opiaten zijn uit te tijd

vroeger was het een geaccepteerde manier om te ontspannen

Nu niet

misschien is het te vergelijken met alcohol nu. bepaalde personen komen met drankproblemen, maar de meeste kunnen het als een fijn genotsmiddel prima gebruiken.

oja: BENZO'S ZIJN OOK HEEL MODERN :sunglasses:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
fneawognfkgln zei:
opiaten zijn uit te tijd

vroeger was het een geaccepteerde manier om te ontspannen

Nu niet

misschien is het te vergelijken met alcohol nu. bepaalde personen komen met drankproblemen, maar de meeste kunnen het als een fijn genotsmiddel prima gebruiken.

oja: BENZO'S ZIJN OOK HEEL MODERN :sunglasses:
Klik om te vergroten...

so passe!
M
MarkVLid
01-01-2024, 00:00
#7
Constipatie heb ik totaal geen last van!
Had ik vroeger wel als ik [te] veel bruin had gebruikt,maar van methadon[al jaren 20mg onderhoudsdoses] totaal niet.
Maar ik sport [je moet bewegen],eet redelijk gezond dus dat zal ook wel van persoon tot persoon verschillen.
M
Music junkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.

als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld

dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, dat is zeker zo. Maar ik geloof niet dat deze situatues erg vaak voorkomen. Als je verslaafd bent moet je wel gaan stelen om aan geld te komen en je gaat jezelf vaak gewoon verwaarlozen.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#11
je kan niet gezond blijven eten als je veel heroïne gebruikt, je kotst alles gewoon vanzelf weer uit en de darmen zijn dusdanig vertraagd dat er constipatie optreedt

maar verder kan het in theorie weinig kwaad voor de lichamelijke gezondheid

in de praktijk is dit dus niet zo want na een tijdje wordt je er onverschillig over, heb je door het pijnstillende effect opkomende ziektes niet door, en opiaten verzwakken het immuunsysteem ook, dacht ik
D
DrazzicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Music junk zei:
Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.

als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld

dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?
Klik om te vergroten...

Ja met heroine kan je zeker oud worden.
s
shakesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drazzic zei:
Music junk zei:
Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.

als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld

dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?
Klik om te vergroten...

Ja met heroine kan je zeker oud worden.
Klik om te vergroten...

Ja is wel zo, maar echt bijna niemand kan zo'n verslaving betalen en uiteindelijk ga je stelen, alles verkopen wat je bezit en ben je net zoals die gekke kereltjes op het station.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
mathijs zei:
Ja, dat is zeker zo. Maar ik geloof niet dat deze situatues erg vaak voorkomen. Als je verslaafd bent moet je wel gaan stelen om aan geld te komen en je gaat jezelf vaak gewoon verwaarlozen.
Klik om te vergroten...

Frenky zei:
Ja is wel zo, maar echt bijna niemand kan zo'n verslaving betalen en uiteindelijk ga je stelen, alles verkopen wat je bezit en ben je net zoals die gekke kereltjes op het station.
Frenky zei:
deja vu :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Plagiaat zou ik zeggen :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je de prijs niet weet moet je het niet kopen.
Ik weet de prijs van hero ook niet, boeid me eerlijk gezegt ook niet, probeer andere drugs voordat je aan heroine begint, mischien vind je iets wat je leuk vind.
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
dat woord is dat weer net te moeilijk voor mij :flushed:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je plagiaat pleegt neem je bijvoorbeeld een werkstuk van iemand overneemt, of delen hiervan inje eigen werkstuk zet en vermeld je niet de bron.
Het gaat dus neit echt om het overnemen zelf, maar om het overnemen zonder de bron erbij te vermelden.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik denk dat fnea alles wat er geweten moest zijn, heeft gezegd?
A
AcraLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ken niet veel van dit soort drugs.
ik rook alleen jointjes.

maar wat ik mij afvraag... het is een dure drugs.
wat is de prijs dan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."