Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

48 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#1
PharmaPhreeK zei:
Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?
Klik om te vergroten...
ja het is verkrijgbaar
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#2
vreemd.
in maastricht is het verboden, en in groningen verkopen ze het gewoon.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
PharmaPhreeK zei:
vreemd.
in maastricht is het verboden, en in groningen verkopen ze het gewoon.
Klik om te vergroten...

Kun je het hier in Maastricht niet meer krijgen?
Welke smartshop, sirius?
Ik heb het 4 maanden geleden gekocht........vreemd.
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#4
SpacingBen zei:
Kan mij t schelen? Feit blijft dat je beter iemand kan afraden om drugs te gebruiken dan dat je iemand het gevoel geeft dat er weinig/geen risico's aan verbonden zijn...
(ja ik weet het, moet ik zelf ook niet zomaar meer doen...)

Verder heeft het te maken met een gevecht tussen mijn verstand en mijn gevoel...

En nog iets, check deze site eens over Ephedra:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.asp

Deze site heeft mij (voor ik met ephedra begon) het gevoel gegeven dat het gebruik van Ephedra nauwelijks risico's met zich mee brengt, en daar geloof ik (nu ik er ervaring mee heb) dus helemaal niets meer van! Ze zouden op deze site (die toch echt wel kritisch is over de meeste andere drugs) veel meer de nadruk moeten leggen op de risico's!

Owja, en mijn mening is misschien verkleurd, feit blijft dat ik mensen kapot heb zien gaan aan de speed & XTC... Ik ken verder nauwelijks mensen die het effect van ephedra de moeite waard vinden, laat staan mensen die erdoor in de shit zitten nu!

Jullie vinden het mss dom om elke dag XTC te gebruiken omdat het geen zin heeft, toch ken ik mensen die het in de vakantie 7 dagen achter elkaar hebben gebruikt... En die lui zagen er daarna uit als zombies...

Dat mij (niet altijd even reeele) mening over speed/XTC niet klopt, dat is jammer, maar kwaad kan het zeker niet vind ik!


Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
Klik om te vergroten...

ik begrijp echt nooit geen ballen van wat jij allemaal zegt maar voor deze ene keer moet ik je toch wel eens gelijk geven.
niet dat ik iets van die ephedra rommel moet hebben maar idd speed en xtc en gewoon drugs in het algemeen is OOK rommel !
en speed is op de koop toe ook nog eens serieus verslavende rommel!
en je hebt zeker gelijk in het feit dat je beter iemand kan afraden voor drugs te gebruiken, dan te zeggen van och het kan eig allemaal nog niet zo veel kwaad.
D
De jongenLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij moet je kratom gewoon kauwen hoor....
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
oke ongeveer 60 gram iseen beetje roofie gevoel
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
SpacingBen zei:
En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
Klik om te vergroten...

Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.

Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.

Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.

Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.
Klik om te vergroten...

Klinkt mij als de beste manier :grin: thee van zetten en een deel roken en daarna lkkr kopje warme melk :) Ik heb ook gehoord dat de werking te vergelijken is met opium en coke. Daarom sprak het mij ook aan :) .

Ben echt benieuwd nu :grin:
D
DaleLid
01-01-2024, 00:00
#8
PharmaPhreeK zei:
Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.

Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.

Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.
Klik om te vergroten...
!!INDERDAAD!!
U
UmLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik zag kratom extract tien gram (zo'n zwarte blok) liggen in smartshop voor 25 euro

is dat heel duur? en werkt dat zeker bij die hoeveelheden in extractvorm?

heb nog nooit kratom gebruikt, en wil nu ook geen 25 euro verspillen

graag enkel reacties van mensen die dit hebben geprobeerd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."