#1
ja het is verkrijgbaarPharmaPhreeK zei:Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?
ja het is verkrijgbaarPharmaPhreeK zei:Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?
PharmaPhreeK zei:vreemd.
in maastricht is het verboden, en in groningen verkopen ze het gewoon.
SpacingBen zei:Kan mij t schelen? Feit blijft dat je beter iemand kan afraden om drugs te gebruiken dan dat je iemand het gevoel geeft dat er weinig/geen risico's aan verbonden zijn...
(ja ik weet het, moet ik zelf ook niet zomaar meer doen...)
Verder heeft het te maken met een gevecht tussen mijn verstand en mijn gevoel...
En nog iets, check deze site eens over Ephedra:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.asp
Deze site heeft mij (voor ik met ephedra begon) het gevoel gegeven dat het gebruik van Ephedra nauwelijks risico's met zich mee brengt, en daar geloof ik (nu ik er ervaring mee heb) dus helemaal niets meer van! Ze zouden op deze site (die toch echt wel kritisch is over de meeste andere drugs) veel meer de nadruk moeten leggen op de risico's!
Owja, en mijn mening is misschien verkleurd, feit blijft dat ik mensen kapot heb zien gaan aan de speed & XTC... Ik ken verder nauwelijks mensen die het effect van ephedra de moeite waard vinden, laat staan mensen die erdoor in de shit zitten nu!
Jullie vinden het mss dom om elke dag XTC te gebruiken omdat het geen zin heeft, toch ken ik mensen die het in de vakantie 7 dagen achter elkaar hebben gebruikt... En die lui zagen er daarna uit als zombies...
Dat mij (niet altijd even reeele) mening over speed/XTC niet klopt, dat is jammer, maar kwaad kan het zeker niet vind ik!
Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
zommes zei:SpacingBen zei:En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.
Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.
Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.
Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.
!!INDERDAAD!!PharmaPhreeK zei:Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.
Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.
Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."