Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer

eerste keer

29 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hieronder een filmpje waar je redelijk goed kan zien hoe heroïne te roken.

Chasing the dragon; http://www.youtube.com/watch?v=13-1fwEL ... ed&search=
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat is een goed voorbeeld, indoctrinatie is ook iets wat vrije wil kan bedoezelen. Maargoed, we raken nogal offtopic op deze manier. In principe heeft een mens altijd een keus, een vrije wil.
Dat is gewoon zo.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
BillyBilo zei:
ja, dat je verslaafd kan raken.
Klik om te vergroten...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja dan is het dus nog steeds een vrijwillige keuze, pas als iemand een naald in je onderarm stopt met wat smack, of een pistool tegen je hoofd zet en je boven een folietje duwt. Dan niet..
Maar vrije wil is iets wat mensen altijd hebben. Kijk The Devil's Advocate maar.
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#5
ey,

soms lees ik dat je van de eerste keer heroin echt ziek wordt, dat je moet kotsen en je echt slecht voelt maar sommigen zeggen mij dan weer dat je aleen verschrikkelijke jeuk krijgt of er niet ziek van wordt...
Wat moet ik nu geloven ; wordt je echt zo ziek van de eerste keer heroine?? of valt het allemaal wel mee

thx
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
De eerste keer moet je heel langzaam beginnen en niet teveel ineens. Je lichaam is die stof niet gewoon en dat kotsen is een lichamelijke reactie. Als je de 1e keer teveel ineens gebruikt ga je gegarandeerd misselijk zijn en moeten kotsen. Toch doet het dan deugd als je eens goed gekotst hebt.:mrgreen:

Jeuk zul je ook hebben. Kan best meevallen maar je kan evengoed erge jeuk hebben. Als je naar het toilet moet, zul je moeite hebben met het urineren. Je moet plassen, maar je kan soms lang voor de wc staan voor je blaas geleegd is. :mrgreen:

Al deze vervelende bijwerkingen verdwijnen na een tijd (ik heb er geen last meer van) maar zover wil je niet geraken denk ik zo. :wink:

PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja, dat je verslaafd kan raken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
en alle ellende wat die verslaving met zich meebrengt...
ik zou het er iig niet voor over hebben! :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vergeet niet wat hierboven staat over het verslavingsgevaar!!!

shadowlama zei:
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
Klik om te vergroten...
Voor moest je het niet weten. Aluminiumfolie heeft een matte en blinkende kant. Je dope moet je op de matte kant leggen. De blinkende kant (onderkant) moet je afbranden door er over te gaan met een kaars/aansteker.

Ook het buisje waar je mee inhaleerd, moet je zo vouwen dat de matte kant vanbinnen is. Als je je dope dan allemaal opgerookt hebt, doe je je aluminiumbuisje open en zul je nog restjes dope zien die je nog kan oproken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mijn broers zouden het ook maar een paar keer doen.

Ik heb het 1 x gerookt op een folie maar ik was halfdronken en de rook ging langs het buisje. Ik was toen 17 jaar oud ... is nu dus 20 jaar terug.

Zal het ooit meer vergeten, de smaak en het gevoel.
Als er nu iemand bruin dampt op mijn wc dan weet ik in ieder geval dat er een herosmoker aanwezig.

Was zeker niet zo lekker als de LSD !!! maar ja dan had ik het goed moeten doen.

Shoot me up .. but i hate needles.

:hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...
Klik om te vergroten...


dan hou je er waarschijnlijk te lang een aansteker onder.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik houd nergens iets onder... hihi bruine is voor mij de limit. daar kom ik echt nooit aan... heb in mijn puberteit de film Christiane F gezien en dat ging over een 14-jarig (denk ik) heroine-hoertje, toen heb ik besloten dat nooit te doen en ben nog altijd van dezelfde mening.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#15
naja die gene dan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
An der Bahnhof ......

spritzen wir uns tot ...

Heroine is een vloek ieder is gewaarschuwt.
Recreatief gebruik is bijna onmogelijk, bijna ..... sommige leven ermee.
Doen het 1 x per jaar, diehard cravers.

:mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#17


Daarbij is vrijwillig kiezen voor heroine gewoon debiel
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#18
"vrijwillig kiezen voor heroine"
hoe anders kan je heroine proberen of gebruiken dan er vrijwillig voor te kiezen om het eens te proberen??
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
door opdringen van je "vrienden" natuurlijk!!!! die zeggen hoe leuk en geweldig het wel is en helemaal niet verslavend (denken ze dan)...
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
vrije wil... ik ga hier een verhaaltje vertellen...

toen ik nog een klein meisje was is een neef van mij opgepakt door de politie op verdenking van moord. mijn neef was onschuldig (zelf nog maar een ventje van 17 of net 1:sunglasses:. na 10h continue ondervraging door de politie heeft hij bekend deze moord begaan te hebben...

wat ik hiermee bedoel is als je maar lang genoeg iets tegen iemand zegt (of aanbiedt/opdringt) gaat ie het geloven en is er van vrije wil echt geen sprake meer hoor...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."