#1
Gaat 't topic daarover? Ouwe koeien yo.
mathijs zei:fneawognfkgln zei:Mijn hallucinaties op methadon en fentanyl waren altijd zeer vriendelijk, maar van heroïne waren ze overwegend negatief, bv. heksen zien rondlopen in m'n kamer.
Zijn die hallucinaties niet gewoon van dezelfde aard als speed of XTC hallucinaties? Klinkt niet echt psychedelisch zegmaar..![]()
caatje zei:was jij niet dat jochie dat heroïne had gevonden en getest?![]()
Euhm sarcastisch bedoeld?BillyBilo zei:drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
stuikerken zei:Euhm sarcastisch bedoeld?BillyBilo zei:drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Ik hoop het niet want is wel degelijk zo spijtig genoeg en is nog altijd dezelfde bruine als in het begin toen ik pas begon was ik van 1 drup 0.25g helemaal de kaart af echt waar, maar door echt elke dag meer om meer beginnen te roken heb ik eens tot op 3 gram gezeten was wel op een dag en een nacht. Dus zeg niet dak ik slechte bruine heb of dit zeg om op te scheppen want vind het eerder zielig dat ik 3 gram op een dag gerookt had echt waar. En voor mensen die me kennen lang msn zoals fnea weten dat ik helemaal niet opschep maar er eerder spijt van heb dat ik het ooit gedaan heb.
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
En BTW die 3 gram was 1malig was dan ook supperziek, kon eventjes geen bruine meer zien.
Nu rook ik gemiddeld 1 gram per dag op.
Idd. Zo ken ik er ook. Maar dat gebeurt wel niet alle dagen.stuikerken zei:Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.BillyBilo zei:drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg

Hey srry, ben al veel kalmer nu :P En idd fnea is wel een goeie gastBillyBilo zei:stuikerken zei:Euhm sarcastisch bedoeld?BillyBilo zei:drie gram per dag, dat is wel keiharde shit zeg
Ik hoop het niet want is wel degelijk zo spijtig genoeg en is nog altijd dezelfde bruine als in het begin toen ik pas begon was ik van 1 drup 0.25g helemaal de kaart af echt waar, maar door echt elke dag meer om meer beginnen te roken heb ik eens tot op 3 gram gezeten was wel op een dag en een nacht. Dus zeg niet dak ik slechte bruine heb of dit zeg om op te scheppen want vind het eerder zielig dat ik 3 gram op een dag gerookt had echt waar. En voor mensen die me kennen lang msn zoals fnea weten dat ik helemaal niet opschep maar er eerder spijt van heb dat ik het ooit gedaan heb.
Ik ken zelfs mensen die er 7 gram door smoren op 1 dag wel extreem verslaafde mensen die dan ook nog eens verkopen om hun gebruik te kunnen betalen.
En BTW die 3 gram was 1malig was dan ook supperziek, kon eventjes geen bruine meer zien.
Nu rook ik gemiddeld 1 gram per dag op.
wooow chill een beetje manhet was totaal niet sarcastisch bedoelt, 3 gram per dag is toch keiharde shit? ik zit op dit moment ook ongeveer op 1,5/2 gram perdag, fnea is een goeie gast he? pb me eens dan voeg ik je ook op msn toe
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."