#1
ik weet dat je van morfine kan gaan hallucineren, van hero lijkt me dus ook wel. iemand hier ervaring mee, en hoe was dat? ( wat zag je, hoe tripte je?)

BEN JE GEINTERRESSEERD IN IBOGAINEjaja zei:Niet dus.
caatje zei:was jij niet dat jochie dat heroïne had gevonden en getest?![]()

je beweert t zelf gebruikt te hebben en nu weet je niet meer wat je zag/voelde?DarkScope zei:ow ja dat klopt maar heb nog geen antwoord op mijn vraag!![]()
caatje zei:je beweert t zelf gebruikt te hebben en nu weet je niet meer wat je zag/voelde?DarkScope zei:ow ja dat klopt maar heb nog geen antwoord op mijn vraag!![]()
Als ik heel eerlijk ben denk ik dat je een fantast bent! Of heb ik t mis?
DarkScope zei:idd ja drm vroeg ik t, ik ga niet wel veel pakken om te testen.
EDIT: een fantast?![]()
fantast = zeveraar of ene die fabeltjes verteldWildChild zei:DarkScope zei:idd ja drm vroeg ik t, ik ga niet wel veel pakken om te testen.
EDIT: een fantast?![]()
:P

fneawognfkgln zei:Mijn hallucinaties op methadon en fentanyl waren altijd zeer vriendelijk, maar van heroïne waren ze overwegend negatief, bv. heksen zien rondlopen in m'n kamer.
JewCookie zei:caatje zei:was jij niet dat jochie dat heroïne had gevonden en getest?![]()
ja..![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."