Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer

eerste keer

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#1
ey,

soms lees ik dat je van de eerste keer heroin echt ziek wordt, dat je moet kotsen en je echt slecht voelt maar sommigen zeggen mij dan weer dat je aleen verschrikkelijke jeuk krijgt of er niet ziek van wordt...
Wat moet ik nu geloven ; wordt je echt zo ziek van de eerste keer heroine?? of valt het allemaal wel mee

thx
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#2
De eerste keer moet je heel langzaam beginnen en niet teveel ineens. Je lichaam is die stof niet gewoon en dat kotsen is een lichamelijke reactie. Als je de 1e keer teveel ineens gebruikt ga je gegarandeerd misselijk zijn en moeten kotsen. Toch doet het dan deugd als je eens goed gekotst hebt.:mrgreen:

Jeuk zul je ook hebben. Kan best meevallen maar je kan evengoed erge jeuk hebben. Als je naar het toilet moet, zul je moeite hebben met het urineren. Je moet plassen, maar je kan soms lang voor de wc staan voor je blaas geleegd is. :mrgreen:

Al deze vervelende bijwerkingen verdwijnen na een tijd (ik heb er geen last meer van) maar zover wil je niet geraken denk ik zo. :wink:

PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#3
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
ja, dat je verslaafd kan raken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#5
en alle ellende wat die verslaving met zich meebrengt...
ik zou het er iig niet voor over hebben! :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vergeet niet wat hierboven staat over het verslavingsgevaar!!!

shadowlama zei:
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
Klik om te vergroten...
Voor moest je het niet weten. Aluminiumfolie heeft een matte en blinkende kant. Je dope moet je op de matte kant leggen. De blinkende kant (onderkant) moet je afbranden door er over te gaan met een kaars/aansteker.

Ook het buisje waar je mee inhaleerd, moet je zo vouwen dat de matte kant vanbinnen is. Als je je dope dan allemaal opgerookt hebt, doe je je aluminiumbuisje open en zul je nog restjes dope zien die je nog kan oproken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn broers zouden het ook maar een paar keer doen.

Ik heb het 1 x gerookt op een folie maar ik was halfdronken en de rook ging langs het buisje. Ik was toen 17 jaar oud ... is nu dus 20 jaar terug.

Zal het ooit meer vergeten, de smaak en het gevoel.
Als er nu iemand bruin dampt op mijn wc dan weet ik in ieder geval dat er een herosmoker aanwezig.

Was zeker niet zo lekker als de LSD !!! maar ja dan had ik het goed moeten doen.

Shoot me up .. but i hate needles.

:hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is een goed voorbeeld, indoctrinatie is ook iets wat vrije wil kan bedoezelen. Maargoed, we raken nogal offtopic op deze manier. In principe heeft een mens altijd een keus, een vrije wil.
Dat is gewoon zo.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
BillyBilo zei:
ja, dat je verslaafd kan raken.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."