Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom

Kratom

48 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je Iboga gebruikt zou je het "op Iboga" kunnen noemen, I suppose... net zoals "on drugs".
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#2
zommes zei:
SpacingBen zei:
En terecht denk ik, de smartshopeigenaar in Apeldoorn is namelijk niet de enige "deskundige" die ik het heb horen vergelijken met heroine! Kan uiteraard niet uit ervaring spreken, maar misschien is het te vergelijken met Ephedra, en de chemische/onnatuurlijke vorm hiervan: Speed...
Klik om te vergroten...

Het wordt vergeleken met Opium, niet met heroine. Elke gek die dat doet en zichzelf deskundige noemt moet toch echt ff een boekje gaan lezen.

Ephedra IS natuurljike amfetamine, dus ook speed. Net zo ongezond, alleen dan "uit de natuur". Als je zuivere amfetamine hebt kan je beter dat gebruiken imo, niet van die irritante bij-effecten.

Kratom heeft wat weg van opium en een beetje coke. Je wordt verdoofd in je hoofd maar krijgt wel energie in je lichaam. Ik vind roken de chillste manier omdat dan dat verdoofd in je hoofd het beste naar boven komt. Thee zetten was ook wel relaxed.

Pasquali, ik werd ook misselijk ervan. Je kan het beste dan ff wat warme melk drinken.
Klik om te vergroten...

Tsja, jouw bericht doet niets anders dan mij heel erg laten twijfelen... Jij zegt dit, iemand met een 6 jarige studie zegt weer dat, en tegelijkertijd geloof ik dus NOOIT dat speed niet schadelijker is dan ephedra... (en hoe vaak vind je nou eenmaal zuivere speed, het wordt 9/10 verkocht door "crimminelen"...)

en welke bijeffecten heb je het over? Hartkloppingen heb ik nooit echt gehad, mijn hartslag gaat na 1 ephedra zelfs niet eens merkbaar omhoog...

Speed is net als heroine, een drug voor mensen die geen genoegen kunnen nemen met minder... (mijn mening dan...)

ps, Het is juist goed dat ik me (nog) tevreden kan stellen met een middel dat niet veel sterker is dan 10 koppen koffie?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben man, je snapt er geen reet van. Je hebt nog nooit amfetamine geprobeerd dus kom niet met dot soort gelul aan. Begint een beetje irritant te worden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan mij t schelen? Feit blijft dat je beter iemand kan afraden om drugs te gebruiken dan dat je iemand het gevoel geeft dat er weinig/geen risico's aan verbonden zijn...
(ja ik weet het, moet ik zelf ook niet zomaar meer doen...)

Verder heeft het te maken met een gevecht tussen mijn verstand en mijn gevoel...

En nog iets, check deze site eens over Ephedra:
http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.asp

Deze site heeft mij (voor ik met ephedra begon) het gevoel gegeven dat het gebruik van Ephedra nauwelijks risico's met zich mee brengt, en daar geloof ik (nu ik er ervaring mee heb) dus helemaal niets meer van! Ze zouden op deze site (die toch echt wel kritisch is over de meeste andere drugs) veel meer de nadruk moeten leggen op de risico's!

Owja, en mijn mening is misschien verkleurd, feit blijft dat ik mensen kapot heb zien gaan aan de speed & XTC... Ik ken verder nauwelijks mensen die het effect van ephedra de moeite waard vinden, laat staan mensen die erdoor in de shit zitten nu!

Jullie vinden het mss dom om elke dag XTC te gebruiken omdat het geen zin heeft, toch ken ik mensen die het in de vakantie 7 dagen achter elkaar hebben gebruikt... En die lui zagen er daarna uit als zombies...

Dat mij (niet altijd even reeele) mening over speed/XTC niet klopt, dat is jammer, maar kwaad kan het zeker niet vind ik!


Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#5
En trouwens, door wat er laatste tijd op DF gebeurd/gezegd is, ben ik juist negatiever geworden over speed... En dat terwijl ik het bijna geprobeerd had laatst...

Thanks :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
SpacingBen zei:
Ps, jij reageert zo, puur om je gebruik te rechtvaardigen... Net zoals ik het gebruik van natuurproducten wil goedpraten door over zwaardere/verslavendere drugs wat negatiever na te denken, en dus ook wat negatiever te reageren als het om deze drugs gaat...
Klik om te vergroten...
Waarom zou ik uberhaupt mijn gebruik willen rechtvaardigen? Tegenover wie? Wat jij of wie dan ook ervan vinden dat ik graag iets neem in het weekend zal me verder een rotzorg zijn. Het gaat erom wat ik vind, en ik vind het prima zo. Hou alsjeblieft op met dit gelul, ik word er een beetje moe van. Je snapt er allemaal geen reet van.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.

Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.

Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
PharmaPhreeK zei:
Amateurs.
Klik om te vergroten...
Ben jij een pro dan?
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Been there done that en dat komt ook nog wel maar heb het nog niet
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
Naja, Ben geeft zelf al aan dat hij krom bezig is.

Maar gebruik rechtvaardigen... dat betwijfel ik ook ten zeerste. Ik denk juist dat Deranged wel een van de laatste hier is die zijn gebruik gaat proberen te rechtvaardigen, hij heeft een punt over speed, that's it.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vond er persoonlijk niet zo veel eigenlijk. Beetje lekker en een beetje misselijk..
Een goedje waar je tientallen jaren voor de cel in gaat in Thailand zou toch iets moeten doen.

Enkele maanden geleden nog eens gekocht....is toch nog wel verkrijgbaar!
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#12
vond het ook gaaf spul,... had het poeder meedere malen...
in de melk ,lepetje draaien en ZSM weg zien te krijgen.

best grappig en je wordt er lekker moe van :P
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#13
Men hoeft geen pro te zijn. Alleen een search machine kunnen gebruiken
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#14
Waarom zou ik? Die Kratom shit kan me gestolen worden.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#15
Deranged zei:
Waarom zou ik? Die Kratom shit kan me gestolen worden.
Klik om te vergroten...

hehe, tis puur natuurlijk hoor! :grin:
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#16
PharmaPhreeK zei:
Gasten jullie voeren een belachelijke discussie en treden compleet off topic.

Kratom is geen opiaat. Effect ervan lijkt op een opiaatachtige en het wordt ook welleens gebruikt door heroineverslaafden als ze af kicken. daarom heeft die vent gezegt dat het op heroine lijkt.

Doen jullie overigens nooit een search? als je kratom in google intiept krijg je er al uberveel info over.
Amateurs.
Klik om te vergroten...



Het gebruik van kratom tijdens de afkick van hero is alleen omdat het de afkick verschijnselen wat dempt, door dat het zich aan de mu receptoren bindt. waardoor je die need to wat minder hebt. maar nee, geen fuck aan die shit. je kan nog beter benzo's nemen :P :beer:
Ik vind de opiaat achtige werking echt heel teleurstellend.
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
kratom? net als elke smartdrugs shit zo licht als de pest en nauwelijks een gevoel..
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#18
Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#19
PharmaPhreeK zei:
Weet iemand of het spul nog te verkrijgen is bij de smartshop ?
Klik om te vergroten...
ja het is verkrijgbaar
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#20
vreemd.
in maastricht is het verboden, en in groningen verkopen ze het gewoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."