#1
Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?
boy zei:Oke, als ik uitga van 40 euro per gram he... Hoeveel gram gebruik je per dag, gemiddeld genomen dan?
DR.Needle zei:Dat fabeltje dat de rush verdwijnt moet nou's de wereld uit;zelfs op mijn dieptepunt toen ik achter elkaar doorspoot bleef de rush,anders kun je net zo goed alleen methadon gebruiken:ik had altijd een litertje meet in de koelkast voor de dag dat ik niet kon gebruiken,maar was dan fysiek niet ziek[120mg],maar psychisch wel-zwaar depressief.
fneawognfkgln zei:opiaten zijn uit te tijd
vroeger was het een geaccepteerde manier om te ontspannen
Nu niet
misschien is het te vergelijken met alcohol nu. bepaalde personen komen met drankproblemen, maar de meeste kunnen het als een fijn genotsmiddel prima gebruiken.
oja: BENZO'S ZIJN OOK HEEL MODERN![]()
Music junk zei:Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.
als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld
dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?
Drazzic zei:Music junk zei:Ik las dat heroine op zich zelf niet schadelijk is.
als je goede kwaliteit heroine koopt,
je er bij blijft eten, vitamines erbij blijft slikken,
schone naalden gebruikt,
je niet al te veel afzonderd van de buitenwereld
dat het dan niet schadelijk voor je lichaam zou zijn. en dat je er oud mee kunt worden! moet ik dat geloven?
Ja met heroine kan je zeker oud worden.
mathijs zei:Ja, dat is zeker zo. Maar ik geloof niet dat deze situatues erg vaak voorkomen. Als je verslaafd bent moet je wel gaan stelen om aan geld te komen en je gaat jezelf vaak gewoon verwaarlozen.
Frenky zei:Ja is wel zo, maar echt bijna niemand kan zo'n verslaving betalen en uiteindelijk ga je stelen, alles verkopen wat je bezit en ben je net zoals die gekke kereltjes op het station.Frenky zei:deja vu![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."