#1
je kan beter gewoon codeine gebruiken uit hoestdrankjes, beter dan die kratom rommel, daar voel je iig nog wat van. 



geen idee , in de sjamaan hebben ze bladeren die echt van heel goede kwaliteit zijn.Chimera zei:Van welke leverancier moet het zijn dan?
En moet dat in combinatie met cacao?
afz pasquali![]()
SpacingBen zei:de natuurlijke heroine, mmmmmmmmmm
PharmaPhreeK zei:Ik was laatst in de smart shop op zoek naar kratom en die vent zei dat ze het van de schappen hadden moeten halen omdat het illegaal was geworden!!!!
SpacingBen zei:En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
pasquali zei:Maar het is wel een opiaat toch?
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!
zommes zei:pasquali zei:Maar het is wel een opiaat toch?
Want als je op Iboga ben t mag je het absoluut eerste paar dagen niet hebben , is mij verteld door deskundige Waldo!
Ja het is wel een opiaat. Maar dat betekent niet dat het meteen op heroine lijkt.
Is Iboga een afkickkliniek?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."