Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi, ik ben 28 en kom uit antwerpen. Morgen is het zover...na twee jaar meer en meer heroïne gebruikt te hebben, ga ik proberen er definitief mee te stoppen! Tot gisteren gebruikte ik toch minstens één gram hero per dag. Ik snoof het boeltje op. Ik heb eerst proberen te stoppen met Subutex, maar dit bleek mijn 'honger' naar een lijntje niet te stoppen. Ik heb nu Mephenon van de dokter voorgeschreven gekregen, omdat hij zegt dat dit het craving naar de heroïne zou minderen of zelfs doen stoppen. Zodus, duimen maar en hopen dat het me lukt. Graag had ik willen weten, of er iemand ervaring heeft met Mephenon. Ik heb een doosje met tabletten van 5mg. Hoeveel moet ik er nemen? De dokter zegt 4, dus 20mg. Weten jullie of dit voldoende is en of het inderdaad het hunkeren tegengaat? Hopelijk kan iemand me wat meer informatie geven?? Aangename kennismaking (dit is mijn eerste keer op dit forum) en tot gauw"
"bedankt voor de tips. Gisteren is het mij niet gelukt om niets bij te gaan halen, heb me schuldig gemaakt aan een halfje. Maar....vandaag is weer een nieuwe dag, dus nieuwe hoop!! Had er sowieso toch spijt van, en heb er niet veel aan gehad! Ben al wel gestegen naar 35mg deze morgen, om me iets of wat 'normaal' te voelen. Het zal wel een beetje zoeken zijn, de eerste dagen zekers. Ben supergemotiveerd, dus zou zooooo graag hebben dat het lukt. alee tot gauw, en jullie....ook veel succes met stoppen, hé! Gewoon doen, het leven is veel te mooi om onze kop te laten hangen, aan zo'n stom poedertje, dat ons leven ruïneert.... groetjes anneke"