Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeroine + hallucineren/trippen

Heroine + hallucineren/trippen

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gaat 't topic daarover? Ouwe koeien yo.
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#2
mathijs zei:
fneawognfkgln zei:
Mijn hallucinaties op methadon en fentanyl waren altijd zeer vriendelijk, maar van heroïne waren ze overwegend negatief, bv. heksen zien rondlopen in m'n kamer.
Klik om te vergroten...

Zijn die hallucinaties niet gewoon van dezelfde aard als speed of XTC hallucinaties? Klinkt niet echt psychedelisch zegmaar..:)
Klik om te vergroten...

Psychedelisch, ach, definieer psychedelisch, maar deleriante visuele hallucinaties zijn natuurlijk van een totaal andere aard dan bv. die van paddo's. Ze komen zeer plotseling en volledig random, het gaat echt nergens over, het duurt hooguit een paar seconden en dan besef je ineens dat je een hallucinatie had en schrik je wakker. Dat schrikken kan letterlijk zijn.
Dit komt overeen met een antihistamine-geïnduceerde (toxische oorzaak) delier, op hoge doseringen van middelen zoals Seroquel, Phenergan en Remeron (antipsychoticum, eenvoudige fenothiazine, antidepressivum) heb ik dit wel vaker meegemaakt en het komt volledig overeen met hallucinaties van opiaten.

Mijn vermoeden is dat dit soort deliriante visuele hallucinaties te maken hebben met de histaminehuishouding in het brein, daar zowel ANTIhistamines als opiaten (die histamine juist vrijgeven in enorme hoeveelheden wat zich uit in symptomen zoals enorme jeuk, m.u.v. fentanyl dacht ik en mss nog wel een paar?) deze kunnen veroorzaken.

Ik weet niet of iemand deze theorie kan ondersteunen of weerleggen met feiten, either way hoor ik het graag.

fnea.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#3
caatje zei:
was jij niet dat jochie dat heroïne had gevonden en getest? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

lekker uit de hoogte..
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#4
20 jaar dope gebruikt, nooit gehallucineerd.

Imo allemaal BS, dus.


Grr.
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook al hoge dosissen bruine gebruikt, tot 3 gram per dag en ook nog nooit gehallucineerd. :confused:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#7
BillyBilo zei:
drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Klik om te vergroten...
Euhm sarcastisch bedoeld?
Ik hoop het niet want is wel degelijk zo spijtig genoeg en is nog altijd dezelfde bruine als in het begin toen ik pas begon was ik van 1 drup 0.25g helemaal de kaart af echt waar, maar door echt elke dag meer om meer beginnen te roken heb ik eens tot op 3 gram gezeten was wel op een dag en een nacht. Dus zeg niet dak ik slechte bruine heb of dit zeg om op te scheppen want vind het eerder zielig dat ik 3 gram op een dag gerookt had echt waar. En voor mensen die me kennen lang msn zoals fnea weten dat ik helemaal niet opschep maar er eerder spijt van heb dat ik het ooit gedaan heb.
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
En BTW die 3 gram was 1malig was dan ook supperziek, kon eventjes geen bruine meer zien.
Nu rook ik gemiddeld 1 gram per dag op.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
stuikerken zei:
BillyBilo zei:
drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Klik om te vergroten...
Euhm sarcastisch bedoeld?
Ik hoop het niet want is wel degelijk zo spijtig genoeg en is nog altijd dezelfde bruine als in het begin toen ik pas begon was ik van 1 drup 0.25g helemaal de kaart af echt waar, maar door echt elke dag meer om meer beginnen te roken heb ik eens tot op 3 gram gezeten was wel op een dag en een nacht. Dus zeg niet dak ik slechte bruine heb of dit zeg om op te scheppen want vind het eerder zielig dat ik 3 gram op een dag gerookt had echt waar. En voor mensen die me kennen lang msn zoals fnea weten dat ik helemaal niet opschep maar er eerder spijt van heb dat ik het ooit gedaan heb.
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
En BTW die 3 gram was 1malig was dan ook supperziek, kon eventjes geen bruine meer zien.
Nu rook ik gemiddeld 1 gram per dag op.
Klik om te vergroten...


wooow chill een beetje man :) het was totaal niet sarcastisch bedoelt, 3 gram per dag is toch keiharde shit? ik zit op dit moment ook ongeveer op 1,5/2 gram perdag, fnea is een goeie gast he? pb me eens dan voeg ik je ook op msn toe
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
stuikerken zei:
BillyBilo zei:
drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Klik om te vergroten...
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
Klik om te vergroten...
Idd. Zo ken ik er ook. Maar dat gebeurt wel niet alle dagen.

Vroeger shotte en chineesde ik 2 - 3 gram per dag. Maanden aan een stuk. En het koste me niks. Dan kun je je dat permiteren hé. :mrgreen:
s
stuikerkenLid
01-01-2024, 00:00
#10
BillyBilo zei:
stuikerken zei:
BillyBilo zei:
drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Klik om te vergroten...
Euhm sarcastisch bedoeld?
Ik hoop het niet want is wel degelijk zo spijtig genoeg en is nog altijd dezelfde bruine als in het begin toen ik pas begon was ik van 1 drup 0.25g helemaal de kaart af echt waar, maar door echt elke dag meer om meer beginnen te roken heb ik eens tot op 3 gram gezeten was wel op een dag en een nacht. Dus zeg niet dak ik slechte bruine heb of dit zeg om op te scheppen want vind het eerder zielig dat ik 3 gram op een dag gerookt had echt waar. En voor mensen die me kennen lang msn zoals fnea weten dat ik helemaal niet opschep maar er eerder spijt van heb dat ik het ooit gedaan heb.
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
En BTW die 3 gram was 1malig was dan ook supperziek, kon eventjes geen bruine meer zien.
Nu rook ik gemiddeld 1 gram per dag op.
Klik om te vergroten...


wooow chill een beetje man :) het was totaal niet sarcastisch bedoelt, 3 gram per dag is toch keiharde shit? ik zit op dit moment ook ongeveer op 1,5/2 gram perdag, fnea is een goeie gast he? pb me eens dan voeg ik je ook op msn toe
Klik om te vergroten...
Hey srry, ben al veel kalmer nu :P En idd fnea is wel een goeie gast :grin:
Ik heb je een pb gestuurt waarin mijn e-mail staat.
E
EdiktLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb zelf een paar keer heroine gerookt vanaf zilverfolie (volgens mij ongeveer 3 keer), toen ik mijn ogen dicht deed, zag ik wel rare dingen net als een soort droom maar met geopende ogen was alles normaal (behalve het stonede gevoel natuurlijk). Ook had ik soms dat mijn fantasieën "afdwaalden" net zoals in de film trainspotting waarbij die hoofdrolspeler een agent besteelt van zijn vuurwapen en daarna opschrikt en nog gewoon naast die agent staat zonder dat er wat is voorgevallen. De persoon waarmee ik het gebruikte had deze ervaringen ook. Zijn er andere mensen hier die er gelijkende ervaringen mee hebben?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
We lived in chaos, destined for death.
On the edge of love, but hated every breath,
and the blue skies and green fields started to crack,
my past became dust, and my future turned black.
Once I dreamed of wealth, and not te be forgot.
Now, I'm nothing but a pitiful fool, a junkie on the nod.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."