Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer

eerste keer

29 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...
Klik om te vergroten...


dan hou je er waarschijnlijk te lang een aansteker onder.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik houd nergens iets onder... hihi bruine is voor mij de limit. daar kom ik echt nooit aan... heb in mijn puberteit de film Christiane F gezien en dat ging over een 14-jarig (denk ik) heroine-hoertje, toen heb ik besloten dat nooit te doen en ben nog altijd van dezelfde mening.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
naja die gene dan.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
An der Bahnhof ......

spritzen wir uns tot ...

Heroine is een vloek ieder is gewaarschuwt.
Recreatief gebruik is bijna onmogelijk, bijna ..... sommige leven ermee.
Doen het 1 x per jaar, diehard cravers.

:mrgreen:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5


Daarbij is vrijwillig kiezen voor heroine gewoon debiel
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#6
"vrijwillig kiezen voor heroine"
hoe anders kan je heroine proberen of gebruiken dan er vrijwillig voor te kiezen om het eens te proberen??
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hieronder een filmpje waar je redelijk goed kan zien hoe heroïne te roken.

Chasing the dragon; http://www.youtube.com/watch?v=13-1fwEL ... ed&search=
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat is een goed voorbeeld, indoctrinatie is ook iets wat vrije wil kan bedoezelen. Maargoed, we raken nogal offtopic op deze manier. In principe heeft een mens altijd een keus, een vrije wil.
Dat is gewoon zo.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#9
BillyBilo zei:
ja, dat je verslaafd kan raken.
Klik om te vergroten...
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
De eerste keer moet je heel langzaam beginnen en niet teveel ineens. Je lichaam is die stof niet gewoon en dat kotsen is een lichamelijke reactie. Als je de 1e keer teveel ineens gebruikt ga je gegarandeerd misselijk zijn en moeten kotsen. Toch doet het dan deugd als je eens goed gekotst hebt.:mrgreen:

Jeuk zul je ook hebben. Kan best meevallen maar je kan evengoed erge jeuk hebben. Als je naar het toilet moet, zul je moeite hebben met het urineren. Je moet plassen, maar je kan soms lang voor de wc staan voor je blaas geleegd is. :mrgreen:

Al deze vervelende bijwerkingen verdwijnen na een tijd (ik heb er geen last meer van) maar zover wil je niet geraken denk ik zo. :wink:

PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.
s
shadowlamaLid
01-01-2024, 00:00
#11
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja, dat je verslaafd kan raken.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#13
en alle ellende wat die verslaving met zich meebrengt...
ik zou het er iig niet voor over hebben! :)
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vergeet niet wat hierboven staat over het verslavingsgevaar!!!

shadowlama zei:
ok, bedankt voor de tips
moet ik nog ergens rekening met houden buiten het alufolietje eerst wat te verbranden??
Klik om te vergroten...
Voor moest je het niet weten. Aluminiumfolie heeft een matte en blinkende kant. Je dope moet je op de matte kant leggen. De blinkende kant (onderkant) moet je afbranden door er over te gaan met een kaars/aansteker.

Ook het buisje waar je mee inhaleerd, moet je zo vouwen dat de matte kant vanbinnen is. Als je je dope dan allemaal opgerookt hebt, doe je je aluminiumbuisje open en zul je nog restjes dope zien die je nog kan oproken.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Mijn broers zouden het ook maar een paar keer doen.

Ik heb het 1 x gerookt op een folie maar ik was halfdronken en de rook ging langs het buisje. Ik was toen 17 jaar oud ... is nu dus 20 jaar terug.

Zal het ooit meer vergeten, de smaak en het gevoel.
Als er nu iemand bruin dampt op mijn wc dan weet ik in ieder geval dat er een herosmoker aanwezig.

Was zeker niet zo lekker als de LSD !!! maar ja dan had ik het goed moeten doen.

Shoot me up .. but i hate needles.

:hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
heb me laten vertellen als je het van alufolie rookt dat het dan naar verbrand rubber smaakt en dat kotsen vrij veel voor komt.

ik blijf der met men handjes af. dat is echt wel no go voor mij...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom wil je er uberhaubt aan beginnen? Heb je wel eens veslaafden in je vriendenkring gezien, wil je dat dat jóu overkomt?! Wat vrienden van mijn ex waren ooit gaan gebruiken, ze begonnen met het roken ervan, een heb ik toen een aantal maanden niet gezien, toen ik hem weer zag herkende ik hem eerst niet eens, hij zag eruit alsof het hem echt niet zo veel kon schelen wie hij was, hij zei weinig.. ik kwam er later achter dat hij allang gebruikte toen we het nog niet wisten, dat ik zelf in de auto bij hem had gezeten terwijl hij onder invloed was, best woedeopwekkenda chteraf, amar het feit dat hij zijn huis, band, contact met familie en auto kwijt is.. maakt het al genoeg straf voor hem lijkt me.
En dat in minder dan een half jaar.
Echt; begin er niet aan, doe het je vrienden ook niet aan.
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#18
Waarom iemand er aan zou willen beginnen? Laatst was hier een comment over hoe het voelde, iets in de trand van 'een orgasme maal 10000'. Dat is dus precies het type drug wat een hoop mensen zoeken, and even to me the thought of that effect makes me crave... :flushed:
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#19
needlefreak zei:
PS: Ik herinner me dat fnea hier al eens iets gepost heeft over medicatie om die bijwerkingen tegen te gaan. Probeer de zoekfunctie eens.
Klik om te vergroten...

Cyclizine. Tabletten van 50 mg, neem er ééntje of twee, gewoon zonder recept te koop bij de apotheek, maar ook bij de Kruidvat e.d.

Helpt enorm goed tegen misselijkheid, braken en jeuk! Je hebt nergens meer last van. Althans ik dan. Voor een vriend van me werkte het niet, toen hebben we domperidon geprobeerd, eveneens zonder recept overal verkrijgbaar, dat werkte iets beter, maar da's alleen tegen het braken!
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
azgaza zei:
Waarom wil je er uberhaubt aan beginnen?
Klik om te vergroten...

Voor de kick. Het mag niet... dat wil ik dan wel proberen.
Het moet ook ongelofelijk lekker zijn... dat wil ik dan ook wel proberen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."